Business news from Ukraine

УКРАЇНЦІВ НАВЧАТЬ САМОСТІЙНО АДАПТУВАТИСЬ ДО КЛІМАТИЧНОЇ ЗМІНИ

ПРООН в рамках програми “Сафарі для громад” навчить українців, як боротись з наслідками кліматичної зміни, а також як раціонально використовувати ресурси власного міста чи громади. 

Отримати нові знання про ці та інші інструменти, проконсультуватися з експертами та поспілкуватися з однодумцями можна у межах чергового циклу програми, що відбудеться 19-31 липня з ініціативи громадської організації Плато за підтримки ПРООН в Україні у межах Українського урбаністичного форуму. 

Долучитись до тижневого онлайн-навчання та стати амбасадором можуть всі небайдужі українці. Крім того, в рамках програми мешканці Полтави, Рівного, Червонограда, Мирнограда та Кропивницького можуть позмагатися за фінансування для втілення кращих проєктів. 

«Сафарі для громад» – формат, орієнтований на залучення активних мешканців до пошуку природоорієнтованих рішень у відповідь на найгостріші екологічні виклики громад. Такими рішеннями можуть бути зелені дахи, дощові садки, перголи, живоплоти, квіткові луки тощо. 

Долучитися до програми можна індивідуально або командами. 

Індивідуальна участь для мешканців з усієї країни передбачає проходження тижневого онлайн-навчання про природоорієнтовані рішення та нагородження учасників сертифікатами сафарі-амбасадорів за результатами тематичного тестування. 

До командної участі запрошуються учасники з Кропивницького, Мирнограда (Донецька обл.), Полтави, Рівного та Червонограда (Львівська обл.). Окрім проходження онлайн-навчання, команди братимуть участь у дослідницьких прогулянках та працюватимуть над розробкою прототипів природоорієнтованих проєктів. Найкращі проєкти змагатимуться за 60 000 грн — фінансування на їх втілення. 

Для участі у програмі до 18 липня включно необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://bit.ly/safari_2021

Програма може бути цікавою для громадських активістів, представників ОСББ і місцевих громад, освітян, урбаністів, ландшафтних дизайнерів та архітекторів, фахівців з корпоративної соціальної відповідальності та загалом для активних мешканців, що цікавляться темами збереження довкілля і підвищення екологічної свідомості. 

Довідка: «Сафарі для громад» – це програма, яка реалізується проєктом «Природоорієнотовані рішення для сталих міст» Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні. “Полювання” розпочалося у Києві восени 2019 року, а у 2020 році продовжилося у Львові та Білій Церкві. За результатами було реалізовано п‘ть природоорієнтованих рішень у Києві, а ще по одному проєкту втілюються цього року в Білій Церкві та Львові. Також у рамках проєкту ГО «Плато» та Фондом захисту біорізноманіття України створено чат-бот @Safari_Community_bot на платформі Telegram, наповнений детальною інформацією про 26 природоорієнтованих рішень. 

Контакти для ЗМІ: +380502762388, info@plato.lviv.ua

КИЇВСТАР ТА ПЛАНЕТА КІНО ЗАПУСКАЮТЬ АКЦІЮ ЗІ ЗНИЖКАМИ НА КВИТКИ В КІНОТЕАТРИ

Абоненти Київстар у липні можуть заощадити 30% вартості квитків у кінотеатрах мережі Планета кіно. Для цього мобільний оператор разом з партнером запускають спільну акцію.   

«Коронавірус та карантин сильно позначився на бізнесі в Україні. На телекомі та креативних індустріях, у тому числі. Тому, нашою новою ініціативою спільно з Планетою кіно, ми хочемо підтримати й кінотеатри, й українців, яким довгий час не вистачало таких простих речей, як похід у кіно з друзями», – прокоментував Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар.

До 21 липня включно всі абоненти передплати та контракту оператора у додатку «Мій Київстар» можуть отримати промокод зі знижкою на 2 квитки у мережі кінотеатрів Планета кіно. Ці знижки будуть діяти до кінця липня. Їх можна використати для показів у CINETECH+ залах* у в будь-які дні тижня, в тому числі й на VIP-місця.

«Щодня команда Планети Кіно працює над тим, щоб наші клієнти казали «Ого» і «Вау» після кожного походу у кінотеатр. Похід у наш кінотеатр — це справжній вибух емоцій та найулюбленіший суперсирний. Ми любимо кіно, і любимо Київстар, тому дуже раді нашій співпраці»,Толік Козловський, директор з маркетингу мережі кінотеатрів Планета Кіно.

