Business news from Ukraine

B2B MASTER-2021: ПРОРИВ РОКУ В УПРАВЛІННІ ТА ПРОДАЖАХ

9 липня 2021 року в Києві відбулася XI Міжнародна бізнес-зустріч, яка пройшла у форматі битви кращих тренерів «B2B Master-2021: Прорив року в управлінні та продажах».

Як працюватимуть компанії майбутнього? Що забезпечить їм продажі та кваліфікованих продавців? Про це на Міжнародній бізнес-зустрічі говорили провідні фахівці у сфері управління та продажів.
У заході взяли участь понад 100 генеральних директорів, власників, керівників з продажів, комерційних директорів, керівників з маркетингу, HR-спеціалістів тощо.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Партнерами конференції стали компанії:
IT-Телеком Партнер – Phonet LLC
Консалтинг Партнер – 4Service Group;
Єкспертний Партнер – Евгений Тепляков
Партнер кава-брейків – Феникс Инвест Трейд
Поліграфичний партнер – Паперовий змійЄ
Єкспертний партнер – Expert Partner
Експертний Партнер – Бізнес Психологи Україна
Модератором і ініціатором події стала Тетяна Ільєнко, засновниця TradeMasterGroup і Клубу Ефективних Коучів Youcoach, коуч керівників PCC ICF.

За традицією, конференція складалася з двох практичних сесій: «Антикризове управління компанією» і «В2В- продажі».

Відкрив серію виступів найактивніший мандрівник України Костянтин Ліорек, який розповів про «Подорож довжиною в життя. Як жити й працювати без кордонів».
Костянтин відвідав понад 170 країн світу і має за плечима великий досвід роботи в авто бізнесі. Спікер розповів, як можна поєднувати віддалену роботу з подорожами і жити у своє задоволення. Він зазначив, що переваги віддаленої роботи дозволяють краще насолоджуватися життям і здійснювати власні мрії, на які раніше не вистачало часу.

Далі учасники заходу заслухали виступ Григорія Осадчого, CEO Phonet LLC, який презентував доповідь «Телефонія ефективних продажів». Спікер представив програмний комплекс АТС для бізнесу власної розробки Phonet, який забезпечує повний контроль над дзвінками компанії.
Зокрема АТС від Phonet має низку корисних функцій, як-то: облік дзвінків і зручний пошук, контроль пропущених дзвінків, відстеження активних дзвінків і черги, можливість дзвінків у найпопулярнішому браузері Chrome, фіксація розмов по корпоративним мобільним номерам, прийом вхідних на мобільні, інтеграція з CRM компанії тощо.
Григорій розповів про багатий аналітичний функціонал продукту, який забезпечує вичерпну статистику дзвінків компанії, а також торкнувся ще однієї корисної функції – оптимізації реклами за допомоги Call-Tracking і показав, як сервіси Phonet допоможуть поліпшити ефективність продажів для бізнесу.

Сесію «Антикризове управління компанією» відкрила Наталя Сушко, сертифікована експертка з оцінки й розвитку бізнес-компетенцій. Темою її виступу були «Чотири помилки керівника, які руйнують команду».
Спікерка акцентувала увагу на стилі управління підлеглими, який обирають керівники, і задалася питанням його впливу на команду. Перелічивши чинники, які впливають на формування стилю управління, Наталя запропонувала коротке анкетування, яке має визначити, який саме стиль властивий для конкретного керівника. Також учасники конференції ознайомилися з реальним кейсом з розвитку менеджерів середньої ланки.
Зрештою, спікерка розібрала типові помилки в управлінні, властиві для керівників. Це – низька адаптивних стилів менеджменту, неефективне забезпечення зворотнього зв’язку, дисбаланс між орієнтацією на результат і орієнтацією на людей і занизька гнучкість керівників.

Продовжила сесію Яна Олентир, CEO компанії YouCoach, член ICF, Executive коуч АСС ICF, яка презентувала доповідь «Антикризові інструменти майбутнього. Кидаючи виклик складним часам».
Яна навела п’ять головних пороків команди – недовіра, страх конфлікту, безвідповідальність, невимогливість і байдужість до результату – і показала алгоритм, яким чином ці пороки можна діагностувати.
Спікерка у подробицях розповіла, як боротися з негативними моментами всередині команди, а також підкреслила роль самого керівника цьому процесі.
Наприкінці виступу, Яна навела як приклад головні тренди у запитах замовників бізнес-коучингу і надала низку корисних порад лідерам колективів, які допоможуть запобігти «вигорянню».

