Представництво Stellantis в Україні (автобренди Peugeot, Citroёn, Opel, DS Automobiles, Jeep) у 2023 році реалізувало в дилерській мережі приблизно 5,1 тис. нових легкових і легких комерційних (LCV) авто, посівши понад 7% на цьому ринку, повідомила пресслужба представництва.
Як повідомлялося, у 2022 році на частку брендів Stellantis, продажі яких становили 3 тис. од., припало 6,84% ринку легкових і легких комерційних авто.
Таким чином, у 2023 році продажі автомобілів п’яти брендів зросли майже на 70%, і трохи зросла частка на ринку з огляду на те, що ринок нових легкових і LCV авто торік зріс на 63,5% до 2022 року – до 65,1 тис. од. (зокрема, 65,1 тис. легковиків, близько 7,4 тис. комерційних фургонів/венів).
“Таким чином, сукупний приріст брендів Stellantis перевищив зростання ринку нових автомобілів в Україні на 6%. Причому завершення року було дуже позитивним: у грудні епізодичне зростання продажів дало змогу Stellantis зайняти 9,7% ринку, що може стати сигналом до стабільного збільшення продажів у 2024 році”, – зазначає пресслужба.
За даними представництва, серед брендів лідером продажів став Peugeot (2022 року цю позицію відвоював у нього Citroen – ІФ-У) з приростом продажів на 74% – до 2,17 тис. од., що дало змогу посісти близько 3% авторинку (2022 року – 2,81%).
Найбільш продаваними моделями були кросовери Peugeot 3008 (470 од.) і Peugeot 2008 (348 од.), стабільно популярними були фургони та венерологи Peugeot Boxer (294 од.), Peugeot Partner (168 од.) і Peugeot Rifter (144 од.).
Серед легкових моделей добре продавалися седан Peugeot 301 (198 авто) і новий крос-фастбек Peugeot 408 (продано 194 од. за неповний рік присутності на ринку).
Крім того, компанія вважає успішним запуск повністю нового продукту – пікапа Peugeot Landtrek (за неповний рік продано 225 авто).
Продажі бренду Citroen зросли на 58% – більш ніж до 2 тис. од., що дало змогу зайняти 2,8% ринку (у 2022 році – 2,87%).
Серед легкових моделей найпопулярнішими були великий кросовер Citroen C5 Aircross (продано 386 авто), седан Citroen C-Elysee (340 од.) і компактний хетчбек Citroen С3 (196 од.), серед комерційних – великий Citroen Jumper (498 од.) і компактний Citroen Berlingo (368 од.).
“Завдяки широкій LCV-лінійці Citroеn стає лідером продажів спецтехніки та переобладнаних автомобілів”, – констатується в прес-релізі.
Продажі німецького бренду Opel, за інформацією “Stellantis Україна”, торік зросли на 96,5% – до 890 од., з часткою ринку 1,2%, а найбільше продавалися компактний вен Opel Combo (344 од.) і середньорозмірний кросовер Opel Grandland (297 од.). Непоганим попитом користувалися компактні кросовери Opel Mokka (104 од.) і Opel Crosland (74 авто).
Автомобілів преміального бренду DS Automobiles було продано 69 од. (у 2022 році – 62 од.), при цьому найбільше продано хетчбеків DS 4 (47 од.).
Головним досягненням для бренду Jeep на ринку України в компанії вважають його перезапуск силами нового імпортера.
“Комплексний “перезапуск” бренду в Україні відбувся наприкінці 2023 року, тому результати продажів Jeep поки що не показові. Однак 2024 рік має продемонструвати всю силу бренду, особливо з урахуванням поповнення модельної лінійки”, – наголошується в прес-релізі.
Як повідомлялося, на сьогодні сформовано лінійку для запуску бренду, оголошено прайс-листи, починають працювати нові дилерські центри в найбільших містах України.
“Модельну лінійку до вже представлених на ринку Grand Cherokee, Wrangler, Compass у поточному році доповнить компактний кросовер Jeep Avenger”, – повідомляють у прес-релізі.
У повідомленні нагадується, що “Stellantis Україна” з березня 2022 року проводить безоплатний ремонт авто державного та комунального автопарку – на сьогодні відремонтовано 2,7 тис. од., подано понад 10,5 тис. заявок на ремонт і сервісне обслуговування, а загальна вартість робіт перевищує 75 млн грн.
Автоконцерн Stellantis утворено в середині січня 2021 року в результаті злиття PSA Group і Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA).
За даними інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting, “Stellantis Україна” 2023 року посіла четверту сходинку рейтингу найбільших українських операторів ринку легкових авто з часткою 7,1% (після “Тойота Україна”, “Рено Україна” та “УкрАВТО”) порівняно з п’ятою 2022 року.
У 2022 році продажі нових легкових і LCV авто чотирьох брендів (без Jeep) у дилерській мережі “Stellantis Україна” скоротилися на 73%, а частка на ринку знизилася на 2,7 п.п.