Нагадаємо також, що «Мій Київстар» – це сервіс, який допомагає керувати власним номером, аналізувати витрати та обсяги послуг, підключати/відключати послуги та змінювати тарифний план. У додатку можна поповнювати рахунок без комісії, отримати консультацію в чаті тощо. Завантажити Мій Київстар можна за посиланням.

*Промокоди діють на всі квитки, окрім прем’єрних та допрем’єрних показів.

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія  надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 87% населення України живе та працює у зоні дії мережі LTE Київстар. Крім того, компанія є лідером ринку фіксованого інтернету, а також провайдером конвергентних послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, ТБ).Також Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API, яка дає можливість розробникам використовувати аналітичні дані оператора для  власних цифрових продуктів.

Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON, що має головний офіс у Нідерландах.  Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 23  роки  працює в Україні та визнаний  найдорожчим брендом і найбільшим платником податків у галузі зв’язку, кращим роботодавцем  і соціально відповідальною компанією. 

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.

ЗАПУСК ПЕРШОЇ В УКРАЇНІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ПРО ОРГАНІЧНІ СЕРТИФІКОВАНІ ПРОДУКТИ

17 червня 2021 року об’єднання «Органічна ініціатива» презентувало комунікаційну кампанію для медіа, а 24 червня для органічних виробників. Кампанія реалізується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України». Вона триватиме протягом декількох років і може значно підвищити рівень знань та лояльності українців щодо органічних харчових продуктів. Мета кампанії – популяризувати органічні сертифіковані продукти, роз’яснити споживачу, що ж таке органічні продукти, які їх переваги, як їх відрізнити на поличках магазинів.

Адже згідно дослідження «Обізнаність та сприйняття органічних продуктів в Україні», що було проведено компанією MZ hub на замовлення Органічної ініціативи наприкінці 2020 року, 78% споживачів в Україні готові купувати органічні продукти. Але їм бракує інформації, що допоможе зробити вибір на користь органічниї продуктів.

Перший етап кампанії з просування органічних продуктів стартував наприкінці травня 2021 року в онлайн-форматі та вже має понад 9 мільйонів переглядів. У рамках кампанії розроблено відеоролики, банери та інформаційну вебсторінку about.organicinfo.ua, переходячи на яку споживачі можуть більше дізнатись про органічні харчові продукти та перейти на каталоги органічних виробників і продуктів.

Презентації доповідачів та промо-матеріали кампанії: https://cutt.ly/KmogCzB

Повний постреліз та фотографії із заходу у додатку.

Комунікаційна кампанія впроваджується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми QFTP, що впроваджується FiBL у партнерстві із SAFOSO AG, www.qftp.org

ТЕЛЕКАНАЛ XSPORT ПОКАЖЕ ВИДОВИЩНЕ ШОУ ВІД КРАЩИХ КУЛЬТУРИСТІВ УКРАЇНИ

4 липня 2021 року на телеканалі XSPORT відбудеться прем’єра Відкритого Кубка Львова з бодібілдингу та фітнесу WABBA, що пройшов 23 травня 2021 року.

Під час турніру проходили змагання в більш ніж 20 категоріях для чоловіків і жінок.

Учасниками Кубка стали як професіонали, так і любителі з усіх областей України. Всього на змаганнях виступало більше 200 осіб. Серед учасників були також титуловані та відомі спортсмени, які боролися за перемогу відразу в абсолютних категоріях. Конкуренція була по-справжньому запеклою, адже цього року призовий фонд для абсолютів збільшили до 60 000 гривень.

Не пропустіть яскраві виступи українських бодібілдерів. У них є чим вас здивувати!

Трансляція на телеканалі XSPORT розпочнеться 4 липня о 14:15.

, ,

ОЛЕКСАНДР СКАЗКІН – НОВИЙ ВЕДУЧИЙ НАШОГО ТЕЛЕКАНАЛУ

Відтепер ранок на НАШому телеканалі буде більш бадьорим, адже до нашої команди приєднався Олександр Сказкін.
“Команда НАШого- супер дружня та професійна. З багатьма я колись працював. Зустріли з теплом та підтримкою. І це ще більш надає відповідальності – не підвести колег, які в тебе вірять. А ще не надати підстав глядачам сумніватися у моїй щирості та професійності – це головне завдання для мене в ефірі. Маю надію, всі, хто прокидається разом із НАШим Ранком – робитимуть це із гарним настроєм на весь день і повною та вичерпною поінформованістю щодо поточних подій в Україні та світі”, – говорить Олександр.
Народився Олександр у місті Антрацит Луганської області. Закінчив у Луганську СНУ ім. В. Даля за спеціальністю “Філософія”. Проте ще на другому курсі почав працювати ведучим на “Шансоні” (радіо Вояж).
У 2006 році переїхав до Києва, був ведучим ефіру на Авторадіо, програмним директором на Джем ФМ, генеральним продюсером та ведучим ранкового шоу на інформаційній радіостанції “Голос Столиці”.
На телебачення прийшов у 2020 році ведучим ранку на телеканалі ZiK. Понад усе полюбляє подорожувати.
В людях цінує гумор та чесність. Чого не може пробачити, так це зради в найширшому сенсі цього слова. Олександр глядачам бажає:
“Не шкодуйте грошей на подорожі – матеріальні блага з’являються і зникають, а враження залишаться з вами назавжди. Ну, і також щастя, здоров’я, добробуту”.
Дивіться кожного дня “НАШ Ранок” з Олександром Сказкіним, Анастасією Гусарєвою та Олександром Лірчуком та будьте в курсі найважливіших питань та планів на сьогодні.