Кирило Солодкий, співзасновник 4Service Club в Україні та Казахстані, продовжив тему аналізу лідерів компаній. Його доповідь мала назву «Лідерство. Фундаментальні засади і про ще не прийнято говорити».
Кирило проаналізував концепцію лідерства під кутом впливу в системі міжособових відносин у колективі. На його думку, саме завдяки соціальному впливу лідер отримує необхідну для досягнення мети підтримку з боку інших членів спільноти.
Лідерство, за словами спікера, має вагомі переваги: воно дозволяє домогтися більше відданості й продуктивності від підлеглих, витрачати менше зусиль на контроль і продаж ідей, підлеглі готові жертвувати заради мети тощо.
Розмірковуючи над тим, як розвити лідерський потенціал, Кирило зробив короткий огляд низки теорій лідерства й дослідження лідерської поведінки. Учасники конференції дізналися про два фундаментальних чинника лідерства – це особисті якості (інтелект, стратегічне бачення, цілеспрямованість тощо) і ставлення до потенційного послідовника (прояв піклування, увага до особистих особливостей, потреб і цінностей людей, які йдуть за лідером).
Наприкінці свого виступу спікер застеріг потенційних лідерів від потрапляння до небезпечних пасток розвитку лідерського потенціалу і дав поради, як їх уникнути.

Володимир Малічевський, власник і СЕО ICPM Consulting, розповів про «Управління швидкістю мозку організації». Він наголосив на величезному значенні швидкості прийняття рішень для успішного функціонування компанії і навів недоліки традиційної системи прийняття рішень на прикладі середньостатистичного колективу.
Володимир переконливо довів, що багато часу й ресурсів компанії витрачається даремно, і недостатня швидкість прийняття рішень призводить до втрати в середньому від 8% до 15% річних прибутків.
Спікер запропонував нову філософію ефективної наради – PROMEET, яка дозволяє значно покращити управління швидкістю рішень і на прикладах показав, як це впливає на зростання прибутку та продуктивності компанії.

Продовжив сесію засновник і керівник компанії “Getman chuk Group” Євген Гетманчук. Він виступив із доповіддю «Agile в продажах і управлінні Комплексні стратегії розвитку бізнес-гнучкості компанії».
Спікер розкрив сутність методу Agile або Sway продажів – це система продажів, яка заснована на самоорганізованості, крос-функціональності та ціннісному підході. Ця система підходить компаніям, які орієнтуються на результат на підставі створення цінностей для клієнта та його щастя.
Євген розповів про головні цінності Agile (люди важливіші процесів, співпраця із замовником приорітетніше за погодження умов контракту, готовність до змін важливіша за початковий план тощо). Також він презентував комплексний підхід до розвитку навичок співробітників, детально зупинившись на кожному моменті.
Наостанок спікер познайомив учасників заходу з інструментом оцінки персоналу – поведінкових факторів і мотиваційних чинників.

Наступним спікером став Сергій Сліпченко, бізнес-тренер компанії NRG (NewRealGoal). Тема його презентації – «Ірраціональне управління».
Спікер вивів піраміду управлінської майстерності, на нижньому щаблі якої – ручне керування, а на верхівці – ідеологічне управління, після чого розповів про головні чинники й ознаки кожного з рівнів. Далі Сергій запропоновував згадати сучасні виклики реальності і зробив сміливий висновок: в ірраціональному світі не можливо керувати раціонально.
Як підсумок, спікер висвітлив проблеми впровадження ірраціонального управління і запропонував стратегію, як їх уникнути.

