ПАТ “Укрнафта” почало буріння нової розвідувальної свердловини на заході України, повідомив у Facebook директор товариства Сергій Корецький у п’ятницю.
“Проектна глибина – 2754 метри. Планується, що нова свердловина розкриє продуктивні пласти менілітових відкладень”, – написав він.
Компанія виконує роботи власним верстатом – силами структурної одиниці “Укрнафта Буріння”.
Прогнозний початковий дебіт очікується на рівні 16 тонн на добу.
Як нагадав очільник компанії, “Укрнафта” також готується до зведення двох нафтових свердловин на сході країни, які сукупно даватимуть понад 100 тонн нафти на добу. Обидві мають проєктні глибини близько 4,5 км.
Як повідомлялося, “Укрнафта” 2023 року збільшила видобуток нафти з конденсатом на 3% (на 39,9 тис. тонн) порівняно з 2022 роком – до 1 млн 409,9 тис. тонн, газу – на 5,8% (на 60,4 млн куб. м), до 1 млрд 97,4 млн куб. м.
Компанія ставить стратегічною метою до 2027 року подвоїти видобуток нафти і природного газу до 3 млн тонн і 2 млрд куб. м відповідно.
“Укрнафта” – найбільша нафтовидобувна компанія України, є оператором національної мережі АЗС. У березні 2024 року компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 545 АЗК – 460 власних і 85 в управлінні.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року “Укрнафта” випускає власні паливні талони та картки “NAFTAКарта”, що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ “Укрнафта-Постач”.
Найбільшим акціонером “Укрнафти” є НАК “Нафтогаз України” з часткою 50%+1 акція. У листопаді 2022 року ставка Верховного головнокомандувача ЗСУ ухвалила рішення про передачу державі частки корпоративних прав компанії, яка належала приватним власникам і якою наразі управляє Міноборони.
Близько третини пасажирських вагонів АТ “Укрзалізниця” (УЗ) із задіяних у перевезеннях у літньому сезоні оснащено сучасними кондиціонерами, приблизно половина оснащено кондиціонерами застарілої модифікації, що можуть працювати з перебоями, повідомила прес-служба компанії.
“Гарантовано забезпечено функціональною системою кондиціонування майже 400 вагонів “Укрзалізниці”: насамперед такі вагони стоять у складі поїздів №92/91 Львів – Київ, №106/105 Одеса – Київ, №63/64 Харків – Львів, №12/11 Львів – Одеса, №29/30 Київ – Ужгород, №15/16 Харків – Ясіня, №17/18 Харків – Ужгород і низки інших фірмових поїздів”, – повідомляють у фейсбуці “Укрзалізниці” в четвер.
Близько 650 вагонів також мають кондиціонери, але застарілої модифікації, тому можуть працювати з перебоями.
У пасажирських перевезеннях цього літа задіяно близько 1,4 тис. вагонів, уточнили агентству “Інтерфакс-Україна” в компанії.
В “Укрзалізниці” закликали під час купівлі квитків звертати увагу на значок “сніжинка”, яким маркують у застосунку і на сайті місця у вагонах із сучасною системою кондиціонування. Водночас зазначили, що вагони, в яких встановлено застарілі модифікації кондиціонерів, “сніжинкою” не маркуються, незважаючи на фізичну наявність у них систем охолодження повітря.
“За максимальних температур повітря охолодження в цьому вагоні може бути слабким, тому вже на етапі купівлі ми про це сигналізуємо відсутністю “сніжинки”, – уточнили в компанії.
Перед сезоном літніх перевезень залізничники відремонтували системи кондиціонування на 168 вагонах, що допомагає зробити подорожі комфортнішими, додали в “Укрзалізниці”.
Температурна норма у вагонах із кондиціонуванням має коливатися в межах +22…+26 ℃, зазначили в компанії, зазначивши, що через особливості кондиціонування повітря у вагонах системи починають працювати за 20 хвилин після відправлення поїзда, а повну потужність кондиціонер набирає, коли потяг рухається зі швидкістю понад 40 км/год.
Курс біткойна падає в п’ятницю, торгується біля мінімумів з кінця лютого на побоюваннях, що Федеральна резервна система (ФРС) поки що не готова розпочинати зниження процентних ставок, пише CNBC.
Біткойн до 11:03 кв дешевшає на 6,7% і коштує $54,359 тис., за даними CoinDesk. За останній місяць криптовалюта втратила майже 23% вартості, хоча з початку року додала близько 30%.
Раніше було опубліковано протокол засідання Федерального комітету з операцій на відкритому ринку (FOMC), що відбулося 11-12 червня. Керівникам Федрезерву необхідні подальші свідчення уповільнення інфляції, щоб приступити до пом’якшення грошово-кредитної політики, йдеться в документі з документа.
