Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Ferrexpo у 2024 році наростила продажі на 64% завдяки морському експорту з України

Гірничорудна компанія Ferrexpo з активами в Україні за підсумками 2024 року збільшила загальний обсяг продаж залізорудної продукції на 64% порівняно з попереднім роком – до 6,8 млн тонн, у Європу – на 26%, до 5,3 млн тонн.

Згідно з річним звітом компанії, продажі зросли головним чином через відновлення роботи українських чорноморських портів – це забезпечило групу можливість збільшення продажів клієнтам в країнах Близького Сходу і Азії з використанням більших суден, а також переключити частину продажів на європейських клієнтів від більш дорогої залізниці та барж до нижчої вартості морських шляхів.

Також зазначається, що минулого року відносини с преміальними європейськими клієнтами компанії поглибились з підписанням кількох меморандумів про взаєморозуміння щодо вивчення продажу DR-окатишів (прямого відновлення заліза), підвищення якості окатишів і вивчення декарбонізації логістичних маршрутів. Також були підписані меморандуми про взаєморозуміння з клієнтами в Азії та MENA.

У 2025 році компанія має намір, поки це безпечно та економічно вигідно, продовжувати експорт своєї продукції з українських чорноморських портів – це означає, що поки Європа залишається основним регіональним ринком, група також продовжуватиме продажі в Китай та у інші країни Азії, а також зростаючої клієнтської бази в MENA.

Згідно зі звітом, незважаючи на численні логістичні проблеми, зокрема перевезенню вантажів по Одеській області, компанії вдалося забезпечити стабільний транспортний процес протягом 2024 року. 84% усіх внутрішніх залізничних перевезень виконано лише власним парком залізничних вагонів групи, і 16% – за допомогою сторонніх операторів.

Як зазначив голова правління Полтавського ГЗК, керівник операційної діяльності Ferrexpo в Україні Віктор Лотоус, важливу роль відіграли власні ремонтні потужності у забезпеченні безперебійного транспортування. Практично існуючі потужності компанії повністю покривають потреби в обслуговуванні, ремонті та переобладнанні залізничних вагонів, що зменшує залежність від сторонніх підрядників і забезпечує високий рівень наявність рухомого складу.

Важливий фактор, який може вплинути на майбутні витрати, є ініціатива “УЗ” провести індексацію тарифів, що ймовірно призведе до підвищення вартості транспортування. Ferrexpo уважно аналізує потенційний вплив цього рішення, розглядаючи способи мінімізації витрат, підкреслив Лотоус у звіті.

Він також поінформував, що на Біланівському ГЗК гірничі роботи призупинено у зв’язку із закінченням ліцензії 20 грудня 2024р, але через подовження воєнного стану в Україні термін дії Спецдозволу №3572 для Біланівського родовища автоматично подовжений до закінчення воєнного стану (9 травня 2025 р.). Передбачається, що ще шість місяців буде доступна можливість для подання заяви на подовження.

За його словами, на початку 2024 року було оновлення оцінки запасів Бєланівського родовища, результати були затверджені Держкомісією по мінеральним ресурсам. Відповідно до результатів переоцінки ліцензії, площа Бєланівського родовища була скорочена з 989 до 716 га, площа Біланівського контуру родовища зменшена, бідні руди були списані, а балансові запаси корисних копалин зменшено з 1706 млн тонн до 614 млн тонн. У лютому 2025р надано оновлений спецдозвіл №3572 на Бєланівське родовище.

Компанія продовжує співпрацю з державними органами стосовно розширення ліцензії на Беланівське родовище у зв’язку з продовженням воєнного стануд та внесення змін до Кодексу про надра України аби забезпечити можливість продовження спецдозволу.

СЕО ПГЗК також повідомив, що програми по збільшенню видобутку руди та декарбонізацію залишаються довгостроковими цілями. Початкова програма першої хвилі з нарощування виробничої потужності на 3 млн тонн/рік наразі продовжується на перегляді.

“Настільна робота, в тому числі дослідження оптимізації, триває. Однак, скрізь, де це можливо, інвестиції були відкладено. Тим не менш, незважаючи на триваючу війну, різні проекти капітальних витрат спрямовані на підвищення якості продукції та підвищення ефективності. Наприклад, компанія ввела на фабриці огрудкування технологію зміцнення готових окатишів, одночасно збільшуючи продуктивність і зменшуючи втрати заліза задля економії коштів та скороченню викидів”, – констатував Лотоус.