Завершив цикл виступів у першій практичній сесії Андрій Левченко, бізнес-консультант, бізнес-тренер і підприємець. Він представив доповідь на тему «Стратегія бізнесу/організації: як не видумати, а розрахувати та забезпечити».
Спікер наголосив, що компанія, яка не має стратегічної мети розвитку й конкретних планів з її досягнення, приречена дрейфувати за поточними подіями з туманними перспективами на майбутнє. Проте розробка стратегічного плану вимагає від менеджменту високих компетенцій і навичок, оскільки передбачає здатність спрогнозувати динаміку бізнесу з урахуванням ризиків і можливостей.
Андрій познайомив учасників конференції з типовими стратегічними помилками, до яких вдаються власники бізнесу, після чого висунув низку умов для успішної реалізації стратегії в компанії.

Сесія «В2В продажі» розпочалася з виступу Валерія Глубоченко, одного з творців тренінгового ринку України. У доповіді «Як ми поліпшили конверсію та поліпшили середній чек, впроваджуючи чек-лист за вхідними дзвінками в В2В продажах. Історія одного проекту» він на підставі власного досвіду дав практичні поради з поліпшення продажів, і як наслідок – збільшення прибутковості компанії.
Доповідь Валерія була насичена прикладами багатьох гострих питань, які кожен день постають перед компаніями будь-якого рівня. Зокрема, чому керівники не прослуховують і не оцінюють дзвінки своїх менеджерів? Як мотивувати продавця краще спілкуватися з клієнтами? Як виявити втрати в конверсії та середньому чеку? Як організувати обмін досвідом у відділі продажів? Як зняти страх і виявити деструктивні переконання, тощо.
Проаналізувавши перелічені моменти, Валерій навів перелік типових помилок, властивих для керівників під час надання зворотнього зв’язку і дав низку порад, яким чином можна якнайшвидше навчити успішним методикам продажів якомога більшу кількість продавців.

Тему продажів підхопив Євген Тепляков, сертифікований бізнес-тренер і коуч європейського стандарту. Його доповідь мала назву «Емоції в продажах або як допомогти клієнту швидко прийняти позитивне рішення за вашою комерційною пропозицією».
Спікер навів сучасні реалії на ринку продажів – де висока конкуренція не викликає проблем у покупця – що купити? Натомість проблеми щось продати виникають у продавців. Євген занурив аудиторію у внутрішній світ клієнта і розкрив чинники його поведінки, задоволення яких допоможе йому прийняти рішення, яке потрібне продавцеві.
Євген наголосив, що саме емоції є головним спонукальним фактором до покупок, саме на них і має орієнтуватися сучасний продавець.
Наостанок спікер запропонував кілька технік і методів, які допоможуть переконати клієнта зробити потрібний продавцеві вибір.

Юрій Горнєв, засновник тренінгової компанії Expert Partner, у своїй доповіді «Переконання – «сірий кардинал» у сучасних перемовинах» торкнувся однієї з важливих складових мистецтва продажів.
Спікер наголосив, що розуміння психології покупця відіграє чи не найважливішу роль в успіху продажів. І переконання у перевагах власного продукту, надійності власної компанії допомагає і клієнту повірити в унікальність пропонованого йому товару.
Юрій запропонував алгоритм роботи з «переконаннями», який має відкинути обмежувальні переконання й натомість виявити переконання спонукальні. Наприкінці доповіді спікер навів низку прикладів із сучасної історії, як переконання допомогли поставити на ноги всім відомі світові компанії.

Цікавим і оригінальним виявився виступ Сергія Ліщука, міжнародного консультанта й експерта-практика з 25-річним стажем. У своїй доповіді «Секс-підхід до продажів» він провів паралелі між комерційними продажами і мисливством дівчат на олігархів.
У на перший погляд абсолютно різних процесах при більш детальному аналізі виявилося багато спільних рис. Сергій докладно розібрав принципи, за якими дівчата полюють на успішних бізнесменів і показав, що ці методики цілком гармонійно вписуються в стратегію поліпшення продажів – загалом тому, що потенційні наречені також займаються пошуком «покупця» і користуються широким спектром засобів для вдалого завершення цього «полювання».

