Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

STRAUSS GROUP ЗБЕРЕГЛА ЛІДЕРСТВО НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ОБСМАЖЕНИХ КАВОВИХ ЗЕРЕН

22 Березня , 2021  

Продукція Strauss Group, одного з найбільших виробників кави у світі, в 2020 році зберегла перше місце на українському ринку обсмаженої кави, збільшивши свою присутність на ньому на 0,5 п.п. порівняно з 2019 роком – до 17,9%, повідомила компанія у щорічному звіті.

За даними компанії, її частка на українському ринку меленої та розчинної кави минулого року скоротилася на 0,9 п.п. – до 8,9%.

Strauss Group уточнила, що її основними конкурентами в Україні стали міжнародний концерн JDE, корпорація Nestle і український виробник Galka. За її даними, JDE, що випускає каву під ТМ Jacobs, Tassimo, Moccona, Senseo, L’Or, у 2020 році наростила присутність на українському ринку меленої та розчинної кави на 3 п.п. – до 46,8%.

Група уточнила, що найпопулярнішими брендами в Україні в 2020 році стали “Чорна карта” (розчинна кава як основна ТМ, обсмажені кавові зерна, обсмажена й мелена кава), Totti (розчинна кава і чай преміум-сегмента, смажена й мелена кава), Café-Le (розчинна кава), “Амбассадор” (розчинна кава, смажені кавові зерна й еспресо), “Форт”, Elite Health Line, а також напої з цикорію.

За даними Strauss Group, у регіоні Україна-Росія обсяги продажу кави у 2020 році скоротилися на 22,1% порівняно з з 2019 роком – до 128 млн шекелів. Компанія уточнила, що причиною зниження продажу на українському ринку стало посилення економічної невизначеності, переважно через наслідки спалаху COVID-19.

Strauss Group відзначила зростання споживання кавових обсмажених зерен в Україні як частину тенденції кавової культури та преміалізації домашнього споживання.

Станом на 22 березня курс нового ізраїльського шекеля становив 8,4005 грн.

Як повідомлялося, Strauss Group (Ізраїль) спеціалізується на виробництві продуктів харчування і напоїв, входить до п’ятірки найбільших компаній із виробництва кави у світі. Має 29 виробничих майданчиків у 22 країнах, штат співробітників становить 14 тис. осіб.

На ринку Східної Європи компанія Strauss представляє бренди “Чорна карта”, Ambassador, FORT, Totti Caffe, Elite Health Line, Sucrazit.

, ,