, , ,

«ДОНБАСЕНЕРГО» ЗАКЛИКАЄ КАБМІН РОЗРОБИТИ «ДОРОЖНЮ КАРТУ» ВИКОНАННЯ ПРОЄКТУ «ДРУГОГО НАЦІОНАЛЬНО ВНЕСКУ»

На виконання Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» від 12.12.2019 р. № 377-IX ПАТ «Донбасенерго» повідомляє, що Слов’янська ТЕС зареєстрована в Єдиному реєстрі моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів.
«Донбасенерго» послідовно виступає за екологізацію головної структурної одиниці компанії, а також підтримує всі зусилля Міністерства екології України, спрямовані на досягнення цілей щодо зменшення викидів парникових газів. Кліматичне питання для нашої країни є одним із найгостріших: тільки в 2020 р. збитки від лісових пожеж і паводків, пов’язаних з наслідками висихання рік і аномальною кількістю опадів, перевищили 25 млрд грн.
У квітні поточного року Міністерством екології широкій громадськості був представлений проєкт «Другого національно внеску» HBB2, який передбачає досягнення цілей щодо зменшення в Україні до 2030 р. викидів парникових газів на 65 % від рівня 1990 р. Згідно з цим проєктом наша країна до 2060 р. повинна стати повністю кліматично нейтральною.
«Донбасенерго» наголошує на відсутності чіткого плану фінансування проєкту HBB2. Адже орієнтовна сума інвестицій для виконання цього завдання, згідно з розрахунками Міністерства екології, становить $102 млрд за 10 років. Досягнення таких амбіційних планів неможливе також без дотримання балансу електроенергії між її виробниками й розуміння собівартості продукції промисловості після модернізації під проєкт HBB2.
«Донбасенерго» нагадує про сумний досвід реалізації Національного плану скорочення викидів від великих установок спалювання (НПСВ). Перед тепловою генерацією постала проблема його невиконання у зв’язку з відсутністю заздалегідь передбачених джерел фінансування екологічної модернізації теплоелектростанцій. «Донбасенерго» неодноразово заявляло про те, що строки виконання НПСВ є нереалістичними. А нереалізація НПСВ ставить під загрозу закриття всю вугільну генерацію України. Це призведе до соціального напруження — одномоментна відсутність роботи для 180 тис. енергетиків і 150 тис. шахтарів, у тому числі членів їхніх родин, а також для багатьох фахівців із суміжних галузей, у тому числі машинобудування.
Відсутність маневреної вугільної потужності створить дефіцит електроенергії в об’єднаній енергомережі України, призведе до зростання ціни на електроенергію, як наслідок — неконкурентоспроможність продукції вітчизняної промисловості та крах економіки в цілому. За відсутності маневреної вугільної потужності Україна точно буде змушена вдатися до імпорту електроенергії з сусідніх країн.
«Донбасенерго» закликає Кабінет Міністрів, Міністерство екології розробити «дорожню карту» виконання плану HBB2, а саме: погалузевий план зі зниження викидів СО2, передбачити джерела його фінансування, а вже потім взяти на себе зобов’язання на рівні уряду України щодо зменшення викидів парникових газів у рамках виконання проєкту «Другого національного внеску».

Довідково: станом на 01.06.2021 р. 60,86 % акцій ПАТ «Донбасенерго» належать Приватному акціонерному товариству «ЕНЕРГОІНВЕСТ ХОЛДИНГ», 25 % + 1 акція – державі в особі Фонду державного майна України.
ПАТ «Донбасенерго» об’єднує дві електростанції: Слов’янську та Старобешівську ТЕС (остання з 2014 р. розташована на не підконтрольній Україні території). З березня 2017 р. показники виробничої діяльності активів, розміщених на тимчасово окупованій території в Донецькій області, не включаються у зведену звітність «Донбасенерго» через втрату контролю над ними.
Сумарна встановлена потужність Слов’янської ТЕС становить 880 МВт.