З 6 по 8 жовтня 2021 в Києві в Міжнародному виставковому центрі відбудеться головна медична подія – 30-та Ювілейна медична виставка Public Health/Охорона здоров’я.
Протягом трьох десятиліть Рublic Health переконливо тримає руку на пульсі вітчизняної медичної системи та слугує найбільш авторитетною платформою для ділових зустрічей, ознайомлення та тестування сучасного медичного обладнання, обміну досвідом фахівців медицини, спільного знаходження рішень на актуальні виклики часу.
Рublic Health підтримує тісний зв’язок з ключовими компаніями ринку, налагоджена співпраця з провідними медичними організаціями та фаховими асоціаціями; з року в рік вдосконалюються бізнес-заходи та оновлюються формати ділової програми.
Традиційна експозиція медичної виставки долучає нові сегменти, що переростають в успішні проекти, міцно асоційовані з Public Health. Цього року одночасно відбудуться чотири спеціалізовані виставки, що супроводжуються насиченою діловою програмою:
Public Health – 30-та Міжнародна медична виставка
Фахівців медицини очікує експозиція сучасного діагностичного обладнання; обладнання для екстреної медицини; гінекології; реабілітаційного, фізіотерапевтичного обладнання та приладів; медичні інструменти, матеріали та технології. На стендах учасників будуть представлені новинки медичного обладнання, відвідувачам буде запропоновано тестування та порівняння пропозицій. Традиційно доступні зустрічі з керівниками компаній та топ-менеджментом медичних закладів.
Генеральний Партнер виставки – Protech Solutions Ukraine.
LabExpo – Міжнародна виставка лабораторного та аналітичного обладнання.
Понад 30 провідних компаній лабораторного сегменту представлять сучасне лабораторне обладнання, прилади, реагенти та тест системи. Серед учасників ХЛР, Діалог діагностик, ШимЮкрейн, Лайтджин, Хема, АЛТ Україна, Ерба Лахеме та інші. На виставці буде організовано понад 25 заходів в форматі фахової школи Lab4Lab School, що дозволить працівникам лабораторій освоїти та вдосконалити навички з нових методів діагностики та аналізу.
International Dental Forum – 8-ма Міжнародна виставка стоматологічного обладнання та матеріалів. Сучасний формат виставки дозволить ознайомитись з широким спектром стоматологічного обладнання та інноваційних матеріалів, отримати інформацію з їх застосування від провідних лікарів та науковців. В виставці приймають участь понад 40 топ-постачальників і виробники стоматологічного обладнання та інструментів. Презентації, тестування, унікальні майстер-класи – все це очікує практикуючих лікарів та власників стоматологічних клінік в продовж виставки.
MTEC Kyiv – 9-та Міжнародна виставка та конференція медичного туризму. Провідна виставкова платформа для встановлення ділових контактів у сфері медичного та оздоровчого туризму. З Конгресом асоційована виставка міжнародних та українських провайдерів, клінік та оздоровчих закладів.
Одночасно з виставками медичної спрямованості відбудеться PharmTech&Ingredients Ukraine – Спеціалізована виставка фармацевтичного обладнання, інгредієнтів та технологій. Генеральний парнер – «Михаил Курако».
Потужна Ділова програма виставки – Public Health Congress & Events включає науково-практичні та бізнес заходи з основних напрямків медицини. Програма готується в партнерстві з більш ніж 40 провідними організаціями, серед яких Міністерство охорони здоров’я України, Національна служба здоров’я України, Національна академія медичних наук України, Українська військово-медична академія, Національний медичний університет ім.О.Богомольця, Світовий Банк та фахові асоціації. Цього року організовано понад 50 заходів для управлінців медицини, профільних спеціалістів, молодшого медичного персоналу в форматі конференцій, семінарів, тренінгів, майстер-класів, фахових шкіл.
З ініціативи Public Health започаткована Відзнака «PUBLIC HEALTH AWARDS» для команд медичних закладів та лідерів у сфері охорони. Нагородження кращих лікувальних закладів відбудеться 7 жовтня. Офіційну підтримку Відзнаки надає Національна служба здоров’я України. Об’єктивність – забезпечує аудиторська компанія Baker Tilly. Генеральний партнер – компанія Harwind.
Професійний досвід команди Організатора, співпраця з експертною медичною спільнотою та державними установами, міцна підтримка Hyve Group (Великобританія) – дозволяють Premier Expo проводити виставки на високому міжнародному рівні, пропонувати учасникам та відвідувачам ефективні бізнес рішення та сприяти оновленню і вдосконаленню системи охорони здоров’я України.
До зустрічі восени на Public Health 6-8 жовтня!