Наступним доповідачем виступив Іван Фролков, засновник консалтингово-освітньої компанії «Формули продажів», із презентацією «Психологія продажів. Як мислить твій покупець». Перш за все спікер завів мову про психологічний портрет клієнта, особливості його мислення, його потреби тощо. Іван порадив під час презентації цінності продукту зосередитися на тих потребах, які актуальні для покупця, в залежності від його психотипу.
Також спікер дав поради для роботи з клієнтом, в залежності від його типу бізнесу – малий, великий або дистриб’ютор тощо, а також навів детальний аналіз типових портретів покупців з визначенням головних моментів, на яких слід сконцентруватися при роботі з ними. «Люди роблять покупки емоційно, – заключив Іван. – Тому слід посилювати позитивну емоцію, яку клієнт отримає від використання вашого товару або послуги».

Завершив сесію «В2В продажів» Борис Жаліло, бізнес-тренер року (2016-2019), Золотий тренер СНД. Він представив доповідь «Сила впливу в продажах і перемовинах».
Спікер продовжив думку попередніх доповідачів щодо необхідності працювати з емоціями, психологією покупця. Він запропонував кілька порад, які мають допомогти керувати емоціями клієнта, зокрема: щиро хвалити його, вітати, просити згадувати позитив, використовувати позитивні ярлики, робити подарунки, прохати про допомогу, демонструвати вразливість тощо.
Борис запропонував алгоритм керування рішеннями клієнта у В2В продажах і перемовинах і навів низку правил, як переконувати покупця, не вдаючись до маніпуляцій.
На завершення доповіді Борис Жаліло розібрав кілька практичних кейсів, в яких продемонстрував, які інструменти слід використовувати для подолання найчастіших заперечень і відмовок.

Конференція проходила у форматі Битви кращих тренерів, а це означає, що учасники заходу змогли оцінити спікерів, які проводили майстер-класи. За підсумками голосування були обрані кращі тренери 2021 року.

У першій сесії «Антикризове управління компанією» Золотими тренерами були визнані Андрій Левченко та Кирило Солодкий. Диплом Срібного тренера отримав Сергій Сліпченко. Бронзовими тренерами стали Володимир Малічевський і Яна Олентир.

У другій сесії «В2В продажу» Золотим тренером був обраний Євген Тепляков. Диплом Срібного тренера отримав Іван Фролков, Бронзовим тренером став Валерій Глубоченко.

Організатор XІ Міжнародної Бізнес-зустрічі у форматі Битви Кращих тренерів, B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами, а тренерів з національним визнанням!
До зустрічі – адже ми завжди раді бачити нас наших конференціях!

