Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

29-30 травня 2025 року в Києві відбудеться наймасштабніша логістична виставка України – XXXІІ День Логіста, яка охоплює всі галузі логістики. Паралельно з нею пройде щорічна спеціалізована бізнес-зустріч для професіоналів дистрибуції та їх партнерів DistributionMaster-2025 на тему «Нова реальність – виклики та рішення».

Місце проведення: Київ, вул. Берестейська, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл». Організатор: TradeMasterGroup.

Партнери виставки

Генеральний партнер – Genesis ID Group

4PL Логістичний Партнер- Fair Logics

Лідер міжнародних логістичних рішень- UNI-LAMAN GROUP

Страховий партнер / Гарант  АТ «Страхова компанія  «ІНГО»

Партнер з впровадження e-ТТН – Linkos Group

Логістичний оператор №1 в Україні - Global Ocean Link

ІТ Партнер – ABM Cloud

Партнер логістики останньої милі – ANT-Logistics

ПАРТНЕР з AI-driven IT-екосистеми  – SMART business 

Партнер з міжнародної логістики – TURBOAVIA

Linqo  – частина Ruptela Group, якісний постачальник телематичних рішень

legas-logistics – Комплексний логістичний провайдер

Партнер з виготовлення кузовів-фургонів ІНТЕРКАРГОТРАК

SKLAD SERVICE Інтегратор комплексних рішень для складської логістики

IT партнер – WEZOM

Лідер міжнародних транспортних перевезень – Weizlogistics

Ваш персональний логістичний провідник – Навіс

Партнер кава-брейку – Discaf

Трансформаційний Партнер – EALC

Логістичний Партнер – КОНСОЛЬЛАЙН 

Цей захід стане унікальною можливістю для професіоналів галузі логістики та дистрибуції поділитися досвідом, обговорити поточні виклики та знайти нові рішення для покращення бізнес-процесів.

Про День Логіста в цифрах:

  • 2 дні і 2 паралельні зали конференцій: «XXXІІ Всеукраїнський День Логіста» та «DistributionMaster-2025:Нова реальність – виклики та рішення».
  • 30+ топ-спікерів з провідних українських роздрібних, виробничих, дистрибуційних і аналітичних компаній.
  • Понад 2000 учасників. Це ваші потенційні та існуючі партнери у сфері логістики та дистрибуції.
  • 100 виставкових стендів – компанії представлять свої продукти та рішення у сфері логістики та дистрибуції.
  • Національна премія з логістики – “Innovation in Logistics 2025” – престижна премія у сфері логістики, що відзначає найкращі інноваційні рішення та сучасне обладнання.
  • Ярмарка вакансій– надає компаніям можливість знайти кваліфікованих фахівців та швидко закрити ключові вакансії в сфері логістики. У межах 2-го етапу проєкту «Збільшення кадрового потенціалу логістичного бізнесу України» відбудеться спеціалізований Ярмарок вакансій, який створений, щоб допомогти компаніям знайти кваліфікованих працівників, а кандидатам — отримати роботу в перспективній сфері – логістиці.

Ключові виступи:

Модератор конференції  Євген Нікушин – Директор з логістики Fado, тренер Школи Логістів Тренінгового Центру TradeMaster. ТОП-практик логістики з 20-річним досвідом..

