Business news from Ukraine

Польська та українська залізниці домовилися про співпрацю

АТ “Укрзалізниця” (УЗ) разом із польським оператором Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna (PKP S.A.) у понеділок підписали угоду про розвиток залізничного сполучення – першу такого рівня з 1994 року, повідомив голова правління УЗ Євген Лященко.

“Разом ми продовжимо розвивати прикордонну інфраструктуру і збільшувати пасажирський і вантажообіг між нашими країнами, що в підсумку матиме позитивний ефект для наших залізниць і національних економік України та Польщі”, – наводять слова Лященка у прес-релізі УЗ.

Відповідно до угоди, PKP опрацює заходи для укладення окремих угод з УЗ у сфері управління залізничною інфраструктурою, вантажних і пасажирських залізничних перевезень. Також з метою розроблення проєктів окремих угод сторони створять спільні робочі групи.

Крім того, УЗ і PKP домовилися, що перевантаження вантажів у вагони іншої ширини колії або перестановка вагонів на візки іншої ширини колії здійснюватиметься не тільки перевізником, що приймає, на прикордонній станції, розташованій на території його держави, а й перевізником, що здає вантаж, на прикордонній станції, розташованій на його території.

При цьому обслуговування поїздів вантажного сполучення в обох напрямках здійснюватиметься локомотивами і локомотивними бригадами обох сторін із дотриманням паритету 50/50.

,

“Стандарт-Рейтинг” відкликав рейтинги “ВіДі Страхування”

Рейтингове агентство “Стандарт-Рейтинг” 25 серпня 2023 року відкликало кредитний рейтинг/рейтинг фінансової стійкості страховика ТДВ “Страхова компанія “ВіДі Страхування” (Київ) на прохання компанії, повідомляється на сайті агентства.

Як повідомлялося, РА “Стандарт-Рейтинг” 27 лютого 2022 року припиняв кредитний рейтинг компанії на її прохання у зв’язку із запровадженням воєнного стану.

Зазначалося також, що рейтинг може бути відновлений за рішенням компанії в будь-який час.

Пізніше, за підсумками діяльності страховика за дев’ять місяців 2022 року, РА “Стандарт-Рейтинг” оновив компанії кредитний рейтинг/рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховика за національною шкалою на рівні “uaАА”.

СК “ВіДі-Страхування” працює на страховому ринку з 2007 року, основна спеціалізація – моторне страхування.

, ,

Міністерство охорони здоров’я України ухвалило “дорожню карту” впровадження медичного страхування

Міністерство охорони здоров’я України наказом від 25 серпня затвердило “дорожню карту” впровадження медичного страхування, повідомляється на сайті відомства в понеділок.

Згідно з повідомленням, до чинної системи фінансування медицини в Україні за рахунок загальнодержавного бюджету пропонується додати систему додаткового медичного страхування, як потенційного джерела фінансових ресурсів для сфери охорони здоров’я. Це пояснюється тим, що нині у зв’язку з негативними економічними наслідками широкомасштабної збройної агресії РФ проти України наявних фінансових ресурсів недостатньо для забезпечення потреби громадян у достатньому обсязі та якості медичних послуг.

Основними перевагами додаткового медичного страхування МОЗ вважає, зокрема, розширення доступу до додаткових послуг, поліпшення якості лікування, що не охоплюється програмою медгарантій, швидший доступ до лікарів-фахівців, покриття дорогих лікарських засобів і методів лікування або доступ до додаткових медичних послуг.

Як очікується, додаткове медстрахування допоможе знизити навантаження на державний бюджет у сфері охорони здоров’я, збільшити вибір постачальників медичних послуг, страховиків і страхових пакетів, що сприяє конкуренції на ринку страхування та підвищенню якості послуг, які надають страховики, а також приверне приватний капітал, який може підтримати розвиток і модернізацію закладів охорони здоров’я та інфраструктури.

Згідно з наказом, важливими кроками щодо збільшення ролі додаткового медичного страхування мають стати: чітке визначення медичних послуг, що не покриваються програмою медичних гарантій, а також інших випадків, за яких медпослуги можуть надаватися пацієнтам коштом фізичних та юридичних осіб. З цією метою Міністерство охорони здоров’я спільно з експертним середовищем розроблять необхідні нормативно-правові акти, щоб визначити випадки, в яких додаткове медстрахування зможе доповнювати, а не дублювати програму медичних гарантій.

Крім того, передбачається і розвиток фармацевтичного страхування, що передбачає відшкодування витрат на придбання лікарських засобів та/або медичних виробів. Цей вид страхування призначений для захисту пацієнтів від високих витрат на лікарські засоби, особливо у випадках, коли необхідне дороге або тривале лікування поза програмою державних гарантій.

Для вирішення цих завдань МОЗ спільно з об’єднаннями страховиків, банківськими установами та іншими зацікавленими організаціями налагодять співробітництво у сфері додаткового медичного страхування витрат населення, пов’язаних із забезпеченням лікарськими засобами та медичними виробами. Зокрема, плануються спільні заходи для тіснішої комунікації та пошуку шляхів розв’язання проблемних питань, зокрема щодо спрощення механізмів для запровадження додаткового медстрахування та підвищення рівня поінформованості населення під час проведення інформаційних кампаній.