Висновки події за посиланням

МIСТ МIЖ НАРОДАМИ УКРАIНИ ТА ПАКИСТАНУ

2-го липня 2021 року Посольство Пакистану вiдзначае 121-шу рiчницю вiд дня народження Мухаммада Асада (iм’я при народженнi – Леопольд Вайс), видатного письменника, журналiста, мандрiвника, мовознавця, теоретика полiтики, дипломата та iсламського вченого, який бiльшу частину свого життя вiн присвятив служiнню на благо Пакистану.
За свое життя Мухаммад Асад отримав багато титулiв, араби називали його «Леопольдом Аравiйським», аналогiчне прiзвисько отримав офiцер британськоУ розвiдки Т.Е. Лоуренс. У Пакистанi його прозвали Аллама (почесне звання видатного мислителя), а у €вропi – Дар €вропи Iсламу. На теперiшнiй час Мухаммад Асад е своерiдним релiгiйним мостом, який поеднуе Iслам та Захiд.
Мухаммад Асад – вiдомий письменник та iсламознавець, найважливiшi його доробком е переклад “Послання Корану” (1980) та передмова до нього, який був опублiкований пiсля 17 рокiв кропiтких наукових дослiджень. Як зазначають науковцi, це одна з найвпливовiших робiт сучасноУ епохи. Автобiографiя Асада “Шлях до Мекки” (1954) стала бестселером, проте не менш важливими е його публiкацiУ “lслам на роздорiжжi” (1934), “Принципи держави та управлiння в iсламi” (1961), переклад i пояснення до важливоУ колекцiУ книг хадiсiв “Caxix Аль-Бухарi: Раннi роки Iсламу”, якi оповiдями про приписи пророка Мухаммеда), збiрка нарисiв про iсламське право “Цей наш Закон та iншi нариси» (1987), включаючи зi збереженими творами “Прихiд серця додому” (2016 роцi) другоУ частини книги “Дорога до Мекки”.
Сьогоднi мiсто Львiв – це культурна столиця УкраУни, а на початку 1900-тих рокiв воно було частиною територiУ Австро-УгорськоУ iмперiУ, яка мала назву Галичина. Леопольд Вайс народився у Львовi в еврейськiй родинi i пiсля навчання у школi поУхав на Близький Схiд. У 1926 роцi, прийняв iслам в АравiУ та отримав iм’я Мухаммад Асад, але при бiльш детальному дослiдженнi його життя можна iз впевненiстю констатувати, що свiй шлях до Мекки вiн розпочав набагато ранiше.
На початку 1930-тих рокiв Асад вiдправився на з Субконтиненту, де зустрiв Алламу lкбала, всесвiтньо вiдомого iсламського фiлософа та мислителя, який бачив Пакистан Батькiвщиною для мусульман з Субконтиненту. Аллам Iкбал запросив Мухаммада Асада розробити iнтелектуальне пiдrрунтя та способи досягнення мети побудови держави. У його книзi «Принципи держави та управлiння в iсламi» (1961) йдеться про демократичну полiтичну систему, яка базуеться на iсламських принципах.
Аллам Iкбал закликав Мухаммада Асада перекласти на англiйську мову книгу Caxix Аль-Бухарi (одну iз шести основних сунiтських збiрок). Влiтку 1934 року Асад вирушив до Кашмiру, де в спокiйнiй атмосферi вiднайшов духовний та iнтелектуальний спокiй. Там вiн потоваришував з МiрваУзом Мухаммадом Юсуфом, Президентом Азадом-Кашмира. У сво·iй книзi “Повернення серця” Асад згадуе свое перебування у Кашмiрi з душевним трепетом. У мiстечку Cpiнarapi (мiсто в Долинi Кашмiру) Мухаммад Асад засновуе друкарню, де й були надрукованi першi 2 роздiли його перекладу книги Caxix Аль-Бухарi.
Пiд час ДругоУ свiтовоУ вiйни вiн був ув’язнений британцями, але пiсля звiльнення приеднався до Пакистанського Руху. Пiсля заснування Пакистану, 14 серпия 1947 року, вiн ототожнив себе iз Пакистаном, отримав пакистанський паспорт та став Директором Департаменту Iсламського Вiдродження. Згодом вiн почав працювати у МЗС Пакистану, де обiймав посаду заступника керiвника Департаменту Близького Сходу, пiзнiше став представником Пакистану в ООН. Плащу перед головним входом до штаб-квартири ООН у Вiднi назвали iменем Мухаммада Асада. 23-го березня 2013 року пошта Пакистану випустила iменну поштову марку номiналом 15 пакистанських рупiй, яка входить до cepiY “Хранитель Знань”. 3 метою вшанування пам’ятi видатного мислителя у Львовi було офiцiйно вiдкрито Iсламський культурний центр, названий на його честь.
Аби ознайомити народи Пакистану та УкраУни з видатним дiячем та його чисельними працями, Посольство Пакистану спiльно з Iсламським центром у мiстi Киевi iнiцiюе роботу над перекладом украУномовного видання Мухаммада Асада “Неромантичний схiд”, яке планують презентувати на Мiжнародному фестивалi “Книжковий Арсенал”. За пiдтримки мера Львова Посольство плануе встановити меморiальну дошку та пам’ятник у рiдному мiстi мислителя. Посольство разом з Мiнiстерством закордонних справ УкраУни плануе провести ознайомчий захiд у Киевi та звернулось iз запитом до Фонду НацiональноУ Книги Пакистану з проханням надати повний комплект публiкацiй Мухаммада Асада до бiблiотечного фонду УкраУни. Посольство запросило унiверситети УкраУни та Пакистану об’еднати зусилля науковцiв обох краУн у пiдтримцi дослiдження наукового доробку Асада. Головною метою цього проекту е дослiдження iдей iсламського вченого, якi будуть використанi на благо людства. Сьогоднi Мухаммад Асад – не тiльки мiст мiж Iсламом та €вропою, а й мiж народами Пакистану та УкраУни. Проаналiзувавши життевий шлях Мухаммада Асада ми можемо з упевнеюстю зазначити, що УкраУна здiйснила значний внесок в розбудову Пакистану.
Посол
Доктор Ноель I. Хохар