Відкрито реєстрацію відвідувачів на сайті: www.publichealth.com.ua
Промокод для безкоштовного відвідування: MORION
Детальніше:
Public Health 2021:
236 учасників, 53 наукових та бізнес івентів, 10 000 кв.м
Місце проведення:
м. Київ, Міжнародний виставковий центр, Броварський пр-т, 15, (м. Лівобережна)
Контакти Організатора: ДП «Прем’єр Експо» +38 044 496 86 45 ph@pe.com.ua
Медична компанія “Адоніс” розпочала реалізацію стратегії розвитку франчайзингової мережі.
Як повідомив агентству “Інтерфакс-Україна” генеральний директор компанії Віталій Гірін, стратегія реалізується у двох форматах – медичний центр і пункти забору лабораторних аналізів.
“Ми маємо два варіанти: невеличкий медичний центр із поліклінічним прийомом або ж пункт забору – маніпуляційний кабінет. Вони працюватимуть під нашим брендом Adonis і дотримуватимуться всіх правил і вимог корпоративної культури. При цьому ми будемо контролювати наших френчайзі”, – сказав він.
Як повідомив Гірін, наразі “Адоніс” уже залучила трьох франчайзингових партнерів для відкриття великого медичного центру з хірургією і двох пунктів забору. До кінця року планується відкрити до десяти пунктів забору в різних регіонах країни.
Відповідаючи на запитання, хто може бути франчайзі “Адоніса”, Гірін повідомив, що це можуть бути “і люди з медицини, і люди не зі сфери охорони здоров’я, яких ми готові супроводжувати та яким готові допомагати”.
“Серед наших потенційних франчайзі можуть бути медпрацівники, наприклад лікар, який хоче відкрити свій кабінет, або медзаклад. Ми готові допомогти на будь-якому етапі, починаючи від отримання ліцензії до супроводу операційної діяльності. Також нашими франчайзі можуть бути власники приміщень, які хочуть розвивати в них медичний бізнес. У такому разі ми готові допомагати з усіх медичних питань. Єдина умова: наш партнер має розуміти, що буде займатися розвитком свого бізнесу, це не здійснювати пасивні інвестиції”, – сказав він.
Adonis – мережа приватних медичних центрів повного циклу для дорослих і дітей.
Приватну клініку Adonis засновано понад 20 років тому. До її мережі входять десять філій у Києві та області, зокрема два власні пологові будинки й лабораторія стовбурових клітин. У філіях клініки лікарі здійснюють прийом за 60 медичними напрямами.
Ціна природного газу для бюджетних організацій з урахуванням ПДВ і транспортування може перевищити 19 грн/куб. м, повідомив голова Верховної Ради Дмитро Разумков.
“Після укладення меморандуму з урядом багато мерів мені написали, що повна ціна газу, з урахуванням ПДВ і транспортування, буде приблизно 19,1 грн/куб. м”, – сказав Разумков під час погоджувальної ради в парламенті в понеділок.
Водночас він дорікнув меру Дніпра Борису Філатову, що той, називаючи ціну в 13,6 грн/куб. м, не озвучив “усієї правди”.
Крім того, Разумков сказав, що “до сховищ закачано газу на 9 млрд куб. м менше”, і поцікавився, чому закачування не відбувалося раніше, коли ціни на ресурс були нижчі, а “не $1,2 тис. за 1 тис. куб. м”.
Спікер ініціював звіт міністра енергетики Германа Галущенка під час години запитань до уряду у п’ятницю, 8 жовтня, щодо рівня підготовки до опалювального сезону 2021/2022 років.
“Треба запросити міністра енергетики у зв’язку з тією ситуацією, яку ми маємо. Нехай скаже, які прогнози, яка готовність, чи можемо ми розраховувати на ту ціну, яку маємо”, – зазначив спікер.
Як повідомлялося, 30 вересня під час засідання президії Конгресу місцевих та регіональних влад при президенті України 30 вересня центральна та місцева влада України підписали меморандум щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання тепла і гарячої води майбутнього опалювального сезону. Меморандум також підписала НАК “Нафтогаз України”.
Мери Дніпра і Львова Філатов та Андрій Садовий після підписання повідомили, що місцеві органи влади отримали можливість купувати газ для опалення бюджетних установ у майбутньому опалювальному сезоні за ціною 13,6 грн/куб. м (без ПДВ).
Нараховані страхові премії за договорами міжнародного страхування “Зелена картка”, підписаними компаніями-членами Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), у січні-серпні 2021 року збільшилися на 37,52% порівняно з аналогічним періодом 2020 року – до 1,075 млрд грн.
Як повідомляється на сайті МТСБУ, кількість підписаних договорів “Зелена картка” за цей період зросла на 22,04% – до 496,2 тис.
При цьому розмір відшкодувань, сплачених за вимогами, знизився на 35,54% – до EUR7,865 млн, кількість оплачених вимог – на 20,26%, до 3,302 тис.
МТСБУ є єдиним в Україні об’єднанням страховиків, що здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам.
“Зелена картка” – система страхового захисту постраждалих у дорожньо-транспортній пригоді незалежно від країни їх проживання та країни реєстрації транспортного засобу. “Зелена картка” поширюється на територію 47 країн Європи, Азії та Африки.
