АТ “Укрзалізниця” (УЗ) завершило реконструкцію колії між станціями Вільча та Янів, яка об’єднує зону відчуження Чорнобильської атомної електростанції з основною залізничною мережею.
Як повідомила прес-служба УЗ із посиланням на в. о. голови правління компанії Івана Юрика, на сьогодні тривають підготовчі роботи до запуску першого тестового поїзда. Уже найближчим часом туди доставлятимуть відпрацьоване ядерне паливо з трьох атомних електростанцій – Рівненської, Хмельницької та Южно-Української, яке зберігатиметься там протягом наступних 100 років.
“У червні ми виграли тендер і уклали угоду з “Енергоатомом” на реконструкцію зазначеної ділянки. Ми розуміли важливість проекту для країни, тому всі роботи були виконані в рекордні терміни – за один місяць. Завдяки зусиллям залізничників вже найближчим часом розпочне роботу перше централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива”, – наводить прес-служба слова Юрика.
Зазначається, що під час реконструкції ділянки було замінено залізничне полотно та реконструйовано 24,56 км колії, середнім ремонтом оновлено 4,3 км.
Під час виконання робіт були задіяні 95 залізничників філії “Центр із будівництва та ремонту колії” “Укрзалізниці” та необхідна колійна техніка.
Роботи на ділянці виконувалися відповідно до Правил радіаційної безпеки при проведенні робіт у зоні відчуження і зоні безумовного (обов’язкового) відселення, затверджених наказом МОЗ України від 04.04.2008 №179/276.