Попит на моторне паливо під час масштабних відключень електроенергії може зрости на 10-20%, і ринок пального до цього повністю готовий, вважає віцепрезидент ОККО із закупівель, гуртових продажів і нових видів бізнесу Юрій Кучабський.
“Якщо буде блекаут, ми треновані. Оцінюємо, що можуть бути стрибки реалізації пального від 10 до 20%. Ринок з цим дуже легко впорається”, – сказав він під час форуму “Енергія, що тримає Україну” від РБК-Україна, який днями пройшов у Києві.
За його словами, підставою розраховувати на готовність ринку до стрибків попиту є насамперед те, що він не монополізований і загартований випробуваннями різних періодів, зокрема, втратою поставок з РФ з початком повномасштабного вторгнення, відключеннями е/е, а також російськими ударами по Кременчуцькому НПЗ та нафтобазам.
“Була перевірка на витривалість на початку літа, коли розбомбили Кременчуцький НПЗ, і він фактично в один день зійшов з ринку. У той же місяць різко, приблизно на 50 компаній, збільшилася кількість імпортерів. І дефіциту не було, ринок був перелитий. Тож ніякої катастрофи не буде й зараз. Ринок також навчився працювати без нафтобаз, щоб не створювати додаткових мішеней ворогу”, – пояснив Кучабський.
OKKO Group об’єднує понад 10 різнопрофільних бізнесів у сфері виробництва, торгівлі, будівництва, страхових, сервісних та інших послуг. Флагманською компанією групи є концерн “Галнафтогаз”, який керує однією з найбільших автозаправних мереж в Україні під брендом “ОККО”, що налічує майже 400 автозаправних комплексів.
Засновником та кінцевим бенефіціаром групи є Віталій Антонов.