Філія “Дельта-Лоцман” державного підприємства “Адміністрація морських портів України” 11 травня оголосила тендер на страхування автотранспорту.
За даними системи електронних держзакупівель Prozorro, очікувана вартість становить 1,262 млн грн.
Документи на участь у тендері приймаються до 22 травня.
ДП “Дельта-Лоцман” створено за наказом Міністерства транспорту України 1998 року з метою удосконалення умов забезпечення безпеки мореплавства, охорони життя людини на морі та довкілля, у територіальному морі України відповідно до вимог міжнародних угод і конвенцій, упорядкування структури морських лоцманських служб у північно-західній частині Чорного моря.
ПрАТ “Дніпровський металургійний завод” (ДМЗ, раніше – “Дніпрококс”), що входить до DCH Steel групи DCH бізнесмена Олександра Ярославського, у січні-квітні виробив 35,1 тис. тонн прокату, тоді як у січні-березні завод не виробляв цієї продукції, а у квітні випусти 11,7 тис. тонн прокату.
Згідно з інформацією в корпоративній газеті DCH Steel, у квітні поточного року завод випустив 5,7 тис. тонн прокату, що менше за аналогічний період минулого року на 51,2%.
Разом з тим, підприємство за цей період збільшило випуск коксу на 6,5%, до 74,4 тис. тонн.
При цьому у квітні вироблено 5,7 тис. тонн прокату, коксу – 28,6 тис. тонн.
“Зниження виробництва продукції пов’язане із зупинкою прокатних станів”, – констатується в інформації компанії.
І додається, що 8 травня введено в експлуатацію прокатний цех №1, тоді як прокатний цех №2 готується до наступної робочої кампанії. КХЗ підприємства має намір наростити випуск продукції.
У 2022 році ДМЗ знизив випуск прокату на 74,2% порівняно з попереднім роком – до 58,4 тис. тонн – коксу – на 56,3%, до 211,3 тис. тонн.
ДМЗ спеціалізується на випуску сталі, чавуну, прокату і виробів з них. Група DCH 1 березня 2018 року підписала договір про купівлю у Evraz Дніпровського метзаводу.
Нафтові котирування знижуються вдень у четвер. Ринок оцінює грошово-кредитну політику Банку Англії, дані про інфляцію та імпорт нафти в Китаї і чекає на щомісячний звіт ОПЕК.
Вартість липневих ф’ючерсів на сорт Brent на лондонській біржі ICE Futures на 14:25 кв становить $76,25 за барель, що на $0,16 (0,21%) нижче за ціну на закриття попередньої сесії.
Ціна ф’ючерсів на нафту WTI на червень на електронних торгах Нью-Йоркської товарної біржі (NYMEX) опустилася до цього часу на $0,19 (0,26%), до $72,37 за барель.
Темпи зростання споживчих цін у Китаї у квітні сповільнилися до 0,1% у річному вираженні з 0,7% у березні, свідчать дані Державного статистичного управління. Квітнева інфляція є мінімальною з лютого 2021 року. Аналітики в середньому прогнозували її ослаблення до 0,4%, зазначає Trading Economics.
Крім того, КНР знизила імпорт нафти у квітні на 16% у річному вираженні, до 10,6 млн барелів на добу, що посилило побоювання уповільнення зростання її економіки.
Також трейдери можуть реагувати на підсумки засідання Банку Англії, який підвищив базову процентну ставку на 25 базисних пунктів – до 4,5% річних.
Нафтовий ринок останнім часом показував себе “громовідводом для волатильності”, зазначає старший ринковий аналітик KCM Trade Тім Вотерер, чиї слова наводить MarketWatch. На його думку, у зв’язку з цим не можна виключати екстремальних коливань цін, особливо з огляду на високу чутливість нафтових котирувань до очікувань щодо зростання світової економіки.