17 ЛИПНЯ У ЦЕНТРІ СТОЛИЦІ ВІДБУДЕТЬСЯ ВИСТАВКА ДЕСЯТКІВ АВТОМОБІЛІВ ЗАЗ З УСІЄЇ УКРАЇНИ

17 липня з 12 до 15 години дня на диво вітчизняного автобудування можна буде подивитися у центрі столиці – біля Палацу Спорту. У статичній виставці візьмуть участь кілька десятків автомобілів ЗАЗ з усієї України. Відвідати виставку можна безкоштовно.

Фото надані президентом Київського ЗАЗ клубу Михайлом Шоломом

Виставка автівок присвячена 20-річчю існування Київського клуба любителів марки ЗАЗ. Перші автомобілі марки ЗАЗ-965 зійшли з конвейєера запорізького автомобільного заводу “Коммунар” в 1960 році та вироблялися до 1969 році. За цей період автомобіль змінив деякі деталі дизайну – вигин капоту, повітряпроводи моторного відсіку і розміщення бокових підфарників. На виставці можна буде побачити автівки, які зберігли оригінальний вигляд, а також тюнінговані варіанти “Запорожців”..

Значну частину експозиції складуть більш пізні моделі автомобіля ЗАЗ (ЗАЗ-966 та ЗАЗ-968М). Останній “Запорожець” зійшов з конвейєра у 1994 році.

“Ми вважаємо важливим завданням популяризацію історії українського автобудування. Те, що “Запорожець” випускався понад 30 років, показує затребуваність невеликих автомобілів у українців. Перевагою цих автомобілів є висока прохідність за рахунок високого дорожнього просвіту та їх легкості (маса ЗАЗ-965 без спорядження лише 600 кг). Звісно, за характеристиками швидкості, комфорту та економічності “Запорожці” поступаються сучасним авто. Однак вони мають ті риси, за які ми їх обрали. Це автівка для душі. Вона дозволяє поринути у інший час, коли майже кожен автовласник був “майстром на всі руки” та знав, як доглядати та лагодити свого “залізного коня”, – Михайло Шолом, президент Київського ЗАЗ клубу.

 

Фото надані президентом Київського ЗАЗ клубу Михайлом Шоломом

За коментарями та додатковими роз’ясненнями звертайтеся до президента Київського ЗАЗ клубу Михайла Шолома, тел. 063 782 3806, електронна адреса mike965@i.u

, ,

ВИЩЕ У НЕБО: ЯКУ ПІДГОТОВКУ ПРОХОДЯТЬ ПІЛОТИ АВІАКОМПАНІЇ WINDROSE

Пілот – професія з дитячих мрій, овіяна романтикою та безліччю легенд. Пілотами ми захоплюємося, навіть не замислюючись над тим, з якими випробуваннями вони стикаються майже щодня. «Вічні студенти» — це про них. Постійне навчання та вдосконалення знань та навичок забирають подекуди більше часу, ніж польоти, бо професіоналізм пілотів – запорука безпеки на борту. В авіаційній компанії WINDROSE нам розповіли, як готують їхніх спеціалістів.

Рік тому компанія розпочала програму авіаперевезень Україною і задля її реалізації поповнила свій флот новими літаками ATR-72-600, призначеними для регіональних перельотів. Підготовка пілотів WINDROSE на літаки цього типу здійснювалась у Aviation Academy Austria – найбільшій та найсучаснішій льотній школі Австрії. Охочих стати пілотами ATR-72-600 було чимало, але для цього кандидат повинен був відповідати суворим вимогам. Для пілотів жорсткі відбори є звичною справою: співбесіда з HR-менеджером і психологом, тестування з авіаційної англійської мови та професійний іспит з льотними інструкторами. Кожен кандидат має продемонструвати відмінні знання з аеродинаміки, повітряної навігації та правил польотів. Окрема увага приділяється управлінню ресурсами екіпажу (Crew Resource Management) — вмінню ефективно працювати в команді та приймати рішення у складних умовах. Лише кандидатів, які показали найкращі результати, було допущено до перенавчання у всесвітньовідомій академії.