Як повідомлялось, Ferrexpo після відкликання однієї з ліцензій – на розвідку Галещинського (Кременчуцького) родовища залізистих кварцитів – у зв’язку з потраплянням під санкції Біланівського ГЗК, програла у Верховному суді справу про відновлення ліцензії.

Ferrexpo – залізорудна компанія з активами в Україні. Ferrеxpo належить 100% акцій ПрАТ “Полтавський ГЗК”, 100%-ва частка ТОВ “Єристівський ГЗК” і 99,9%-ва – ТОВ “Біланівський ГЗК”.

, ,

Елеватори “Агротрейду” прийняли понад 280 тис. тонн зерна – 62% від плану

Елеватори агрохолдингу “Агротрейд” у сезоні-2024-2025 вже прийняли понад 280 тис. тонн продукції, що становить 62% від запланованих обсягів, повідомила пресслужба компанії в Facebook.

Згідно повідомлення, елеваторами було прийнято зернових культур — понад 208 тис. тонн, олійних — майже 72 тис. тонн, інших культур — близько 17 тонн.

В агрохолдингу серед основних викликів сезону називають складнощі на кадровому ринку.

“Одна із проблем, з якою ми стикаємось, — нестача технічних фахівців, зокрема механіків, електриків, зварювальників. Щоб забезпечити безперебійну роботу, компанія активно залучає нових працівників, у тому числі людей пенсійного віку, які мають відповідний досвід”, — розповів директор виробничо-технічного департаменту “Агротрейду” Костянтин Ворона.

Він зауважив, що в 2024-2025 маркетинговому році елеватори “Агротрейду” працюють у штатному режимі і стабільно приймають як продукцію власного виробництва, так і від сторонніх агровиробників.

Група компаній “Агротрейд” – вертикально інтегрований холдинг повного агропромислового циклу (виробництво, переробка, зберігання та торгівля сільгосппродукцією). Обробляє понад 70 тис. га земель у Чернігівській, Сумській, Полтавській та Харківській областях. Профільні культури – соняшник, кукурудза, озима пшениця, соя та ріпак. Має власну мережу елеваторів із потужністю одноразового зберігання 570 тис. тонн.

Група також виробляє гібриди насіння кукурудзи та соняшнику, ячменю, озимої пшениці. На базі насінницького господарства “Колос” (Харківська обл.) у 2014 році було збудовано насіннєвий завод потужністю 20 тис. тонн насіння на рік. 2018 року “Агротрейд” вивів на ринок власну марку Agroseeds.

Засновником “Агротрейду” є Всеволод Кожем’яко.

, ,

Смачний код української нації розкрив Favorite Food&Drinks 2025

1 квітня у Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців сьомого незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks. Подія поєднала лідерів food-ритейлу: представників національних і регіональних торговельних мереж, виробників та експертів галузі.

Дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks вже став знаковою подією для українського харчового ринку. Його мета – визначення найкращих продуктів за органолептичними характеристиками «наосліп» та сприяння просуванню якісних харчових товарів. Споживачі та бізнес-партнери можуть довіряти відзнакам Favorite Food & Drinks, адже вони присуджуються виключно за результатами незалежного оцінювання.

“Українські виробники пропонують світу не просто безпечні, якісні та конкурентоспроможні харчові продукти. Українська продукція смачна, є носієм культурної спадщини, зберігає та поширює традиції, історію. Здавна для гостей українці ставили на стіл саме найсмачніше. Сьогодні українські виробники задають тренди світу, та впроваджують концептуально нові продукти. Favorite Food&Drinks розкриває смачний код української нації”, – відмітила засновниця та організаторка конкурсу Олена Сініціна.

5 трендів харчової індустрії

1. Інноваційний підхід: Виробники експериментують з продуктами-міксами, поєднуючи різні товарні групи та незвичні інгредієнти. Приклад: молочна продукція зі смаками алкогольних напоїв для споживачів, які шукають новий досвід без алкоголю.

2. Здорове харчування: Зростає попит на функціональні продукти з поєднанням традиційних рецептів та корисних інгредієнтів. На дегустації представлено: комбуча, молочні продукти з козячого молока, здорові снеки та цукерки з сухофруктів.

