Згідно з опитуванням компанії Active Group у співпраці з аналітичним центром Experts Club, ставлення українців до Бразилії — переважно позитивне або нейтральне.
51,8% респондентів обрали нейтральну позицію, ще 33,3% висловили позитивне ставлення (з них 26,9% — “здебільшого позитивне”, а 6,4% — “повністю позитивне”). Негативне ставлення зафіксоване у 9,3% опитаних, із яких 8,0% — “здебільшого негативне”, а 1,3% — “повністю негативне”.
«Бразилія асоціюється з яскравими культурними подіями, футболом та природними чудесами, що формує загалом позитивний імідж. Проте географічна віддаленість і слабка взаємодія на міждержавному рівні зумовлюють значну частку нейтрального сприйняття», — коментує кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club Максим Уракін.
Українці здебільшого зберігають нейтральне або позитивне ставлення до Бразилії. Водночас помітна частка респондентів не змогли визначитись з оцінкою, що вказує на потенціал для формування сталого іміджу країни у масовій свідомості.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