“Літак ATR 72-600, на відміну від попередніх модифікацій, які мали стрілочні прилади, має сучасну пілотську кабіну, яка обладнана дисплеями для пілотування, навігації та контролю роботи систем літака. Таку кабіну в авіації називають «glass cockpit». Під час відбору кандидатів для навчання на цей літак особлива увага приділяється досвіду роботи пілота саме у такій кабіні. Якщо пілот не має досвіду польотів у «glass cockpit» і його наліт менше ніж 500 годин, то він спочатку проходить курс взаємодії членів екіпажу та відпрацьовує обов’язкові вправи на тренажері літака, кабіна якого є повною копією оригінальної кабіни, та який дозволяє імітувати роботу систем літака у реальних умовах та відпрацьовувати процедури в нормальних і аварійних ситуаціях”, — розповів Леонід Захарія, тренінг менеджер WINDROSE.

Для авіакомпанії WINDROSE безпека польотів завжди була і є безумовним пріоритетом, а підготовка пілотів за міжнародними стандартами – важливим принципом.
Навчальний заклад Austrian Aviation Academy має сертифікат EASA – Європейської агенції з безпеки польотів та проводить тренування пілотів на високотехнологічних льотних тренажерах, які оснащені найсучаснішими системами візуалізації. У авіакомпанії довіряють якості такої підготовки, адже досвідчені експерти оцінюють рівень випускників за безкомпромісними критеріями.
Тож, насолоджуйтеся повітряною подорожжю з WINDROSE — ваша безпека у надійних руках високопрофесійних пілотів.

“ФАРМАК” У РЕЙТИНГУ 25 НАЙКРАЩИХ ПРОГРАМ КСВ

25 найкращих програм з корпоративної соціальної відповідальності представили в рейтингу видання “Власть денег”.

Експерти видання вивчали кейси компаній і вибрали лідерів – компанії, які в 2020–2021 рр. реалізували найрезультативніші та найуспішніші програми. При складанні рейтингу використовували дані з відкритих джерел, повідомлення ЗМІ, думки експертів. Представлені компанії з різних галузей і регіонів України.

Складаючи список 25 найкращих, ми хотіли підкреслити досягнуті позитивні результати, тому представляємо компанії, що реалізують в Україні найкращі програми корпоративної соціальної відповідальності, в алфавітному порядку, без ранжирування за номерами“, – коментують організатори рейтингу.

Проєкти “Фармак” – серед лідерів. Протягом непростого 2020 року компанія продовжила йти шляхом сталого розвитку. Експерти відзначили:

  • Модернізацію виробництва, що в результаті допомогло скоротити викиди вуглецю і споживання енергоресурсів.
  • Реалізацію освітніх і благодійних проєктів. Зокрема, продовжила роботу навчальна платформа “Екошкола”. Фонд родини Жебрівських, правонаступник Благодійного фонду “Фармак”, долучився до боротьби із COVID-19. Закупили обладнання для лікарень, засоби індивідуального захисту, дезрозчини, лікарські засоби на суму 10 мільйонів гривень для лікарень України.

Для Фармак відповідальне лідерство – це бути рольовою моделлю в галузі. Вести бізнес чесно і прозоро. Бути надійним партнером держави та системи охорони здоров’я України, взірцевим роботодавцем і гідним членом місцевої громади. Задавати правильні тренди в розвитку української фармацевтики, підтримувати освіту та науку, будувати імідж українського бізнесу закордоном. І, звичайно, усвідомлювати і мінімізувати свій вплив на навколишнє середовище“, – коментує Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій «Фармак».

Повний перелік найкращих програм корпоративної соціальної відповідальності за посиланням.

Довідка про компанію

“Фармак” – лідер фармацевтичного ринку України*. У продуктовому портфелі компанії понад 400 найменувань лікарських засобів. Серед основних напрямів – ендокринологічні, гастроентерологічні, кардіологічні, неврологічні, протизастудні та інші препарати.