3. Рослинні протеїни: Розширюється асортимент продуктів з рослинними білками (молоко, напої, снеки). На конкурсі представлені рослинні голубці, котлети для бургерів та дьонери.

4. Готова їжа: Підвищений попит на зручні харчові рішення для економії часу та зменшення відходів. Популярними були готові каші в реторт-пакетах та пакетований чай з екзотичними смаками.

5. Підтримка локальних виробників: Українці віддають перевагу вітчизняним продуктам, особливо від фермерів і крафтових підприємств. На дегустації представлено широкий асортимент крафтових олій, сирів та молочної продукції українського виробництва.

В рамках конкурсу було проведено органолептичну оцінку 219 дегустаційних зразків у 14 номінаціях від 39 постачальників.

Результати конкурсу

Гран-При: 35 відзнак

Золото: 143 відзнаки

Срібло: 32 відзнаки

Бронза: 5 відзнак

Знято з дегустацій – 1 дегустаційний зразок

Без відзнак – 3 дегустаційні зразки

Перспективи та можливості для учасників

Конкурс Favorite Food & Drinks – це не лише престижна відзнака, а й платформа для розвитку брендів і незамінний інструмент розвитку і вдосконалення харчової продукції За словами Анни Цільницької, фахівчині з продуктових інновацій Carlsberg Ukraine, конкурс відкриває нові перспективи для виробників, допомагаючи компаніям, в тому числі малим крафтовим виробникам заявити про себе, а ритейлерам – розширити базу постачальників.

Запрошуємо до участі!

Favorite Food & Drinks запрошує виробників з усіх регіонів України, постачальників імпортованої продукції надавати дегустаційні зразки та взяти участь у наступних конкурсах і отримати заслужене визнання. Шукайте відзнаки Favorite Food & Drinks на пакованнях продукції – це маркер якості, підтверджений незалежними експертами.

Найкраще – до столу!

Інтерфакс-Україна – офіційний партнер конкурсу

CRH може втратити в Україні активи на EUR100 млн через рішення українського суду

Господарський суд Києва 13 лютого за позовом ТОВ «Промислово-будівельна група “Ковальська” визнав недійсним рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ) про надання дозволу “дочці” ірландської CRH – CRH Ukraine B.V. – на придбання групи компаній «Дікергофф» в Україні в італійської Buzzi. Про це йдеться в рішенні у справі 910/13150/24, з яким ознайомилося агентство «Інтерфакс-Україна».

Як повідомлялося, восени 2024 року провідний виробник будівельних матеріалів у світі, компанія CRH, після отримання дозволу АМКУ, завершила закриття угоди з придбання у Buzzi групи компаній «Дікергофф» в Україні за EUR100 млн.

Згідно з матеріалами справи, позовні вимоги пояснюються тим, що спірне рішення АМКУ є незаконним і необґрунтованим внаслідок неповного з’ясування та доведення обставин, що мають значення для справи про концентрацію, а також неповного дослідження відповідачем ринку готових для використання розчинних бетонних сумішей.

Також у рішенні зазначається, що CRH вже порушило взяті на себе зобов’язання. Одним із таких є зобов’язання протягом 5 років з моменту здійснення заявлених концентрацій призначати на посади генерального та комерційного директорів, членів виконавчих та наглядових органів ПрАТ «Дікергофф цемент Україна» осіб, які не обіймають посаду в суб’єктах господарювання, пов’язаних відносинами контролю з компанією CRH Ukraine B.V. в Україні. Однак на позачергових загальних зборах ПрАТ «Дікергофф цемент Україна» 11 жовтня 2024 року членом наглядової ради обрано Маріуша Томаша Богача – члена наглядової ради АТ «Подільський цемент», 100% учасником якого є компанія CRH Ukraine B.V.

Рішення Господарського суду оприлюднено 20 березня, «Інтерфакс-Україна» запросив коментар CRH Ukraine B.V. щодо подання на нього апеляції.

Як повідомлялося, у вересні 2024 року АМКУ дозволив «дочці» ірландської CRH – CRH Ukraine B.V. (м. Роттердам, Нідерланди) придбати акції ПрАТ «Дікергофф цемент Україна», що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищому органі управління придбаного активу, але з умовою виконання низки зобов’язань, зокрема пошуку незалежного інвестора на 25-28% акцій. Очікується, що таким інвестором буде Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР), оскільки в грудні 2023 року CRH підписала мандатний лист із ним про спільне придбання активів італійської компанії Buzzi в Україні. АМКУ розглядав заяву CRH про концентрацію з вересня 2023 року.

