Пасажири “Укрзалізниці” від початку року купили онлайн близько 73% квитків, що на 7% більше, ніж у 2020 році.
Як зазначено в повідомленні на сайті залізничної компанії, від початку 2021 року онлайн було придбано близько 73% квитків, водночас переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт компанії.
У 2020 році частка онлайн-квитків становила 66%, а у 2019 році – лише 57%.
За даними “УЗ”, піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли послугами залізничного перевізника скористалися понад 840 тис. людей, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів.
Як повідомлялося, “Укрзалізниця” в січні 2021 року запустила власний пілот чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram(@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії “Інтерсіті+”.
“Укрзалізниця” впровадила придбання квитків онлайн у 2012 році.