Згідно з результатами соціологічного опитування, проведеного компанією Active Group спільно з Experts Club у квітні 2025 року, ставлення українців до Мексики загалом характеризується високим рівнем нейтральності, але з позитивним ухилом.
Більшість респондентів — 64,5% — висловили нейтральне ставлення до цієї латиноамериканської країни. Водночас 26% опитаних позитивно сприймають Мексику позитивно (19,3% — здебільшого позитивно, 6,7% — повністю позитивно), тоді як лише 4,3% мають негативну думку (3,9% — здебільшого негативно, 0,4% — повністю негативно). Ще 5,2% респондентів вагалися з відповіддю.
«Ці результати демонструють, що образ Мексики для більшості українців поки що не має чітко сформованої емоційної або політичної асоціації. Нейтралітет домінує, але позитив переважає над негативом», — пояснив Максим Уракін, засновник Experts Club.
Опитування вкотре підтверджує: для формування сильнішого міжнародного іміджу важливу роль відіграє як політична підтримка, так і культурна присутність у світовому просторі.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