Згідно з рішенням, ухваленим Генеральною асамблеєю Ради Бюро міжнародної системи автострахування “Зелена картка” в Люксембурзі в травні 2004 року, Україна з 1 січня 2005 року є повним членом цієї системи.
Страхові компанії-члени Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) у січні-серпні 2021 року збільшили збір страхових платежів за полісами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ) на 14,77% порівняно аналогічним періодом 2020 року – до 4,641 млрд грн, зокрема за електронними договорами – на 2,496 млрд грн (на 55,16% більше).
Згідно з оприлюдненими на сайті МТСБУ даними, за зазначений період компанії підписали 6,015 млн договорів ОСЦПВ, що на 7,9% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. Із загального обсягу договорів 2,908 млн підписані в електронному форматі (+49,68%).
Загальний обсяг нарахованих страхових відшкодувань за внутрішніми договорами страхування за січень-серпень-2021 зріс на 31,07% – більше ніж до 2,294 млрд грн.
Бюро також зафіксувало збільшення кількості врегульованих вимог про страхове відшкодування на 21,47% – до 111,2 тис., зокрема з використанням “європротоколу” – до 40,078 тис. (+30,42%).
МТСБУ є єдиним в Україні об’єднанням страховиків, що здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам.
60 представників з різних областей України зустрілися, аби пройти спільне навчання, налагодити взаємодію між спортивними клубами, ЗМІ та партнерами.
28 вересня у Києві відбувся захід нового формату – єдина легальна українська беттінгова компанія Parimatch Ukraine зібрала представників регіональних медіа та пресслужб спортивних клубів задля обміну досвідом та налагодження взаємодії. PM Media Boost зібрав 60 учасників з різних областей України.
CEO Parimatch Ukraine Наталія Гілевич, як представниця організаторів заходу висловила сподівання на ефективність такого з’їзду:
“Ми – найбільший і найактивніший інвестор в український спорт, партнери багатьох українських клубів – футбольних, баскетбольних, хокейних та футзальних з різних областей України. Parimatch розвиває спорт не лише на глобальному рівні, а й локальному, бо розуміє, що великих перемог не буває без маленьких чемпіонів. Тому сподіваємося, що завдяки нам з вами люди підуть на стадіони, стануть активніше займатися спортом і ми виведемо спорт у регіонах на новий рівень – безпосередньо на спортивних майданчиках, у медіа та серед вболівальників”.
Програма для гостей та учасників конференції видалася дуже насиченою, окрім безпосереднього нетворкінгу всі мали змогу послухати виступи та поради лідерів індустрії – журналістів, редакторів та маркетологів з провідних спортивних видань: головного редактора Tribuna.com Україна Олега Щербакова, керівника напрямку виробництва веб-контенту в 1+1 media Данила Щестюка, головного редактора издания Телеграф Ярослава Жарєнова, головного редактора розділу “Спорт 24” сайту “24 канал” Ігоря Саджениці, керівника маркетингової компанії Evolution Владислава Вахильчука, СЕО курсу “Спортивний маркетинг” Максима Мотіна та представників компанії Parimatch Ukraine Пилипа Орлова та Дениса Бобра.
Експерти поділилися з колегами які інструменти краще використовувати для просування бренду або особистості, пошуку інформаційних приводів, як написати чи розказати цікаво про спорт, при цьому зберегти журналістські стандарти та як пропонувати цікаві проєкти партнерам. Не теорією єдиною – учасники PM Media Boost мали змогу відпрацювати у групах та розібрати практичні кейси, щоб покращити взаємодію між собою. Налагоджені зв’язки точно допоможуть у подальшій роботі преси та клубів.
Керівник напрямку виробництва веб-контенту в 1+1 media Данило Щестюк з власного досвіду висловив, чому такі форуми важливі та корисні:
“Всі ми знаємо про стосунки преси, гравців та прес-служб клубів – часто вони не ідеальні. Гравці відмовляють в інтерв’ю журналістам, прес-служби не запрошують їх, або надсилають “сухі” прес-релізи, журналісти грішать особистими знайомствами зі спортсменами та відомою їм інформацією. Такі заходи, як PM Media Boost, гарна можливість, аби відверто про все це поговорити та обрати спільні орієнтири, до яких варто рухатися разом. Зробити щось справді круте в українському спорті можна лише завдяки руху всіх в одному напрямі”.
Продуктивна зустріч завершилася спільним походом на матч Ліги чемпіонів Шахтаря проти італійського Інтера. Ще одна можливість не лише побачити наживо гру високого рівня, а й роботу українського топ-клубу зсередини – з журналістами, вболівальниками, віп-гостями.
Parimatch Ukraine вірить у розвиток українського спорту та продовжує підтримувати та співпрацювати з усіма, хто має спільні цінності та інтереси. Результати заходу вже скоро точно зможемо побачити у роботі регіональних колег – впевнені вона зарядить всіх на перемогу!