Великий український виробник паперової продукції санітарно-гігієнічного призначення ТМ “Рута”, керуючою компанією якого є АТ “ВГП” (Луцьк), у січні-березні випустив продукцію на 417,4 млн грн, що на 8,2% більше, ніж за той самий період 2023 року.
Згідно зі статистичними даними асоціації “Укрпапір”, наданими агентству “Інтерфакс-Україна”, у натуральних показниках, зокрема, виробництво туалетного паперу в рулонах зросло на 1,7% – до 31,9 млн шт., що залишається третім результатом у галузі після Київського картонно-паперового комбінату (64,5 млн шт.) і Кохавинської бумфабрики (37,7 млн шт.).
Таким чином, за підсумками першого кварталу компанія сповільнила темп приросту виробництва в грошовому вираженні до аналогічного періоду 2023 року – за підсумками двох місяців він становив 13,8%. Сповільнився і темп приросту випуску продукції в натуральному вираженні.
Компанія випускає санітарно-гігієнічну продукцію на основі целюлози з привізного паперу-основи.
У портфелі брендів “ВГП” – серветки, туалетний папір, паперові носові хустинки, кухонні рушники під ТМ “Ruta”, “Ruta Selecta”, “Fesko”, “НосовичОк”, “Полотенечко”, “100% paper”, “Servetta”, “Ecolo”. Асортимент налічує понад 180 найменувань.
Як повідомлялося, 2023 року підприємство випустило продукцію на 1 млрд 611 млн грн, що на 64,8% більше, ніж за 2022 рік.
За даними ресурсу Clarity-project, 2023 року компанія отримала 185,2 млн грн чистого прибутку проти 3,6 млн грн роком раніше.