У червні 2023 року італійський виробник цементу Buzzi, внесений Національним агентством із запобігання корупції до переліку міжнародних спонсорів війни, через дочірню компанію Dyckerhoff GmbH досягнув угоди про продаж частини свого бізнесу у Східній Європі ірландській групі CRH, включно з українськими активами у вигляді двох цементних заводів: «Волинь-цемент» (Здолбунів Рівненської обл.) і «Південь-цемент» (смт Ольшанське Миколаївської обл.).

CRH працює в Україні з 1999 року. З листопада 2021 року його цементні підприємства в Україні здійснюють діяльність під брендом Cemark: АТ «Подільський цемент» (Хмельницька обл.), ТОВ «Цемент» (Одеса) і ПрАТ «Миколаївцемент» (Львівська обл.).

Окремий напрямок бізнесу CRH в Україні – виробництво бетону та залізобетонних виробів. Білоцерківський завод ЗБК PoliBeton Energo є спеціалізованим підприємством, що виробляє опори для ліній електропередачі. Бетонний вузол PoliBeton на півночі Одеси увійшов до CRH 2020 року.

CRH є провідним виробником будівельних матеріалів у світі та найбільшим у Північній Америці та Європі. Має 3200 підприємств у 28 країнах, де працюють близько 71 тис. осіб. Компанія також представлена в Азії. Американські депозитарні акції CRH котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі.

«Шляхрембуд» оголосив тендер на ОСЦПВ на 5,3 млн грн

Комунальне підрядне спеціалізоване спеціалізоване підприємство з ремонту та будівництва автодоріг Харкова «Шляхрембуд» 8 квітня оголосило тендер на закупівлю послуг обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ).

Згідно з повідомленням у системі електронних держзакупівель ProZorro, очікувана вартість придбання послуг становить 5,319 млн грн. Кінцевий термін подання пропозицій – 16 квітня. Як повідомлялося, минулого року переможцем аналогічного тендера з бюджетом 1,9 млн грн була СК «ВУСО».

 

, ,

Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025 об’єднав ритейл, FMCG та HoReCa

27-28 березня 2025 року Київ знову став центром українського ритейлу та FMCG-сектору — тут відбулася щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, організована В2В медіа-групою TradeMasterGroup. Подія зібрала понад 2000 учасників: власників, топ-менеджерів, керівників з маркетингу, продажів, логістики та закупівель.

Партнери виставки

Генеральний Партнер – STRATEG

Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер

Офіційний Партнер – Левітрейд

ЕКОпартнер – ГК Екосфера

Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – FTP – Freight Transport Partner

ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Партнер з маркетингу повного циклу Promodo

Партнер з лояльності – Art Nation Loyalty

Партнер конференції – АВІК-2000

Партнер з мерчандайзингу – МЕРЧ СЕРВІС

Партнер конференції – ТМ HARVES

ПАРТНЕР з AI-driven IT-екосистеми  – SMART business  

Технологічний Партнер – Listex

Партнер кава-брейку – Discaf

Партнер з автоматизації обліку в рітейл бізнесі — CHM Software

Чайний Партнер – Sherlock 

Партнер з дистрибуції побутової хімії та товарів для дому – GLOBAL TRADE UA

Трансформаційний Партнер – EALC

За підтримки – INTEX Україна

ПАРТНЕР з ліцензування брендів  – Nerd agency (FILM.UA Group)

Партнер з краси та здоров’я – Mavi cosmetic

Партнер смачної випічки – BFI

СРМ партнет – Keepincrm

Ваш надійний партнер у виробництві пакувальних матеріалів під ВТМ – ISTOK

Водний Партнер – Моршинська – природне відновлення та підтримка гідробалансу щодня

