Первинні реєстрації нових автобусів (включно з мікроавтобусами) в Україні у квітні-2024 знизилися на 25,3%, або на 21 од. до квітня минулого року – до 62 од., свідчить статистика, оприлюднена асоціацією «Укравтопром». Згідно з даними на сайті асоціації, порівняно з березнем-2024 попит на нові автобуси скоротився на 20,5%, або на 16 машин.
У лідери квітневого ринку вийшли українські автобуси ЗАЗ виробництва Запорізького автозаводу корпорації «УкрАВТО», змістивши на другу позицію традиційного лідера – автобуси Ataman виробництва заводу «Черкаський автобус». За квітень зареєстровано 17 автобусів ZAZ проти двох у квітні-2023 і одного – у березні поточного.
Ataman закінчив квітень із реєстрацією 15 автобусів – у 2,5 раза менше, ніж роком раніше і на 6 од. менше, ніж у березні-2024.
Третє місце в рейтингу в автобусів «Еталон», реєстрації яких становили 10 машин порівняно з 9-ма у квітні минулого року і 20-ма в березні поточного.
Далі йдуть Ford також із реєстрацією 10 автобусів – удвічі більше, ніж у квітні-2023, але майже вдвічі менше, ніж у березні поточного, і турецький Otocar (5 машин проти однієї у квітні-2023).
По одному новому автобусу зареєстровано Mercedes-Benz, Citroen, «Рута», Renault і Zhongtong.
Таким чином, у січні-квітні 2024 року первинні реєстрації автобусів в Україні скоротилися на 27,2% до того ж періоду 2023 року – до 367 од.
Як повідомлялося, за статистикою «Укравтопрому», у квітні-2023 року в Україні реєстрації нових автобусів зросли більш ніж удвічі до квітня-2022, до 83 од., а п’ятірку лідерів сформували Ataman, Volkswagen, Citroen, «Еталон» і Ford.
У 2023 році загальні первинні реєстрації нових автобусів усіх класів в Україні становили 1701 од. – на 86% більше, ніж роком раніше.