1,5 млрд грн із залишку коштів ЄІБ спрямують на 140 проєктів відновлення – Мінвідновлення

Міжвідомча комісія з розподілу залишків першого траншу коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) рекомендує спрямувати 1,5 млрд грн на реалізацію 140 проєктів відновлення в регіонах України, повідомила пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення).

Згідно з повідомленням, ідеться про залишки коштів, які надійшли 2022 року від ЄІБ до державного бюджету і які за рішенням уряду буде спрямовано на нові бюджетні програми.

На засіданні 28 серпня комісія розглянула пропозиції щодо фінансування 165 проєктів на 1,9 млрд грн і погодила виділення коштів для 140 проєктів, які відповідають встановленим вимогам.

Так, було відібрано 49 проєктів розроблення проєктної документації, 27 – відновлення закладів охорони здоров’я, 19 – закладів освіти, 16 – споруд цивільного захисту, вісім – об’єктів водопостачання та водовідведення, два – теплопостачання.

Лідерами за кількістю погоджених проєктів стали Чернігівська (40 проєктів), Херсонська (14), Донецька (16), Запорізька та Миколаївська області (по 9).

Як повідомлялося, у червні 2023 року Кабінет міністрів України ухвалив постанову про Порядок та умови розподілу коштів ЄІБ у сумі 4,4 млрд грн. Згідно з цим рішенням, головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам визначено Мінвідновлення. Пріоритет надається тим регіонам, які найбільше постраждали внаслідок збройної агресії або зазнали найбільшого навантаження через значний приплив внутрішньо переміщених осіб.

,

Ердоган і Путін планують зустріч через 10 днів

Президент Туреччини Реджеп Таїп Ердоган має намір відвідати РФ наступного тижня і зустрітися з президентом РФ Володимиром Путіним, щоб обговорити поновлення чорноморської угоди щодо зерна, пише Bloomberg у понеділок із посиланням на інформацію від двох турецьких чиновників, знайомих із питанням.

“Ердоган може поїхати в Росію 8 вересня, перш ніж вирушити до Індії для участі в саміті “Великої двадцятки” в Нью-Делі, сказали співрозмовники. В адміністрації президента Туреччини відмовилися від коментарів Bloomberg”, – ідеться в повідомленні.

, ,

8 вересня запрошуємо на конференцію – PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід

В Києві 8 вересня у складі 500+ учасників пройде XV Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Вас чекає

60 виставкових стендів виробників та компаній рішень та послуг для бізнесу.

40 мереж на столах перемовин – Мережа-виробник

Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.

Вручення Національних премій PrivateLabel-2023 – PrivateLabel-2023 – бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ

Партнери виставки
Генеральний партнер – Терра

Офіційний партнер конференції – ProCare

Паперовий партнер – ТК Альбатрос

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнеса

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування – Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Ваш eco-friendly Партнер – Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер – Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні – Ledova

Глобальний Логістичний Партнер – Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Фарро Партнер – Кременчукм’ясо

Партнер з виробництва м’ясних консервів – Борисфен-Трейд

Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу – Вчасно

Партнер з аутсорсингу персоналу – Fillin

Партнер з пакування – ПАКАДО
Технологічний Партнер  – Listex

Офіційний Партер з безпеки – Sheriff

DIGITAL-партнер сайт  – 4service.group/

Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів – ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ

Ваш партнер здоров’я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер – Zinka
Партнер з Контрактного виробництва – Крайтекс

Девелопмент партнер – Альтерра Груп

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗАЛА SPACE

Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.

Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.

Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб’ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.

Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця  Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу– Право інтелектуальної власності на торговельну марку.

Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП – «Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор –  “Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики”

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. – Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 “Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України”

Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК “Альбатрос”. У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна – Керівник відділу роботи з торговельними мережами – “Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва “ТК Альбатрос”, Лідера з виробництва СТМ на ринку України.

Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА – ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!

Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва – Як створити ефективну привабливу Private Label?  ДіEVA точка зору

Данило  Іванов,  Business Development Manager Listex – Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації.

Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI – Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників

Спікер Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS –  Люди купують у людей. Проєкт “Народний продукт у VARUS”

Шибаєв Павло, ТОВ “ГЕЛІОС ДІСТРІБЮШИН” (WOG)  та Ябрик Василь, співвласник ТОВ «А.М.В.-КАРПАТИ» (вода «ТМ Крайна» Дика вода Закарпаття) – Ключові складові успішної колаборації: ідея, якість, дизайн, сервіс, просування. (На прикладі кобренд колабораціі в категорії Питна вода – ТМ WOG – ТМ Крайна).

Remy Medina (Нідерланди), Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC – Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки

Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» – “Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою”

Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар – Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.

ЗАЛА SHOW

Артем Харлашкін, Комерційний директор мережі магазинів SelectO – Модеротор

Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ

Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.

Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп – Відновлюємо виробництво – відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.

Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером

Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек “Подорожник”- Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту.

Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ – СХ та DIGITAL рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи

Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва,  арт Директор, компанія “Аврора Мультимаркет” – Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine – Роботизація та автоматизація бізнес-процесів: кадрові зміни та виклики майбутнього

Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ “Супермаш”, — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900.

Open4business – інформаційний партнер

, ,