Згідно з результатами дослідження, проведеного компанією Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, українці демонструють здебільшого нейтральне або позитивне ставлення до Аргентини.
Зокрема, 53,1% опитаних заявили про нейтральне ставлення, 37,8% оцінили своє ставлення як позитивне (з них 29,3% — “здебільшого позитивне” і 8,4% — “повністю позитивне”). Негативно Аргентину сприймають лише 3,2% респондентів, тоді як 6,0% утрималися від відповіді.
«Аргентина в українській свідомості часто асоціюється з футболом, танго і романтикою далеких країн. Водночас політичні чи економічні аспекти життя країни відомі менше, що й пояснює домінування нейтрального та позитивного сприйняття», — зазначає Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Більше третини українців мають позитивне ставлення до Аргентини, а понад половина — нейтральне. Ці дані свідчать про позитивний імідж країни, заснований переважно на культурних асоціаціях і віддаленості від актуальних політичних конфліктів.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