Агрохолдинг “ІМК” сформував власний парк зі 150 вагонів-зерновозів і має намір до кінця року збільшити його вдвічі.
Як повідомляється на сайті агрохолдингу, ІМК придбав 140 вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, ще 10 вагонів-зерновозів виробництва ДМЗ “Карпати” було отримано від проєкту USAID “Економічна підтримка України”, спрямованого на підтримку логістики експорту та модернізації пунктів перетину кордону України для ефективного експорту агропродукції.
“Поява власного вагонного парку в нашій компанії – знакова подія. Адже ІМК – експортно-орієнтована компанія, дві з трьох вирощуваних нами культур (озима пшениця та кукурудза) фактично повністю реалізуються на зовнішні ринки, і оптимальним каналом експортного збуту для нас залишається залізничний транспорт до морських портів із подальшим транспортуванням морем до кінцевого споживача. Відповідно, щомісяця нам потрібно перевезти в порти залізницею в середньому 60-70 тис. тонн зерна. Наявність власного вагонного парку дасть змогу агрохолдингу суттєво заощадити на вартості залізничної логістики”, – пояснив генеральний директор ІМК Олександр Вержиховський.
За його інформацією, ІМК планує до кінця 2024 року поповнити власний вагонний парк ще 150 вагонами-зерновозами, щоб із наступного року до 80% вирощеного компанією зерна експортувати із залученням власного вагонного парку.
На початку серпня агрохолдинг уперше відправив зерно зі своїх елеваторів у порти у власних вагонах-зерновозах, повідомив агрохолдинг.
“ІМК” – інтегрована група компаній, що працює в Сумській, Полтавській та Чернігівській областях (північ і центр України) в сегментах рослинництво, елеватори та склади.
Земельний банк – близько 120 тис. га, потужності зберігання – 554 тис. тонн при врожаї 2023 року 1,002 млн тонн.
У 2023 році ІМК отримав чистий збиток $21,03 млн проти $1,12 млн роком раніше, а його EBITDA скоротилася в 11,3 раза – до $3,22 млн. Виручка холдингу зросла на 22,3% – до $139,45 млн, водночас частка експорту скоротилася до 68% із 73% роком раніше.