Клієнти “Укрпошти” з 1 лютого можуть сплатити вартість доставки посилок онлайн на офіційному сайті компанії в “Особистому кабінеті”.
Як повідомила пресслужба компанії у вівторок, послуга буде корисна тим, хто робить декілька відправлень за раз: оформивши відправлення та оплативши онлайн, залишається лише віднести посилки до відділення та зазначити трек-номер (штрихкодовий ідентифікатор), що скорочує час, проведений у операційній залі.
Ця послуга діє для оформлення відправлень онлайн на внутрішні: “Укрпошта Стандарт”, “Укрпошта Експрес” та міжнародні відправлення: “Дрібний пакет рекомендований”, “Посилка” та EMS.
Оплата за відправлення онлайн стягується у два етапи. Спочатку на картковому рахунку клієнта блокується вартість пересилки відправлення під час оформлення в “Особистому кабінеті”. А у відділенні під час передання посилки до пересилання адресату списується з карткового рахунку клієнта “Особистого кабінету” уточнена вартість пересилки відправлень. Відповідно, в “Особистому кабінеті” статус “попередня оплата” змінюється на “оплачено”.
Для клієнтів, які оформляють відправлення онлайн в особистому кабінеті або за допомогою АРІ, також діє знижка 5% на внутрішні відправлення та 3-15% на міжнародні.