Високі процентні ставки вважаються негативним фактором для біткойна, оскільки вони знижують попит на ризикові активи, зазначає CNBC.
Крім того, влада Німеччини в четвер продала приблизно 3 тис. біткойнів на суму приблизно $175 млн, за даними аналітичної компанії Arkham Intelligence. Владі, як і раніше, належать приблизно 40 тис. біткойнів, конфіскованих у рамках різних кримінальних справ.
Екзит-пол, який здійснила компанія Ipsos UK для телеканалів Sky News, BBC та ITV News, прогнозує опозиційній Лейбористській партії 410 місць у парламенті, повідомляє BBC.
“Якщо прогноз правильний, то сер Кір Стармер стане прем’єр-міністром із 410 депутатами-лейбористами, що трохи менше за загальну кількість голосів Тоні Блера в 1997 році”, – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що консерватори можуть уникнути розгрому, передбаченого деякими опитуваннями громадської думки, але їхній прогнозований результат стане нищівним ударом для партії після 14 років перебування при владі. Так, за даними екзит-полу, консерватори отримають 131 місце в парламенті, що є найнижчим показником за всю історію. Ліберал-демократи, як очікується, посядуть третє місце з 61 депутатом.
Крім того, за даними екзит-полу, кількість депутатів Шотландської національної партії скоротиться до 10, тоді як Reform UK, за прогнозами, отримає 13 депутатів. Очікується, що Партія зелених Англії та Уельсу подвоїть кількість своїх депутатів до двох, а Plaid Cymru отримає чотири депутати. За прогнозами, інші отримають 19 місць.
Екзит-пол ґрунтується на даних виборців приблизно на 130 виборчих дільницях в Англії, Шотландії та Уельсі. Опитування не охоплює Північної Ірландії.
Вибори у Великій Британії відбувалися в четвер, 4 липня. Основна частина результатів почне надходити вже вранці в п’ятницю, 5 липня.
Раніше аналітичний центр Experts Club презентував аналітичний матеріал щодо найважливіших виборів у країнах світу у 2024 році, детальніше відео аналіз доступний тут – https://youtu.be/73DB0GbJy4M?si=eGb95W02MgF6KzXU
Підписатися на ютуб канал Experts Club можна тут – https://www.youtube.com/@ExpertsClub
Реєстрації нових комерційних автомобілів (вантажні та спеціальні) у червні 2024 року зросли на 12% порівняно з тим самим місяцем 2023 року – до 1198 од., що, також на 6% більше, ніж у травні поточного року, повідомив “Укравтопром” у Телеграм-каналі.
Згідно з повідомленням, лідером став Citroen із реєстрацією 291 авто, потіснивши на друге місце Renault (223 од.). До топ-5 марок ринку також увійшли: MAN – 143 од., Scania -79 од. і Ford – 65 од.
Як повідомлялося з посиланням на дані “Укравтопрому”, у червні минулого року в Україні було продано 1068 вантажних і спецавто (у 2,5 раза більше, ніж роком раніше). П’ятірку лідерів сформували тоді Renault (356 од.), Scania (127), Volkswagen (67), Peugeot (60) і Mercedes-Benz (53 од.).
За даними асоціації, загалом у січні-червні 2024 року український парк вантажних і спецавтомобілів поповнили понад 6,2 тис. нових машин, що на 20% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Водночас інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting, аналізуючи сегмент вантажних автомобілів повною масою понад 3,5 тонни, зазначила на своєму сайті, що він зріс на 7,5%.
“Це хороший сигнал. Ринок вантажних автомобілів для бізнесу або обслуговування інфраструктури все ж зростає”, – зазначають експерти.
За інформацією групи, лідером у червні став MAN, який обрали 17% споживачів, другою була Scania з 16,7% ринку, а на третю позицію вийшли вантажні Peugeot, якими зараз замінюють застарілі автомобілі російського виробництва.
Зазначається, що зростають обсяги продажів і в середньому сегменті, за рахунок Hyundai, Isuzu, Foton, а в сегменті важких вантажівок повною вагою понад 16 т лідирувала Scania, яку обрала майже третина клієнтів.
“Підсумки перших шести місяців теж обнадійливі. Загалом клієнти придбали 2,4 тис. вантажівок, що на 5,8% більше, ніж торік”, – ідеться в повідомленні.
Як повідомлялося, у 2023 році, за даними “Укравтопрому”, реєстрації в Україні нових комерційних автомобілів зросли на 65% до 2022 року – до 11,3 тис. од. При цьому сегмент вантажівок понад 3,5 тонни, за даними AUTO-Consulting, зріс на 56,5% – до 4853 од.
Кількість вакансій на 30.04.2024 (тис од) за даними держцентру зайнятості
Джерело: Open4Business.com.ua та experts.news