  1. Андрій Мокряков, старший консультант аналітичного департаменту Pro-Consulting. Тема: Аналіз ринку логістичних послуг країни. Тренди, складнощі, можливості для України.
  2. Євген Зборовський, заступник Голови Державної служби України з безпеки на транспорті. Тема: Укртрансбезпека: завдання, виклики та інновації у сфері безпеки на транспорті.
  3. Віталій Пересада, керівник відділу страхування фінансових ризиків АТ «Страхова компанія «ІНГО». Тема: Фінансові інструменти гарантування сплати митних платежів.
  4. Charles Debattista (United Kingdom), Barrister 36 Stone, учасник роботи над INCOTERMS. Тема: INCOTERMS 2020: Чи дають вони відповіді на питання щодо продажу товарів в Україну та з України в умовах війни?
  5. Валерій Губарєв, комерційний директор «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КЛУБ АЕО», ведучий партнер «НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ». Тема: Спільний митний простір з ЄС. Авторизований економічний оператор та митне представництво.
  6. Дмитро Сидько, Key Account Manager robota.ua. Тема: Аналітика ринку праці в логістиці України. Тренди 2025.
  7. Олексій Снегур, CEO та Аліна Калістратова, PM ABM WMS. Тема: Впровадження YMS на заводі IBT PepsiCo.
  8. В’ячеслав Кужель, керівник безпеки руху ТОВ «Сільпо-Фуд». Тема: Логістика майбутнього: досвід та виклики використання AI у безпеці вантажного транспорту.
  9. Володимир Кузнець, директор з логістики мережі супермаркетів «Чудо Маркет». Тема: Проблеми у складській логістиці через війну та їх вирішення.
  10. Роман Лесик, керівник служби транспортної логістики Kormotech. Тема: Розвиток та впровадження електронної логістики для підвищення ефективності.
  11. Володимир Дудін, керівник департаменту планування та автоперевезень ТОВ «Ковальська Бетон». Тема: Новітні технології у логістиці: роль AI у бізнес-процесах.
  12. Марина Бондарчук, Head of Sales, Genesis ID Group. Тема: Machine Vision Zebra: відкриваємо нові горизонти в технологіях.
  13. Дмитро Пасенков, CEO DP Development & Property. Тема: Тенденції та перспективи ринку складської логістики України та Європи.
  14. Сергій Поляков, заступник директора Департаменту логістики з розвитку ТОВ РУШ (Лінія магазинів EVA). Тема: Автоматизація та оптимізація складських процесів в e-com
  15. Василь Іздєбський,Business manager WEZOM. Тема:  Логістична система + AI: автоматизація рутин і підвищення лояльності клієнтів у логістиці. Кейс WEZOM — коротко про розробку, що вже працює.Реальний кейс На 60% зменшено час обробки замовлення.
  16. Ірина Данилець, начальник відділу імпорту ТОВ “Метро Кен Енд Кері Україна” Тема: АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ВІДДІЛУ ІМПОРТУ. ЯК РОБОТ МАРТІН ДОПОМАГАЄ З ПРИЙМАННЯМ ТОВАРУ В СИСТЕМУ
  17. Альона Матійчик, директор з розвитку продажів авіаперевезень ТОВ «КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА». Тема: Логістика без посередників: чому прямий сервіс — це новий стандарт
  18. Вікторія Наумчева, засновниця компанії Fair Logics. Тема уточнюється
  19. Олександр Зозуля, заступник комерційного директора Uni-Laman Group.Тема: Як знизити витрати на логістику: практичні кейси та лайфхаки від Uni-Laman Group.
  20. Антон Дорожкін, комерційний директор напрямку B2B компанії Барком. Тема: як організувати ефективну взаємодію між маркетингом і дистрибуцією для максимізації продажів?

Долучайтеся до Всеукраїнського Дня Логіста 2025 та сформуйте майбутнє галузі разом з провідними експертами!
Повна інформація та реєстрація за посиланням
Або за телефоном 067-502-30-13

, ,

Із 23 до 25 квітня в Сінгапурі відбудеться перша азійська виставка GITEX ASIA x AI Everything Singapore

З 23 до 25 квітня 2025 року в Сінгапурі, у виставковому центрі Marina Bay Sands, відбудеться перша азіатська виставка GITEX ASIA x AI Everything Singapore. Захід об’єднає понад 700 технологічних компаній і стартапів із понад 70 країн, а також 250 інвесторів із сукупним обсягом активів понад $200 млрд.

GITEX ASIA стане найбільшим майданчиком у регіоні для демонстрації досягнень у галузі штучного інтелекту, кібербезпеки, квантових технологій, цифрової охорони здоров’я та стійких розумних міст. У рамках форуму відбудуться понад 180 годин контенту за участю понад 320 спікерів, включно з такими лідерами галузі, як Майкл Спренджер (Sony AI), докторка Анна Йіп (Singtel) і Навніт Говіл (SoftBank).

