Європейська мовна спілка та ВВС домовилися, що міжнародний пісенний конкурс “Євробачення-2023” відбудеться у Великій Британії від імені української телерадіокомпанії “Суспільне”. “Після рішення, що, на жаль, подію наступного року неможливо буде провести в Україні з міркувань безпеки, ЄВС розглянув низку варіантів з переможцем. У результаті обговорень ЄВС запросила британський громадський мовник ВВС, від якого учасник посів друге місце на конкурсі 2022 року, виступити організатором 67-го пісенного конкурсу Євробачення”, – йдеться у повідомленні прес-служби “Суспільного”.
Зазначається, що представники “Суспільного” співпрацюватимуть із ВВС, щоб розробити та впровадити українські елементи у шоу наступного року, а Україна як країна-переможниця пісенного конкурсу Євробачення-2022 також автоматично потрапить у фінал майбутнього конкурсу.
Згідно з повідомленням, місто проведення конкурсу у 2023 році буде обрано найближчими місяцями в результаті конкурсної процедури, яка розпочнеться цього тижня, а дати проведення Євробачення-202 будуть оголошені згодом.
У свою чергу, прем’єр-міністр Великобританії Борис Джонсон написав у мікроблозі Twitter, що у розмові з президентом України Володимиром Зеленським погодився з тим, що хоч би де проходило “Євробачення-2023”, воно має прославляти країну і народ України.
“Оскільки тепер ми приймаємо сторону, Великобританія виконає цю обіцянку безпосередньо і влаштує фантастичний конкурс від імені наших українських друзів”, – написав він.
Як повідомлялося, 14 червня відбулася офіційна стартова зустріч організаторів “Євробачення” від України з Наглядовою радою, партнерами Міжнародного пісенного конкурсу та основною командою EBU, розглянули питання гарантій та заходів підготовки, опитувальник з безпеки, потенційні локації для проведення конкурсу. У той же час, 17 червня EBU відмовила Україні у проведенні “Євробачення” у 2023 році після аналізу ситуації з безпекою у країні. А також заявив, що розпочне переговори з ВВС про можливе проведення конкурсу у Великій Британії.
Після цього міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив, що Україна не погоджується з характером ухвалення рішення щодо неможливості проведення міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення-2023» у країні, і зажадав його змінити.
У свою чергу прем’єр-міністр Великобританії Борис Джонсон висловив сподівання, що Україна зможе прийняти пісенний конкурс “Євробачення” наступного 2023 року.
Пізніше також Польща заявила, що не погоджується з рішенням Європейського мовного союзу про позбавлення України права на проведення «Євробачення-2023».
В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників у офлайн та онлайн форматі Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).
Партнери конференції
Генеральний Партнер з автоматизації та консалтингу – Consulting for Retail
Партнер із автоматизації підприємств – Quantum International
IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Партнер Каво-Брейків – Jamero
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Свою участь вже підтвердили такі компанії: ТОВ “Дарпак”, ТД ГАЛКА, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Козуб, Феникс Инвест Трейд, UPECO, КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, GFK, Фокстрот, Kantar. ТОВ “Рибоконсервний завод “Екватор”, VARUS, ТОВ “АПП ТРЕЙД”, ТД Карпатські мінеральні Води, ТОВ “КФ “ДЕСНА”, ТОВ «ЕЛЬГРАФ», ТОВ Штраус Укрїна, ТОВ «ТД ГУРМАНДІЗ», ЛотОК, Carlsberg Ukraine, «Мінеральні Води України, Хлібзавод «Рум’янець», Цитрус, ДТ Магнус Трейд, (сети ISEI и BEYOND), ТОВ “Квантум Інтернешенел”, ГК “Снек Продакшен”, Море Пива, Люстдорф, ТОВ Комо Україна, ТзОВ «ГЕРЧАК», ТОВ “ВІТАЛ ФУДЗ”, Comfy, Novus, Чудо-Маркет
Спікери конференції:
Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» – модератор конференції, зал Foodmaster.
Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK – Тема: Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку
Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями.
Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.
.Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus – Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження.
Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay – Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів.
Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail.
Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів у клієнтському сервісі як запорука стабільних ділових відносин та виживання бізнесу під час війни.
Ольга Момчилович, Директор з маркетингу мережаі маркетів “ЛотОК” – Тема: Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу.
Ануш Товмасян, co-founder ISEI – Тема: “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого”
Бартош Фурман, директор компанії Quantum International.
БЕЗПЕКА. У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65
Державне агентство автомобільних доріг України (“Укравтодор”), що розмістило в червні минулого року під гарантії держави дебютні єврооблігації на $700 млн зі ставкою 6,25%, після оголошення Україною про пропозицію про дворічне відстрочення виплат за її єврооблігаціями, час також оцінює варіанти управління своїми зобов’язаннями.
“Після завершення цієї оцінки цілком імовірно, що в найближчому майбутньому щодо облігацій буде аналогічний захід з управління зобов’язаннями”, – йдеться у повідомленні “Укравтодору” на Лондонській фондовій біржі в понеділок.
Україна у своїй пропозиції власникам її суверенних облігацій про відстрочення виплат за ними на два роки вказала, що очікує від державних НЕК “Укренерго” та “Укравтодору” аналогічної пропозиції щодо їх єврооблігацій, випущених під гарантії держави.
“Укренерго” у листопаді минулого року розмістило під гарантії держави дебютні п’ятирічні “зелені” єврооблігації на суму $825 млн із прибутковістю 6,875% та виплатою відсотків двічі на рік. Кошти від випуску єврооблігацій було спрямовано оплату виробленої ВИЭ-генерацией електроенергії.
Як повідомлялося, Україна 20 липня запропонувала власникам єврооблігацій з 1 серпня відстрочити всі виплати за ними та строки погашення на два роки, зберігши поточні ставки прибутковості.
Крім того, міжнародні партнери України в рамках G7 та Паризького клубу кредиторів заявили про готовність призупинити виплату боргу України до кінця 2023 року з можливістю продовження відстрочки ще на один рік. Вони також наполегливо закликали приватних кредиторів прийняти пропозицію України від прострочення виплат щодо її єврооблігацій та зміни умов щодо ВВП-варрантів.
За даними на сайті Франкфуртської фондової біржі, у п’ятницю, 22 липня, єврооблігації “Укравтодору” котирувалися за ціною 17,64% від номіналу, що трохи нижче за котирування суверенних єврооблігацій того ж року погашення (близько 20%).
Музиканти американського гурту Imagine Dragons стали послами платформи національного бренду UNITED 24, просуватимуть напрямок медичної допомоги, повідомив президент України Володимир Зеленський.
“Легендарні Imagine Dragons стали послами платформи @u24_gov_ua. Група просуватиме напрям медичної допомоги. І спочатку вони підтримають збір на швидкі, який почала @FirstLadyOfUkraine“, – написав президент у п’ятницю ввечері в телеграм-каналі.
Зеленський подякував групі за підтримку України.
“У 2018 році ви вперше відвідали нашу країну. У 2022 продовжуєте робити максимум, щоб голос України звучав у всьому світі. Дякую вам за це!”, – написав він.
Як повідомлялося, Зеленський 18 травня 2022 року підписав указ про заснування національного бренду UNITED 24 та привітав першого посла цього бренду – легендарного українського футболіста та тренера Андрія Шевченка.
Міністерство молоді та спорту 7 червня відкрило спеціальний рахунок у Національному банку України для пожертвувань у рамках ініціативи фонду відновлення UNITED24.