Згідно з дослідженням Active Group та Experts Club, 26,7% українців загалом позитивно ставляться до Пакистану, тоді як 12,0% висловлюють негативне ставлення. Водночас більшість опитаних (55,3%) займають нейтральну позицію, що свідчить про низький рівень поінформованості або емоційної зацікавленості щодо цієї країни.
«Пакистан, попри свою геополітичну значущість, рідко фігурує у медіапросторі України, особливо у позитивному ключі. Це і формує переважно нейтральне, місцями стереотипне сприйняття. Втім, частка позитивного ставлення демонструє відкритість громадян України до нових партнерств та культур», — зазначає засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club Максим Уракін.
Пакистан має шанс сформувати новий образ в очах українського суспільства — через культурні, освітні або економічні ініціативи, які дозволять скоригувати баланс сприйняття в позитивний бік.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