Результати соціологічного опитування, проведеного компанією Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, свідчать: 68,4% українців висловили нейтральне ставлення до М’янми (Бірми).
Позитивне ставлення до цієї азійської країни мають 10,5% респондентів, з них 7,1% зазначили “здебільшого позитивне”, а 3,4% — “повністю позитивне”. Негативно ставляться 10,8% опитаних, з них 9,0% — “здебільшого негативне”, а 1,9% — “повністю негативне”. Ще 10,3% учасників опитування не змогли визначити свою позицію.
«Переважна нейтральність у ставленні до М’янми зумовлена низькою поінформованістю українців про цю країну. Однак той факт, що позитивних і негативних оцінок майже однаково, свідчить про відсутність сформованого стійкого іміджу», – зазначає Олександр Позній, співзасновник компанії Active Group.
Отже, ставлення українців до М’янми залишається переважно нейтральним. Проте позитивні й негативні оцінки зрівнялися, що вказує на відкритий потенціал для формування іміджу країни в українському суспільстві.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