Група компаній “Нова пошта” планує розвиток на ринках Східної Європи, США та Китаю.
“Глобальний розвиток був у нашій стратегії, але війну ми зустріли, маючи лише “НП Молдова” та “НП Global”, яка обслуговувала доставки зі США, Європи та Китаю до України. Цього явно замало. Ми вивчили цей урок і скоро станемо набагато глобальнішими. З початку березня вивчаємо потенційно цікаві для нас ринки”, – сказав засновник та співвласник “Нова пошта” В’ячеслав Климов в інтерв’ю українському виданню Forbes.
За його словами, компанія аналізує як ареал розширення Східну Європу – країни, куди поїхали українці. Також, для “Нової пошти” цікаві США та Китай.
“Близько 75% нашої мережі – франчайзі в невеликих населених пунктах. Вони, до речі, продемонстрували надзвичайну стійкість під час цього стресу. Не повірите, але вчора ми давали дозвіл нашим франчайзі відновлювати операції в Донецькій області. Люди готові працювати, навіть коли поруч із ними триває обстріл. Це модель, яка працює, у якій у нас великий досвід, і це один із сценаріїв, з яким ми підемо на нові ринки”, – зазначив Климов.