Федерація роботодавців автомобільної галузі (ФАУ) з посиланням на дані Auto-Consulting опублікувала статистику продажів нових легкових авто.
За наведеними даними, в січні-червні в Україні продано 33,773 тис. легкових авто.
Перші шість місць на ринку не змінилися порівняно з травнем: лідирує Toyota з продажем 887 авто (на 4% більше, ніж у червні-2024, але на 20% менше травня-2025), друге місце посідає марка Volkswagen, продажі якої в червні зросли більш ніж удвічі порівняно з червнем 2024 року – до 557 одиниць, третім став Renault з 547 авто (+32%).
Четверту сходинку посідає Skoda, яка в червні наростила продажі на 69% до червня минулого року – 454 одиниці, на п’ятому місці вже стабільно закріпився BYD завдяки імпорту електричних авто (453 одиниці), шостим став Huyndai (284 авто і приріст 73% до червня минулого року)
Збільшив свій вплив і Zeekr – тепер ці китайські електроавто знаходяться на сьомому місці на українському ринку і випереджають за обсягами продажів всі преміальні бренди.
«Саме імпорт електромобілів з Китаю забезпечив у червні і восьме місце Honda, та й сприяв популярності багатьох інших авто», – повідомляє ФАУ за даними Auto-Consulting.
Зберігається і великий попит на німецькі преміальні авто. Лідирує тут BMW (257 авто – на 53% менше за червень-2024), а поруч з ним Audi з 233 авто (+47%). Обидва німецькі бренди і посіли в червні 9-е і 10-е місце на українському ринку.
ФАУ також наводить статистику Auto-Consulting продажів легких комерційних авто (LCV), згідно з якою в червні вони скоротилися на 9% до червня-2024, склавши 637 од., а за перше півріччя – на 4,6% до аналогічного періоду минулого року, до 3,856 тис. од.
Таким чином, на загальному ринку легкових і легких комерційних авто частка LCV в червні склала 9,3% (торік – 12,2%), а за півріччя – 10,2% (10,6%).
У цьому сегменті найкращий результат у червні у Citroen, продажі яких зросли на 62% до травня-2025, але скоротилися на 40% до червня-2024 – до 146 од. Другою стала Renault з продажем 80 авто (на 57% менше, ніж у червні-2024), третя сходинка за Peugeot – 70 авто проти 27 минулого року.
У той же час за підсумками першого півріччя лідирує Renault з часткою ринку 16,55% і продажем 638 авто (падіння до аналогічного періоду минулого року – 58%), далі йдуть Citroen – 522 од. (-15%) і Ford – 458 од. (+87%).