Business news from Ukraine

“УКРЗАЛІЗНИЦЯ” У 2022 РОЦІ МАЄ НАМІР ЗАПРОВАДИТИ НОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЦІН НА КВИТКИ

9 Грудня , 2021  

Проект фінансового плану АТ “Укрзалізниця” (УЗ) на 2022 рік не передбачає підвищення тарифів на пасажирські перевезення; основний фокус роботи наступного року буде спрямований на оновлення пасажирського рухомого складу та покращення сервісу для пасажирів.

Як повідомила прес-служба УЗ у четвер, додаткові доходи компанія у 2022 році планує отримати від підвищення ефективності закупівель та економії на кінцевій ціні, реалізації непрофільних активів та ін. Крім цього, УЗ очікує у 2022 році збільшення вантажообігу на 3,7% та зростання пасажирообігу на 14,3%, що досягне вже 80% докризового рівня.

За даними компанії, УЗ у 2022 році готується запропонувати новий підхід до формування цін на квитки залежно від різних факторів, зокрема популярності напрямку, часу придбання проїзного документа.

При цьому, цього року буде змінено комісійний збір під час купівлі, повернення та резервування квитків. Востаннє його переглядали у 2019 році.

Так, з 10 грудня 2021 року зазначений фіксований збір становитиме 30 грн замість 22 грн. Комісійний збір у 20 грн буде включено у вартість квитків на експрес Київ – аеропорт “Бориспіль”. Отже, починаючи від завтра, квитки на експрес коштуватимуть 100 грн.

“Незважаючи на те, що зміна вартості квитків для пасажирів буде вкрай незначною – у середньому збільшиться лише на 3%, для АТ “Укрзалізниця” таке підвищення дасть орієнтовно 6 млн грн на місяць додаткових доходів, які будуть спрямовані на вдосконалення систем продажу та інші потреби”, – зазначено у повідомленні.

Крім того, УЗ має намір зменшити розмір комісійного збору за резервування квитків для групових замовлень. Тепер вартість резервування місць у разі бронювання квитків для групи кількістю понад 30 осіб становитиме 50 грн із дорослого пасажира та 35 грн із осіб віком до 18 років.

Раніше голова правління компанії Олександр Камишін заявляв, що “Укрзалізниця” у 2022 році планує ефективно розпорядитися коштами від двоетапного підвищення вантажних тарифів, схваленого у другій половині 2021 року, та утримається від їх додаткового зростання.