Соціальними мережами як джерелом інформації станом на липень 2022 року користується близько 76,6% українців, свідчить аналіз української ІТ-компанії GlobalLogic на базі відкритих даних.
Як зазначається у повідомленні компанії, поширеному у п’ятницю, повномасштабне вторгнення Росії в Україну призвело до різкого зростання використання соціальних мереж як джерел новин.
Серед 76,6% громадян України, які використовують соціальні мережі як джерело інформації, 66% обирають Telegram, 61% – YouTube, 58% – Facebook. користувачів, у Instagram – понад 16,1 млн, у Facebook – 15,45 млн. TikTok має понад 10,55 млн українських користувачів”, – зазначають у GlobalLogic.
При цьому на початку 2022 року кількість зареєстрованих українських користувачів соціальної мережі для пошуку та встановлення ділових контактів LinkedIn становила лише 3,6 млн осіб.
“Рекрутери, як в Україні, так і за її межами, шукають кандидатів у соціальних мережах. Наприклад, у 2022 році 39% кандидатів у світі знайшли роботу через соцмережі, у тому числі за допомогою LinkedIn або Facebook”, – коментує директор з рекрутингу GlobalLogic Юлія Шмуля.
У GlobalLogic також використовують LinkedIn для пошуку фахівців – понад 26% консультантів GlobalLogic знайшли свою позицію у компанії через LinkedIn.
У компанії зазначають, що інтернет-користувачів стає більше не лише в Україні, а й у світі – за минулий рік кількість користувачів соціальних медіа зросла на 227 млн і станом на початок липня 2022 року досягла 4,7 млрд.
За останні 12 місяців глобальна база користувачів соціальних мереж зросла на понад 5% і становить 59% від загального населення планети.