Компанія щорічно реінвестує в розвиток до 90% прибутку. Загалом з 1995 року було інвестовано в модернізацію виробництва понад 310 млн доларів США. Щорічні інвестиції в наукові дослідження й розробки становлять приблизно 15 млн доларів США. Виробничі потужності, дослідницька база, лабораторно-технічний комплекс підприємства мають міжнародну сертифікацію та відповідають високим вимогам європейських стандартів GMP.

У 2020 році “Фармак” збільшив експорт на 40%. Сьогодні продукція компанії представлена в понад 30 країнах ЄС, Центральної та Південної Америки, СНД, Близького Сходу, Азії тощо.

“Фармак” входить до 25 найінноваційніших компаній, визнаний найбільшим платником податків серед фармвиробників України та найкращим роботодавцем**.

 

* За обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research.

** За даними рейтингів: видання “Власть денег” (2020 р.), “Рейтинг. Бізнес в офіційних цифрах” (2021 р.), “Топ-100. Рейтинги крупнейших” (2020 р.).

БІЗНЕС-ФОРУМ З ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ EQ BUSINESS FORUM | 23 ЛИПНЯ 2021 | КИЇВ ТА ОНЛАЙН

Якщо ви керівник компанії, управління, відділу, проекту, вам потрібна свіжа експертиза з емоційного інтелекту.  Емоційний інтелект – це потужний бізнес-інструмент. Це те, що на практиці повинен вміти та розвивати в собі будь-який керівник, якщо він зацікавлений в управлінні ресурсним станом співробітників та високих фінансових показниках компанії.

Солідні hard skills управлінця розбиваються вщент, коли у процесі впровадження інновацій або в просуванні нового проекту у команді виникають конфлікти, люди вигоряють, процеси гальмуються, зриваються домовленості – компанія втрачає фінанси й послаблює репутацію. Знайомо? У чому причина такого ефекту?

У тому, що бізнес – це, в першу чергу, люди. Їхня психологія, їхня власна емоційна картина світу. А будь-які зміни – це завжди негативні емоції: тривога, страх, невпевненість, втома, постійний стрес. Чим вище швидкість змін, тим інтенсивніші переживання людей, тим більша їхня емоційна палітра.

В результаті – народжується опір: керівник та його оточення відчувають тривогу, страх, роздратування, втрачається впевненість у власних силах, в успіху спільної справи. І тоді емоційний інтелект допомагає розкласти опір на окремі емоції, щоб точково впливати на причини цього стану – й таким чином попереджати зриви проектів, падіння доходів та мотивації.

23 липня 2021 ви зможете отримати сучасну експертизу розвитку емоційного інтелекту, його вимірювання та використання для вирішення бізнес-задач на EQ BUSINESS FORUM: Емпатія. Рішення. Ресурси у Києві, офлайн та онлайн.

У результаті форуму ви дізнаєтесь про феномен EQ як практичний інструмент для підвищення усвідомлення, мотивації та розвитку навички helicopter view для прийняття швидких й правильних рішень. Ви отримаєте практичні методи вимірювання EQ та засоби впровадження емоційного інтелекту в культуру команди, дізнаєтесь про практичний кейс впровадження EQ для Agile-трансформації у компанії. Й звичайно вас чекають методи та практичні інструменти для збереження власного та командного ресурсу і практики АНТИвигоряння.

Експертиза форуму допоможе вам:

  • Наймати кандидатів з високим емоційним інтелектом;
  • Розуміти емоції співробітників і те, як вони вибудовують взаємини всередині команди;
  • Поліпшити власні управлінські навички;
  • Використовувати ефективні методи комунікації з колегами, партнерами, клієнтами;
  • Збільшити залученість, лояльність людей у команді та їхній фокус на високі результати.

Детальніше про програму EQ BUSINESS FORUM: Емпатія. Рішення. Ресурси та бронювання участі за посиланням: https://eq.kagroup.ua/

Вивчивши тонкощі роботи з емоційним інтелектом, можна зробити реальний прорив у бізнесі. Приходьте, удосконалюйтеся, отримуйте задоволення від роботи та життя!

Інтерфакс-Україна – генеральний інформаційний партнер заходу.