Україна у 2023/24 маркетинговому році експортувала 31,887 млн тонн зернових і зернобобових культур, що на 6,8% менше, ніж роком раніше, повідомила пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства з посиланням на оперативні дані Державної митної служби.
За її даними, 2,217 млн тонн зернових і зернобобових було відвантажено поточного місяця, що на 11,4% більше за минулорічний показник.
Згідно з повідомленням, у розрізі культур з початку поточного сезону Україна експортувала 12,761 млн тонн пшениці, при цьому в березні на зовнішні ринки було поставлено 989 тис. тонн); ячменю – 1,782 млн тонн (159 тис. тонн); жита – 1 тис. тонн (0); кукурудзи – 17,059 млн тонн (1,064 млн тонн).
Сумарний експорт українського борошна станом на 13 березня також поступається показнику минулого року й оцінюється в 75,7 тис. тонн (у березні – 1,7 тис. тонн), у т.ч. пшеничного – 71,9 тис. тонн (1,6 тис. тонн).
Міжнародна макрофінансова допомога Україні (прогноз до 2025 року в млрд дол)
Джерело: Open4Business.com.ua та experts.news
АТ “Черкаський автобус” завершив 2023 рік із чистим прибутком 182,44 млн грн, що у 2,8 раза перевищує аналогічний показник 2022 року, випливає з інформації до порядку денного загальних зборів акціонерів АТ за підсумками 2021-2023 років.
Згідно з оприлюдненим у системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) проєктом рішення зборів, наміченим на 17 квітня, акціонери мають намір залишити отриманий прибуток у розпорядженні товариства. Отриманий у 2022 році чистий прибуток у розмірі 65,019 млн грн і за 2021 рік – 22,84 млн грн також планують залишити в розпорядженні товариства.
Збори також мають намір затвердити плановий показник чистого прибутку на 2024 рік у розмірі 52,72 млн грн.
За даними “Черкаського автобуса”, на початок поточного року його нерозподілений прибуток становив 151,3 млн грн, тоді як у 2022 і 2021 роках непокритий збиток становив відповідно 22,6 млн грн і 88,9 млн грн.
Згідно з порядком денним, акціонери товариства мають намір, зокрема, затвердити звіт наглядової ради за 2021-2023 роки, заходи щодо поліпшення фінансового стану АТ у 2024 році та збереження виробничих потужностей.
Крім того, планується ввести посаду корпоративного секретаря, виключити ревізійну комісію з органів АТ, переобрати склад наглядової ради.
За інформацією підприємства, у 2023 році його активи зросли на 53,6% – до 805,12 млн грн, зокрема сумарна дебіторська заборгованість – майже вдвічі, до 342 млн грн, запаси збільшилися на 43,8%, до 377,22 млн грн.
Компанія наростила поточні зобов’язання на 34,8% до 2022 року – до 358,8 млн грн, довгострокові зросли незначно – до 116,9 млн грн.
Заснований у 1994 році завод “Черкаський автобус” випускає автобуси малого класу Ataman (зокрема шкільні), а також іншу колісну техніку на агрегатах японської Isuzu.
Як повідомлялося, завод планував інвестувати 200 млн грн у випуск автобусів більшого класу.
За даними ресурсу Clarity-project, у 2023 році компанія збільшила чистий дохід удвічі до 2022 року, до 1 млрд 725,8 млн грн.
За даними НКЦПФР на третій квартал 2023 року, керівник бізнесу “Ісудзу-Атаман Україна” Олександр Дорош володіє 42,2883% акцій АТ “Черкаський автобус”, три фізособи, зокрема й багаторічний голова правління Віталій Раабе, володіють по 7,9275% кожна, ще дві – відповідно 5,3999% і 8,2498%.
Статутний капітал АТ – 162,97 млн грн.