Послугами одного з найбільших українських туроператорів Join UP! у 2024 році скористалися 251 286 туристів, це найкращий показник за останні три воєнні роки: майже на 7% більше, ніж у 2023 році, і на 58,3%, ніж у 2022 -му, повідомила пресслужба компанії агентству “Інтерфакс-Україна”.
“2024 рік став періодом максимальної адаптації українських туристів до подорожей із сусідніх країн. Люди зрозуміли, що подорожувати з іншої країни, навіть із пересадками, — це вже буденність. Ми спостерігали зростання попиту на авіатури та бюджетні автобусні поїздки до найближчих напрямків. Все це свідчить про гнучкість українських туристів, які навчилися планувати подорожі в умовах обмежень”, – коментує Ірина Мосулезна, керівна директорка “Join UP! Україна”.
Піковим у 2024 році традиційно став літній сезон. Найбільше туристів подорожувало у червні та липні — 35 544 та 36 229 відповідно. Найтихішим місяцем торік, як і 2023 року, став лютий, коли послугами туроператора скористалося 8 518 туристів. Водночас це на 21,24% більше, ніж попереднього року, коли подорожувало лише 7 026 туристів, що свідчить про поступове відновлення інтересу до подорожей навіть у зимовий період.
Найпопулярнішими літніми напрямками залишилися Туреччина, Греція, Болгарія та Чорногорія. Цілорічний Єгипет також залишився в топ уподобань українців щодо відпочинку в літні місяці. Цей напрямок упродовж минулого року обрали понад 100 тис. туристів. Взимку окрім Єгипту, куди українці подорожували найчастіше, вони обирали також екзотичні ОАЕ, Танзанію, Шрі-Ланку та Домінікану. Популярність цих напрямків демонструє готовність туристів попри економічну нестабільність інвестувати в екзотичні подорожі та відкривати нові культури.
Як повідомлялося, Join UP! LLC створено в 2013 році, статутний капітал – 72 млн 671 тис грн. Кінцеві бенефіціари – Юрій та Олександр Альба. За даними опендатабот, за підсумками 2024 року дохід зменшився до 376 тис. з 16 млн 639 тис. грн у 2023 році, а чистий збиток – до 217 млн 451 тис. з 233 млн 341 тис. відповідно.
Міжнародна експансія бренду охоплює вісім ринків: країни Балтії, Казахстан, Молдову, Польщу, Румунію та Чехію. Завершується підготовка до запуску роботи у Словаччині та Угорщині. Торік бренд також відкрив у Польщі, в Катовіце, перше на міжнародному ринку франчайзингове агентство.