Особлива увага буде приділена стартапам: у рамках програми North Star Asia понад 500 стартапів із 60 країн представлять свої інновації, а учасники зможуть узяти участь у конкурсі Supernova Challenge із призовим фондом $100 000.

GITEX (Gulf Information Technology Exhibition) був заснований 1981 року в Дубаї та за 45 років став найбільшою світовою технологічною подією. У 2024 році GITEX Global залучив понад 200 000 учасників і 6 500 компаній зі 180 країн.

Дебют GITEX в Азії підкреслює зростаючу роль регіону в глобальній цифровій економіці та прагнення до зміцнення співпраці в галузі технологій та інновацій.

, ,

Румунія посилює митний контроль на кордонах з Україною та Сербією

У рамках масштабної програми модернізації митної інфраструктури Румунія ввела в експлуатацію нові рентгенівські скануючі системи в пунктах пропуску Ісакча (на кордоні з Україною) і Моравиця (на кордоні з Сербією). Ці заходи спрямовані на підвищення ефективності боротьби з контрабандою, прискорення митних процедур і зміцнення безпеки зовнішніх кордонів Європейського союзу, зазначає.

Згідно з інформацією Міністерства фінансів Румунії, 2024 року планується встановлення восьми нових рентгенівських сканерів у ключових пунктах пропуску, включно з Ісакчею та Моравіцею. Загальна вартість проєкту становить понад 34 мільйони євро, що фінансуються за рахунок коштів Європейського союзу.

Основні цілі програми:

  1. Зниження рівня контрабанди та податкових правопорушень.
  2. Прискорення процесу митного оформлення та скорочення часу очікування на кордоні.
  3. Підвищення рівня безпеки завдяки виявленню заборонених і небезпечних предметів.

Міністр фінансів Румунії Марчел Болош наголосив, що впровадження сучасних технологій, включно зі штучним інтелектом, дасть змогу значно підвищити ефективність митного контролю та зміцнити національну безпеку.

Встановлені рентгенівські системи є мобільними установками, здатними проводити неінвазивний огляд транспортних засобів і вантажів. Вони дають змогу:

  1. Виявляти приховані предмети і речовини без необхідності розвантаження транспорту.
  2. Проводити швидкий і точний аналіз вмісту транспортних засобів.
  3. Знижувати ризик ввезення заборонених товарів, як-от зброя, наркотики та інші небезпечні речовини.

У рамках програми модернізації, яка триває, планується встановлення додаткових рентгенівських сканерів в інших стратегічно важливих пунктах пропуску, включно з Албіцою, Констанцою, Сігетом і Халмеу.

Очікується, що до 2026 року буде охоплено понад 85% потоку вантажів, що перетинають кордони Румунії.

Ці заходи свідчать про прагнення Румунії до зміцнення своїх позицій як надійного партнера в забезпеченні безпеки зовнішніх кордонів Європейського Союзу та ефективного учасника міжнародної торгівлі.

Лише половина топ компаній у сфері транспорту та логістики отримали прибуток торік

Сукупний дохід десятки найкращих компаній у цій сфері зріс на 12%

Понад 243 млрд грн сукупного доходу отримала десятка найкращих компаній у сфері транспорту та логістики торік за даними Індексу Опендатабота. Це на 12% більше, ніж у 2023 році. Лише 5 компаній з 10 змогли отримати прибуток того року.

243,67 млрд грн доходу отримали компанії-лідери у сфері транспорту та пошти за даними Індексу Опендатабота. За рік їх сукупний дохід виріс на 12%.

Не для всіх рік минув вдало: у 8 компаній підріс дохід, проте вийти в чистий прибуток змогли лише 5 з десятки найкращих. Сумарний прибуток п’ятірки — 8,16 млрд грн, а от збитки чотирьох інших компаній склали 12,1 млрд грн. Ще одна компанія вийшла в нуль торік.

