Business news from Ukraine

Єврооблігації України подешевшали минулого тижня

Ціни українських єврооблігацій, що стабілізувалися позаминулого тижня після 20%-го падіння, що минуло місяць, минулого тижня відновили повільне зниження, втративши в середньому 3% і опустившись до рівня близько історичного мінімуму.

За даними Bloomberg, на короткому кінці втрати були меншими, ніж у її середині і на довгому кінці, зокрема доларові єврооблігації-2025 подешевшали лише на 0,9% – до 21,9% номіналу, що відповідає прибутковості близько 75,8% річних.

Єврооблігації в доларах із погашенням у 2026-2030 роках котирувалися на кінець минулої п’ятниці в діапазоні 17,9-19,3%, що в середньому на 0,6 процентних пункти (п.п.) нижче, ніж тижнем раніше, а їх поточні ставки становлять від 63,5% до 42,7% річних.

Ціна найдовших доларових паперів з погашенням у 2031 та 2034-2035 роках впала найсильніше – у середньому на 4,6%, або на 0,8 в.п. – До 16,7-16,5% номіналу, що відповідає прибутковості 38-35,4% річних.

Щодо єврооблігацій у євро, то папери з погашенням у 2028 році за тиждень подешевшали на 2,8% – до 17,5% від номіналу, а у 2032 році – на 4,7%, до 15,8% від номіналу. З урахуванням нижчої номінальної відсоткової ставки порівняно з доларовими паперами це відповідало прибутковості до погашення 50,6% у першому випадку та 34,2% річних – у другому.

Водночас, котирування ВВП-варантів за підсумками минулого тижня залишилися на колишньому рівні – 26,2% умовної вартості.

Внаслідок ударів по інфраструктурі частина Києва знеструмлена – мер Віталій Кличко

Внаслідок ворожого удару по об’єктах критичної інфраструктури частина Києва знеструмлена, у деяких районах немає водопостачання, повідомляє мер Віталій Кличко.

“В результаті ударів по об’єктах критичної інфраструктури частина столиці знеструмлена. У деяких районах немає водопостачання. Усі служби працюють. Детальніше- згодом”, – написав Кличко у телеграм-каналі у понеділок.

,

У Харкові з понеділка 31 жовтня розпочнуться віялові відключення

У Харкові з понеділка, 31 жовтня, розпочнуться погодинні відключення електроенергії для населення, повідомив голова обласної військової адміністрації (ОВА) Олег Синегубов.

“Такі дії необхідні для стабілізації електромереж, адже ворог продовжує обстріл нашої енергетичної інфраструктури. Щоб хоч трохи зменшити дискомфорт для мешканців – спільно з АТ “Харківобленерго” розробили більш зрозумілий графік відключень”, – написав Синегубов у своєму Телеграм-каналі.

Згідно з графіком, Харків буде поділено на 12 черг, у кожній з яких обмеження електропостачання триватиме до трьох годин. Перша черга буде відключатися о 7:00, друга – о 8:00 і т.д. Відключення останньої, 12-ї черги розпочинатиметься о 18:00.
З детальним графіком можна ознайомитись на сайті “Харківобленерго”.

,

Паспорти громадян України, строк дії яких закінчився у період військового стану, є дійсними

Паспорти громадян України, термін дії яких закінчився у період військового стану, зберігають свою дійсність, повідомляє Міністерство реінтеграції тимчасово окупованих територій із посиланням на рішення уряду.

“Таким чином, паспорти громадян України у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, та паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотографії при досягненні 25- або 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотографії настав у період дії військового стану) ), є документами, які засвідчують особу та підтверджують громадянство України”, – повідомила прес-служба міністерства.

Зазначається, що власники таких документів зобов’язані їх обміняти протягом 30 днів з моменту припинення або скасування військового стану в Україні.

,

“Інтерпайп НТЗ” отримав майже 2 млрд грн збитків за січень-вересень 2022

ПАТ “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод” (“Інтерпайп НТЗ”, Дніпро) завершило січень-вересень поточного року із чистими збитками 1 млрд 933,943 млн грн проти чистого прибутку 141,705 млн грн за аналогічний період минулого.

Згідно з проміжним звітом компанії, оприлюдненим у п’ятницю, чистий дохід за цей період знизився на 14,3% – до 5 млрд 248,188 млн грн.
Нерозподілений прибуток до кінця вересня 2022 року склав 1 млрд 941,983 млн грн.

Як повідомлялося, “Інтерпайп НТЗ” завершив 2021 рік із чистими збитками 486,412 млн грн проти чистого прибутку за 2020 рік у розмірі 22,905 млн грн. Дохід за 2021 рік становив 8 млрд 225,588 млн грн (за 2020 рік – 9 млрд 470,237 млн ​​грн).

“Інтерпайп НТЗ” за дев’ять місяців 2021 року збільшив чистий прибуток у 3,6 раза порівняно з аналогічним періодом минулого року – до 141,705 млн грн, чистий дохід знизився на 17,3% – до 6 млрд 123,667 млн ​​грн.

“Інтерпайп НТЗ” виготовляє прямошовні зварні труби діаметром від 152 до 530 мм. Його виробничі потужності перевищують 850 тисяч тонн.
За даними НДУ на другий квартал 2021 року, у власності ТОВ “Інтерпайп Україна” знаходиться 12,0902% його акцій, KLW Limited (Кіпр) – 60,8197% та Interpipe Limited (Кіпр) – 21,8405%.

Статутний капітал ПАТ “Інтерпайп НТЗ” складає 100 млн. грн., номінал акції – 0,25 грн.
“Інтерпайп” – міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія, що входить до десятки найбільших у світі виробників безшовних труб і є третім за величиною виробником залізничних коліс у світі.

У структурі компанії п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” та електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп” .
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук та члени його родини.

У Туреччині заявили про переговори з РФ щодо продовження “зернової угоди”

Зараз із Росією йдуть переговори про статус “зернової угоди” після того, як Москва напередодні оголосила про припинення участі в ній, повідомляє у неділю Bloomberg з посиланням на неназваного представника влади Туреччини.

“У неділю відбуваються переговори з Росією щодо чорноморської “зернової угоди”, вони продовжаться в понеділок, заявив представник турецької влади”, – передає агентство.

За словами джерела агентства, підстави для оптимізму є, незважаючи на ситуацію, що склалася.

Також він заявив, що судна, які досягли Стамбула, інспектують, проте жодні нові судна, завантажені зерном, на даний момент не виходять із портів України.

, , ,