За період акції Black Friday-2024 (з 25 листопада до 2 грудня) у мережі “Фокстрот” товарообіг зріс утричі порівняно з трьома звичайними тижнями місяця, повідомили в пресслужбі компанії агентству “Інтерфакс-Україна”.
“Ці продуктивні вісім днів показали, що інтерес покупців до “Чорної п’ятниці” зберігається на довоєнному рівні, але з поправками на наші реалії. Серед драйверів продажу – товари, які насамперед забезпечують енергонезалежність, мобільність і водночас – комфорт: таких, як “комбо” телевізора та зарядної станції. Також серед лідерів популярні мобільні гаджети та техніка для дому, які українці готують один одному на майбутні свята”, – повідомив СЕО мережі “Фокстрот” Олексій Зозуля.
Він повідомив, що середній чек у період акції додав 10% до минулого року і становив майже 9 тис. грн. Водночас найдовший чек містив 112 товарів і побив минулорічний рекорд (тоді було 72 товари в одному чеку). Пік продажу припав на суботу, 30 листопада.
Загалом, порівняно з попередніми трьома тижнями, у компанії відзначили зростання покупок зарядних станцій (+900%), телевізорів (+489%), аксесуарів (+315%), великої побутової техніки (+309%), дрібної побутової техніки (+302%), IT та ноутбуки (+271%), смартфони, планшети (+222%), категорія непрофільних товарів зросла на +270%.
У компанії відзначили також лідерів продажу у розрізі товарних груп. Кавоварок куплено в 4,5 раза більше, мультиварок – у 3,5 раза, ноутбуків – майже втричі, холодильників і пральних машин – утричі, смартфонів і планшетів – більш ніж удвічі.
У “Фокстроті” додали, що всі 124 роздрібні магазини мережі безперебійно працювали під час відключення світла. Крім того, напередодні “Чорної п’ятниці” для продавців було запущено мобільний застосунок, що значно прискорило обслуговування та оформлення покупки. У результаті половину продажу у роздрібних магазинах було здійснено саме з використанням цього мобільного застосунку, 14% оплат товару здійснено без участі касира – з робочого місця продавця-консультанта. Підвищеним попитом користувався онлайн сервіс “Безбар’єрний Фокстрот”, послуга з обслуговування покупців, які не чують, жестовою мовою, зокрема й під час оформлення техніки в кредит.
Стосовно онлайн-замовлень, то їх кількість на Foxtrot.ua зросла на 40%, на ресурсі зареєструвалися 12% нових користувачів (рік до року). У найбільш активні години “Чорної п’ятниці” на сайті одночасно перебувало до 20 тис. покупців, а кількість щоденних замовлень зросла більш ніж удвічі. Також підключено AI-консультанта контакт-центру. У період Black Friday він обробив 30% загальної кількості звернень щодо знижок, доступних бонусів, статусів замовлень, доставки, режиму роботи магазинів тощо.
Як і торік, розподіл трафіку між мобільними та стаціонарними пристроями не зазнав суттєвих змін: мобайл – 80% desktop – 20%.
Щодо регіональної складової, найбільший приріст у продажу продемонстрував західний і центральний регіон, де саме на Black Friday купують подарунки до Дня Святого Миколая та різдвяно-новорічних свят.
“Фокстрот” – одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Компанія оперує 124 магазинами, які працюють у 66 містах, усі з них енергонезалежні, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком. За підсумками дев’яти місяців 2024 року “Фокстрот” сплатив 700,5 млн грн.
Бренд “Фокстрот” розвиває група компаній “Фокстрот”. Співзасновники – Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.