Технологічний Партнер – OBI Group

У рамках заходу було представлено понад 25 виступів від провідних спікерів: Мицик Сергій (КФ «Десна»), Забарило Марина (YouGov Ukraine), Бігун Надія (Міністерство економіки України), Мул Анастасія («Стратег Україна»), Ахрамович Едуард (Art Nation), Сауц В’ячеслав («Подорожник»), Макова Анастасія («Біосфера»), Ковальська Катерина («Наша сила»), Підгрушний Валентин (ТМ HARVEST), Грбачевська Марія (ТМ HARVEST), Коровіна Тетяна («Молокія»), Пащенко Тетяна (ТОВ «Трипільське сонце»), Степанов Артем (Smart Business), Белінський Руслан (ПрАТ «МХП»), Ільченко Вікторія (Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу), Стрєльнікова Ліна (ТОВ «МЕРЧ СЕРВІС»), Дроботун Анастасія (ТОВ «МЕРЧ СЕРВІС»), Луганська Анна (VARUS), Рубан Тетяна (Nerd agency), Гаркавенко Вікторія (Eva Beauty), Калюжна Катерина (Kantar Україна), Коваленко Ірина (ТОВ «Бейкері Фуд Інвестмент»), Герасько Юлія (Promodo), Скотаренко Ігор («Аврора»), Барабаш Марина (ТОВ «СОФТ СЕРВІС»), Орел Юлія (ТОВ «СОФТ СЕРВІС»), Третяк Владислав (ТМ HARVEST), Литвиненко Лілія («Аврора»), Шпакович Юлія («Аврора»), Рачок Сергій (Kantar Україна), Змієвська Ірина (VARUS), Головко Віра (Eva Beauty), Остапенко Яна (Promodo), Дуров Віталій («Маві Косметік Індустріал»), Олійник Юрій (LeviTrade), Коблицький Дмитро («People Club» / TA-DA!), Корольов Андрій («АВІК-2000»), Ярошовець Анастасія (ТОВ «Ніжинський консервний завод»), Олександров Віталій (ГК «Екосфера»), Ковалевська Алла (Auchan Україна)

Закінчилась зустріч 27 березня переходом до нагородження переможці щорічної  Національної  Премії «Made-in-Ukraine-2025: Кращий партнер року серед виробників»,

«Retail-in-Ukraine-2025: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж» так Big Trade-Marketing Award-2025

ПАРТНЕР ЦЕРЕМОНІЇ НАГОРОДЖЕННЯ – Вина та коньяки KOBLEVO
Переможці  Retail-in-Ukraine-2025

  • Динаміка продажів- Аврора Мультимаркет
  • Стабільність взаєморозрахунків – Auchan Україна
  • Маркетингова підтримка – ТОВ «Руш» Лінія магазинів EVA
  • Професіоналізм команди мережі – ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
  • Якість логістики – ТОВ «АТБ-маркет»

Переможці Big Trade-Marketing Award-2025

  • Мережа аптек АНЦ – Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія
  • Мережа аптек АНЦ – Найкраща маркетингова команда
  • Глобал Трейд ЮА – Найкраща TRADE-маркетингова кампанія запуску нового продукту
  • Мережа супермаркетів TA-DA! – Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія з використання штучного інтелекту
  • AscaniaFMCG. ТМ Wilkinson Sword – Наймасштабніша TRADE-маркетингова кампанія
  • ТОВ “ОМЕГА”, мережа супермаркетів VARUS – Найкраща гра у мобільному додатку
  • NOVUS – Наймасштабніший соціальний проєкт у сфері ритейлу
  • NOVUS – Найефективніша маркетингова стратегія омніканальної комунікації

Переможці Made-in-Ukraine-2025

  • Приватне підприємство “ЮНІКС” – Партнер року у роздрібній торгівлі.
  • Салтівський м’ясокомбінат – Бренд року
  • Villa Milk – Найкращий локальний виробник.
  • ГК “ЕКОСФЕРА” – Еко-виробник року
  • ТОВ “ІСТОК ПАК”- Кращий продукт у своїй категорії.
  • ULTIMA  НАША СИЛА – Найкращий дебют року
  • Компанія “Стратег” – Продукт із національним характером

Дискусійна панель: АКТУАЛЬНІ ПОТРЕБИ В КАТЕГОРІЯХ ТОВАРІВ ТА СПІВПРАЦЯ

З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В 2025 РОЦІ пройшла 28 березня.

Андрій Мокряков, аналітик компанії Pro-Consulting, виступив із аналітичною доповіддю «Харчова галузь України: нові виклики та можливості для FMCG».

