Група компаній “Нова пошта” змінила назву на Nova, проте компанія “Нова пошта”, що працює на українському ринку як логістичний і поштовий оператор, збереже свій бренд, повідомила прес-служба групи у вівторок.
“Ми вже набагато більше, ніж пошта, тому прибираємо це слово в назві групи компаній і залишаємо широке, без бар’єрів – NOVA”, – наводиться в релізі обґрунтування ребрендингу.
“Основна мета групи NOVA – забезпечити легку доставку будь-чого для життя і бізнесу. Поки що це посилки, гроші та технології, але ми не збираємося зупинятися на цьому”, – зазначив співвласник групи В’ячеслав Клімов.
Згідно з релізом, до групи компаній NOVA входять шість компаній: “Нова пошта”, Nova Post Europe, NovaPay, Nova Global, Supernova Airlines і Nova Digital.
Зазначено, що “Нова пошта” надає послуги доставки, а також фрахтових перевезень і фулфілмента, нині її мережа охоплює 11,4 тис. відділень і 15,5 тис. поштоматів по Україні.
Nova Post Europe забезпечує доставку документів, посилок і вантажів Європою, а також між ЄС та Україною. Компанія має представництва і 83 власних відділення в 11 країнах: Молдова, Польща, Литва, Чехія, Румунія, Німеччина, Словаччина, Естонія, Латвія, Угорщина та Італія, а також працює в них через 35 тис. точок сервісу.
Згідно з релізом, NovaPay – небанківська фінансова установа, яка розвиває власну міжнародну платіжну систему і надає фінансові послуги приватним клієнтам і бізнесу, обслуговуючи наразі 2,6 млн транзакцій на добу. Наприкінці минулого року компанія випустила додаток із можливістю відкриття клієнтами розрахункових рахунків.
Зазначається, що основний фокус Nova Global, що входить до групи, зосереджений на глобальному ринку електронної комерції та співпраці з міжнародними маркетплейсами. Компанія пропонує українському середньому та малому бізнесу послуги виходу на нові ринки та розвитку експорту.
Авіакомпанія Supernova Airlines, згідно з релізом, уже виконала десятки рейсів між країнами Європи, а незабаром почне трансконтинентальні польоти вантажними літаками.
ІТ-компанія Nova Digital, що входить до ГК Nova, створює й обслуговує веб-додатки та програмні продукти для “Нової пошти” та інших компаній групи, загальна кількість приватних і корпоративних клієнтів яких, як ідеться в релізі, становить 32 млн.
Сукупний збиток світовій економіці від стихійних лих минулого року становив приблизно $250 млрд, що збігається з показником 2022 року, свідчать попередні дані німецької Munich Re, найбільшої перестрахувальної компанії світу. Водночас обсяг застрахованих збитків у 2023 році скоротився до $95 млрд зі $125 млрд роком раніше. Середній показник за останні п’ять років становить $105 млрд, за десять років – $90 млрд.
За минулий рік було зафіксовано понад 74 тис. природних лих порівняно із середнім показником за п’ять років на рівні 10 тис. Землетруси в Туреччині та Сирії стали найзначнішою гуманітарною катастрофою року.
Грозові зливи в Північній Америці та Європі 2023 року ще ніколи не були настільки руйнівними, йдеться в щорічному звіті. У Північній Америці було знищено майно на суму приблизно $66 млрд (із нього застраховано – на $50 млрд), тоді як у Європі ця сума становила 9,1 млрд євро (7,3 млрд євро).
Загалом збиток від природних катастроф у Європі минулого року оцінюють у 77 млрд євро, основна частина якого припала на землетруси в Туреччині. У Північній Америці загальні втрати становлять близько $100 млрд, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці – $64 млрд.
Співвідношення кількості безробітних і кількості вакансій у динаміці з жовтня 2022 року по жовтень 2023 року (тис чол/одиниця)
Open4Business.com.ua та experts.news
Через нові випадки зараження COVID-19 киянам рекомендують знову носити маски для зменшення ризику зараження, повідомила пресслужба київської міськдержадміністрації.
“У Києві це питання теж актуальне. Адже щотижня фіксуються нові випадки захворювання на коронавірус. Серед пацієнтів, які госпіталізовані, є й важкі пацієнти”, – цитує пресслужба КМДА слова першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника.
Він наголосив, що киянам доцільно повернутися до маскового режиму в місцях скупчення людей для зменшення ризику зараження.
“Йдеться, в першу чергу, про ваше здоров’я, яке потрібно берегти. Зокрема, у разі погіршення стану та перших симптомів недуги слід обов’язково звертатися до свого сімейного лікаря та, за необхідності, яку визначить лікар, вчасно проходити тестування на COVID-19”, – наголосив він, нагадавши, що надійним захистом від тяжкого короновірусного перебігу хвороби є вакцинація.
Як повідомлялося, Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) закликає продовжувати дотримуватися маскового режиму та соціальної дистанції, щоб уникнути зараження COVID-19, ці рекомендації пов’язані з тенденцією зростання в багатьох країнах, де спостерігаються випадки коронавірусної хвороби, повідомив генеральний директор ВООЗ Тедрос Адханом Гебреєсус.
Мережа аптек “Подорожник” планує до літа 2024 року розширити мережу до 2000 аптек, повідомив CEO мережі Тарас Коляда.
“Наразі у нас 1763 аптеки. За 2023 рік ми вийшли на 400 нових аптек. До літа 2024 року виростемо до 2000 аптек”, – сказав він в інтерв’ю виданню “Форбс”.
Коляда повідомив, що наразі мережа розширюється досить активними темпами: “У 2019 році ми відкрили 486 аптек, зараз 400 аптек на рік для нас – звичний ритм”.
Водночас він зазначив, що “150 точок у нас зазвичай в back closer – десь робимо ремонт і шукаємо людей, десь – підписуємо договір або чекаємо, коли закінчиться оренда в попереднього власника приміщення”.
“Орендодавці сприймають аптеку як стабільний бізнес і готові до співпраці. Ми будуємо покриття країни. Для нас ключовим є проникнення в регіони, в маленькі містечка від Чопа до Середини-Буди, від Рені до півночі Чернігівської області”, – сказав він.
Крім того, Коляда повідомив, що 2023-го за всіма каналами продажі “Подорожника” зросли на 40-50% щодо даних 2022-го.
Водночас Коляда прогнозує, що загалом в Україні “тренд на розширення мереж поки що залишається, однак перерозподіл ринку буде йти на користь системних операторів”.
За оцінкою Коляди, середній обсяг інвестицій у відкриття аптеки становить до 3,5 млн грн.