АТ “Укрзалізниця” (“УЗ”) докладає максимум зусиль для того, щоб збільшити робочий парк зерновозів, і планує наростити його ще на 500 штук, повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи “УЗ” Валерій Ткачов.
“У нас ще є плани, голова правління ставить завдання, наростити парк зерновозів найближчим часом. До 500 одиниць ми спробуємо підняти”, – цитує його слова з онлайн-наради з представниками зернового ринку в четвер профільне видання Rail.insider.
Ткачов уточнив, що наразі робочий парк зерновозів “УЗ” становить 7 тис. одиниць, тоді як загалом на ринку – понад 24 тис. Крім того, компанія пропонує клієнтам для перевезення зерна цементовози та мінераловози, при цьому “УЗ” створила умови для того, щоб вартість таких перевезень не відрізнялася від транспортування у зерновозах.
Представник УЗ також повідомив, що від початку місяця станом на 18 серпня у напрямку прикордонних переходів черга з вагонів скоротилася на 2,6 тис. вагонів – до 29 тис. од. Зокрема, простій зернових скоротився на 15% – з 10 тис. вагонів до 8,5 тис., а збільшення черги зафіксовано лише на переході “Ягодин-Дорогуськ” (Польща) – на 191 вагон до 1,2 тис. одиниць.
Ткачов, який опублікував у своєму фейсбуці звіт Rail.insider з наради, також повідомив, що в серпні зросло середньодобове навантаження зернових – до 47,5 тис. тонн із 39 тис. тонн у липні, а 16 серпня було навантажено 73 тис. тонн зерна.
За його словами, якщо в липні залізницею вдалося експортувати 917 тис. тонн зернових, то за підсумками місяця планується перевищити показник в 1 млн тонн.
Представник УЗ додав, що на зростання обсягів навантаження та перевезення суттєво вплинуло відкриття у серпні “зернового коридору” з трьох українських портів “Великої Одеси” на додачу до дунайських портів.
Він уточнив, що найбільше зерна навантажено на адресу порту “Чорноморськ” – понад 100 тис. тонн, а загалом у бік морських портів України відправлено залізницею понад 300 тис. тонн агропродукції.
Як повідомила АМПУ в четвер, після підписання 22 липня у Стамбулі документів між Україною, ООН, Туреччиною та Росією з українських портів було відправлено 25 суден із понад 600 тис. тонн агропродукції.