Спікер розпочав свій виступ з аналізу макроекономічних змін, які впливають на виробництво, експорт та імпорт, а також на цінову політику. Зокрема, було зазначено, що виробництво зросло на 32%, а експорт – на 26,1%, що свідчить про позитивні тенденції в галузі, незважаючи на зменшення населення на 2,5% та зростання цін на 14,2%.

Андрій розглянув зміни в поведінці споживачів, які стали важливими для адаптації бізнесу до нових умов. Він зазначив, що 58% споживачів «заїдають стрес», а 62% звертають увагу на походження та поведінку бренду. Цікаво, що 85% споживачів не готові доплачувати за упаковку, що вказує на важливість цінової доступності. Також спостерігається зростання онлайн-замовлень до 15% та попиту на готові продукти на 15%, що свідчить про зміну споживчих звичок.

Андрій Мокряков підкреслив важливість адаптації бізнесу до нових умов, зокрема через акції та знижки, а також зростання ролі спеціалізованого ритейлу. Він вказав на демографічну кризу та зміну критеріїв лояльності до брендів, що вимагає від компаній нових стратегій для збереження бізнесу.
Учасники дискусії:
Максим Пятаков, Директор Департаменту непаливних продажів ПАТ «Укрнафта».

Валерій Нечитайло, Начальник відділу групи товарів «Гастрономія» NOVUS.

Дмитро Танько, Директор з роздрібної торгівлі мережі «Епіцентр К».

Вікторія Шило, Комерційний Директор ТОВ «АРІТЕЙЛ», мережа магазинів «КОЛО».

Михайло Притула, Комерційний директор мережі «Thrash!Траш!».

Ірина Соколовська, Директор дирекції з операційного управління громадським харчуванням компанія WOG

28 березня учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 50 торгових мереж і понад 200 постачальників.

Детальний звіт  за посиланням

Уперше в рамках головної виставки пройшла конференції HoReCaMaster Hub 2025 — платформа для власників ресторанів, готелів, кафе та дистриб’юторів, яка стала ключовим майданчиком для обговорення інновацій, автоматизації, маркетингу та безпеки у сфері HoReCa.

Партнери заходу

Партнер з масштабування бізнесів MOST Franchising

Партнер по витратним матеріалам та устаткуванню для HoRtCa – ТОВ «БРАМА-Р»

Постачальник професійного кухонного обладнання для HoReCa і ритейлу – Новий проект

Партнер з IT-рішень- SERVIO

Інноваційний партнер – EDIN

Партнер Конференції – Ярофрут

Сонячні електростанції та установки зберігання енергії – ECOTECH UKRAINE

Особливою родзинкою HoReCaMaster Hub 2025 став виступ одного з найвідоміших кулінарних експертів України — Євгена Клопотенка, шеф-кухаря, гастроактивіста та дослідника української кухні. Його участь викликала неабиякий інтерес серед відвідувачів, адже формат виступу був незвичним і надзвичайно живим — у формі глибокого інтерв’ю з модераторкою події. У діалозі піднімалися теми національної гастрономії, культурної спадщини, майбутнього української кухні в HoReCa-сегменті та важливості осмисленого підходу до формування ресторанного меню. Виступ Клопотенка надихнув аудиторію переосмислити роль традиційної кухні у сучасному ресторанному бізнесі та став справжнім акцентом першого дня заходу.

Спікери конференції: Шевелюк Михайло (Українська Школа Гостинності), Пашкевич Володимир (ТОВ «БРАМА-Р»), Діль Анна (Кулінарна майстерня), Сидоренко Віталій (ЯРОФРУТ), Комаров Євген (ЮK «GLOBAL LAW»), Каткова Анна (True Burger Bar і Hendrick’s Bar), Гречко Ігор (SERVIO SOFT), Самарська Анна (Pizza Day), Гладій Уляна (Ресторанний бізнес), Головіна Людмила (Системні стандарти безпеки харчових продуктів), Бенівська Катерина (MOST Franchising), Пухальська Аліна (Винна карта), Ільєнко Тетяна (TradeMasterGroup).

Детальний звіт за посилання.

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Дякуємо ЗМІ за підтримку: 44.ua, Marketer, Depo, Dsnews.ua, Интерфакс-Украина, Worldexpo, Ukrpres.info, Postfactum, Open4business, Fixygen, Agrostory, Delo.uaIgate, Агронавт, thepage.ua