Провідні маркетингові компанії світу погіршують свої прогнози зростання рекламного ринку на побоюваннях спаду в глобальній економіці, пише The Wall Street Journal.
Глобальний рекламний виторг збільшиться на 4,8% у 2023 році і становитиме $833 млрд, прогнозує компанія Magna, що входить до групи Mediabrands. У червні компанія очікувала зростання на 6,3%.
У 2022 році Magna очікує зростання на 6,6%, головним чином завдяки серйозним витратам на передвиборчу кампанію в США. У червні аналітики прогнозували стрибок виручки на 9,2%.
“Економіка сповільнюється сильніше, ніж очікувалося шість місяців тому, – зазначив виконавчий президент Magna Венсан Летанг. – Ми знизили прогнози практично на всі категорії реклами на наступний рік, проте, як і раніше, очікуємо стабілізації, а не скорочення ринку”.
Експерти прогнозують, що в секторі споживчих товарів і фінансових послуг рекламні бюджети наступного року залишаться приблизно на рівні поточного року, а витрати на рекламу розважальних послуг, подорожей і азартних ігор можуть зрости завдяки послабленню регуляторних вимог. Також вони чекають відновлення рекламних витрат в автомобільному секторі.
Інший прогноз, підготовлений GroupM, що входить до конгломерату WPP PLC, передбачає зростання рекламних витрат на 5,9% у 2023 році проти очікуваних у червні 6,4%. У 2022 році GroupM прогнозує збільшення витрат на рекламу, без урахування політичних кампаній, на 6,5% проти 8,4% у червні.
“Мабуть, ми відчуваємо деяке сповільнення наприкінці цього року і почуваємося трохи песимістичніше, навіть незважаючи на те, що ми все ще очікуємо зростання, особливо в цифровій рекламі”, – зазначила директор GroupM Кейт Скотт-Докінз.