Продажі нових легкових автомобілів у лютому поточного року скоротилися більш ніж удвічі порівняно з тим самим місяцем 2022 року, становивши трохи більше ніж 2,7 тис. од., повідомив “Укравтопром” у Телеграм-каналі.
За даними асоціації, порівняно із січнем поточного року ринок нових легковиків зменшився на 8%.
Найкращий результат місяця (як і в лютому-2022) продемонструвала Toyota, наростивши продажі на 50% до лютого-2022 – до 351 авто, другим став Volkswagen із падінням продажів на 9% – до 255, але піднявшись із сьомого місця в торішньому лютому.
При цьому в трійку лідерів “увірвалася” преміальна марка BMW, додавши в продажах 65% – до 221 авто. У лютому 2022 року марка посідала 12-те місце в рейтингу з продажем 173 машин.
Четвертий результат продемонстрували одразу дві марки – Mercedes-Benz і Hyundai (по 211 авто), але якщо корейська марка відстала від торішнього показника на 38%, то Mercedes-Benz збільшив продажі на 17%, констатував “Укравтопром”.
У рейтингу лютого 2022 року, за даними “Укравтопрому”, ці марки посідали десяте (Mercedes-Benz) і п’яте (Hyundai) місце в рейтингу нових легкових авто.
Замикає ТОП-5 лютого-2023 Renault – 201 шт. (-69%), яка роком раніше була другою.
Водночас бестселером місяця на українському ринку нових легковиків залишається кросовер Renault Duster, у заліку якого 174 реєстрації.
“Укравтопром” зазначає, що загалом у січні-лютому 2023 року вітчизняний автопарк поповнили 5,7 тис. нових легкових автомобілів, що на 47% менше, ніж за аналогічний період 2022 року.
Як повідомлялося, 2022 року, за даними “Укравтопрому”, українці зареєстрували 37,9 тис. нових легкових автомобілів – на 63% менше, ніж 2021 року, і цей результат став найнижчим від початку століття.