Попри те, що половина компаній-лідерів належить державі, саме на них припадає понад 70% сукупного доходу топу: 171,89 млрд грн.

Укрзалізниця, незмінний лідер Індексу, торік отримала 102,87 млрд грн доходу (+11% за рік). Втім за підсумками року компанія все одно вийшла у збитки: 4,19 млрд грн. Схожа ситуація в Укртрансгазу: дохід скоротився майже на третину, а збитки сягли 7,44 млрд грн.

Більш вдалим рік був для Укрпошти. Попри те, що компанія завершила рік в мінус, збитки вдалось зменшити майже у 2 рази. Загалом Укрпошта збільшила свій дохід на 12% — до 12,98 млрд грн торік.

«Для нас цей рейтинг і його результати — не просто цифри на екрані. Це роки кропіткої роботи десятків тисяч людей, які крок за кроком упроваджують реформи й перетворюють Укрпошту на сучасний та успішний бізнес. Попри виклики війни і те, що ми — бізнес із людським обличчям, який керується не лише короткостроковою фінансовою вигодою, а добробутом українців, — нам це вдається», — коментує Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти.

Ще одна державна компанія — Оператор ГТС України — за рік збільшила доходи на 7%, до 38,53 млрд грн. Хоча й чистий прибуток скоротився у 8,7 раза до 1,27 млрд грн, за результатами року компанія все одно вийшла в плюс.

«Оператор ГТС України працює стабільно і надійно попри численні виклики, спричинені повномасштабною війною. Підприємство чітко і вчасно виконує свої зобов’язання перед внутрішніми і зовнішніми замовниками послуг з транспортування природного газу. Такий підхід в роботі забезпечує фінансову сталість розвитку Товариства», — підкреслив в.о. генерального директора ОГТСУ Владислав Медведєв.

Дохід державної Укртранснафти зменшився неістотно, а от прибуток скоротився аж у 16 разів — 1,22 млрд грн. Зазначимо, що у попередньому Індексі саме ця компанія була лідером за прибутком серед десятки найкращих.

Вже другий рік поспіль друге місце в Індексі займає Нова Пошта, що належить до групи NOVA — її дохід зріс на 23% до 44,78 млрд грн. Але прибуток, навпаки, зменшився у 1,6 раза — до 2,5 млрд грн.

«У 2024 році Нова пошта стала найкращим поштовим оператором світу за версією World Post & Parcel Award, розширила на кінець року мережу до понад 37 000 точок сервісу в Україні і до більше 87 000 — у 16-ти країнах Європи. Минулоріч ми відкрили перше в Україні безбарʼєрне поштове відділення і передали на гуманітарні потреби та підтримку війська більше 4,8 млрд грн. 2024-й — був про рух і виклики, які нам вдалося подолати», — прокоментували у компанії.

Цьогоріч до Індексу вперше потрапила ще одна компанія з групи NOVA — Нео-Транс. Вона показала найшвидше зростання доходу серед десятки найкращих: +100% (6,5 млрд грн). Її прибуток теж зріс удвічі — до 116,55 млн грн. Разом на обидві компанії NOVA припадає 21% сукупного доходу лідерів.

Логістик юніон з групи АТБ також не відстає. Так, компанія піднялась у рейтингу на кілька позицій, наростивши дохід на 29% і отримавши найбільший прибуток серед усіх — 3,06 млрд грн (+40%).

А от компанія Лемтранс з групи СКМ Ахметова демонструє стабільність та третій рік поспіль залишається на сьомій позиції. Її дохід зріс лише на 3%: до 7,3 млрд грн.

До цьогорічного Індексу увійшла ще одна нова компанія — Українські вертольоти. Попри збільшення доходу на 17% (до 872 млн грн), яке дозволило увірватись у топ, бізнес зафіксував збитки на 52,5 млн грн.

