Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Інтернет-магазин EVA.UA збільшив відвідуваність на 23% вперіод Чорної п’ятниці

11 Грудня , 2025  

Відвідуваність інтернет-магазину EVA.UA зросла на 23% в період Чорної п’ятниці (з 13 листопада по 2 грудня), порівняно з аналогічним акційним періодом 2024 року, середній чек зріс на 17%, повідомили у пресслужбі компанії.

“В період Чорної п’ятниці відвідуваність інтернет-магазину EVA.UA зросла на 23%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. А безпосередньо 28 листопада – на 30%. В цей день ми досягли рекордної відвідуваності в понад 1 млн візитів”, – поділився керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.

При цьому середня денна кількість онлайн-замовлень в період Black Friday зросла на 25% порівняно з минулорічним показником.

Середній чек клієнтів EVA.UA зріс на 17% порівняно з минулорічним періодом Black Friday. В магазинах формату EVA beauty – на 12%. В EVA в пікові періоди зростання складало до 10%.

Найбільше зростання продажів у всіх каналах показали товари з категорій “Парфумерія”, “Догляд за обличчям та тілом”, “Догляд за волоссям”. Абсолютним лідером продажів серед всього асортименту на EVA.UA став адвент-календар EVA beauty .

Директорка бізнес-напряму EVA beauty Василина Петлицька відмітила виражений інтерес покупців, особливо з західного регіону, до подарункових наборів. “Очевидно, багато хто використовував Чорну п’ятницю як можливість вигідно придбати подарунки до Дня Святого Миколая”, – вважає вона.

ТОВ “Руш”, що керує мережею EVA, засновано 2002 року. На початок 2025 року мережа налічувала 1109 магазинів, що працюють.

За даними YouControl, власником ТОВ “Руш” вказано кіпрську “Інсетера Холдінгс Лімітед” (Incetera Holdings Limited, 100%), кінцевими бенефіціарами – Руслана Шостака і Валерія Кіптика.

За підсумками 3кв 2025 року чистий дохід “Руш” збільшився на 18,6% порівняно з аналогічним періодом попереднього року – до 22,916 млрд грн. Чистий прибуток знизився на 14,7% – до 1,7 млрд грн.

, , ,