Водночас з Індексу 2025 вибули дві компанії з аграрного холдингу Олександра Радавського — Промвагонтранс та Берегівське хлібоприймальне підприємство. У 2024-му їхні доходи скоротилися в 2,5 і 3 рази відповідно, проте обидві вийшли в плюс: +2 млн грн і +36 млн грн прибутку.

https://opendatabot.ua/analytics/index-transport-and-mail-2025

, ,

СК «Гардіан» застрахує автотранспорт патрульної поліції за ОСЦПВ за 8,15 млн грн

Департамент патрульної поліції 17 квітня заявив про намір укласти з СК «Гардіан» (Київ) договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ) на 1585 од.

Як повідомляється в системі електронних держзакупівель Prozorro, цінова пропозиція компанії становила 8,147 млн грн проти очікуваної вартості придбання послуг 8,384 млн грн.

Компанія була єдиним учасником тендера.

СК «Гардіан» входить до складу президії Ліги страхових організацій України. Із січня 2020-го набула статусу повного члена МТСБУ, має право реалізовувати поліси «Зелена картка».

У жовтні 2020 року за рішенням загальних зборів членів Ядерного страхового пулу України СК «Гардіан» увійшла до його складу.

 

, , , ,

Fozzy Group вийшла на польський ринок як франчайзі Carrefour

Торгово-промислова група Fozzy Group разом із польським менеджером Мацеєм Гавронським створили в Польщі спільну компанію IDKFA IDCLIP, 90% якої належить Fozzy Holdings Limited, а 10% – Гавронському, і стали франчайзі торгівельної мережі Carrefour, повідомило польське видання Wiadomosci Handlowe.

Зазначається, що перший магазин мережі вже відкрито у Познані.

“Досліджуючи польський ринок, ми виявили, що польські експерти у сфері роздрібної торгівлі зацікавилися унікальною пропозицією цінності “Сільпо”. Ми налагодили чудову співпрацю, наприклад з польськими пивоварними заводами, фермерами та шеф-кухарями. Тому було корисно поділитися досвідом та вивчити деякі загальні можливості розвитку”, – повідомила пресслужба торгівельної мережі польському виданню.

Водночас вона пояснила, що багато українців знайшли притулок у країнах ЄС, зокрема в Польщі, і коли вони повернуться, їхні очікування щодо продуктового магазину можуть змінитися. Тому “Сільпо” має розвиватися, щоб пропонувати найкращий сервіс незалежно від війни.

За інформацією Гавронського, українська компанія в цьому проєкті виступає здебільшого як фінансовий інвестор, тож це не повноцінний вихід Fozzy Group на польський ринок під власним брендом.

Гавронський має значний досвід у сфері роздрібної торгівлі – понад 20 років працював у компанії Jeronimo Martins, враховуючи також роботу в мережі Biedronka (одна з найбільших продуктових мереж у Польщі). З 2017 року працює на посаді керівника логістики та ланцюга постачання у Fozzy Group.

Власником Fozzy Group є Володимир Костельман, який заснував компанію в 1997 році в Києві. Fozzy Group зараз володіє другою за величиною мережею супермаркетів в Україні після “АТБ-Маркет”.

Ще у березні 2023 року “Сільпо” висловлювало зацікавленість польським ринком і шукало локації для магазинів площею 2500–5000 кв м. За неофіційною інформацією, компанія все ще розглядає можливість відкриття власних магазинів “Сільпо” в Польщі і продовжує шукати оптимальні локації.

Fozzy Group – один із найбільших українських ритейлерів більш ніж з 690 торговими точками на всій території країни. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети “Сільпо”, оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля дому “Фора”, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети “Біла ромашка”.

Бізнес Fozzy Group не обмежується торгівлею. Група має ресторани (Буланжері, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery), агропромисловий напрям (Ніжин, Грінвіль, Снятинська птиця, Богуславна, Skadi), банк “Восток”, мережу турагенцій Silpo Voyage, мережу спортклубів Apollo Next, логістичного оператора УВК, IT-розробника TemaBit Fozzy Group.

, ,