Опитування, проведене компанією Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, засвідчило, що більшість українців ставляться до Лаосу нейтрально — 70,7% респондентів обрали цей варіант.
Позитивне ставлення висловили 10,1% опитаних, з яких 6,5% відповіли “здебільшого позитивно”, а ще 3,6% — “повністю позитивно”. Водночас 7,5% респондентів висловили негативну позицію — з них 6,0% обрали “здебільшого негативно” і 1,5% — “повністю негативно”. Варіант “важко відповісти” обрали 11,8% учасників опитування.
На думку Познія, такі результати пояснюються низьким рівнем інформаційної присутності Лаосу в українському медіапросторі.
«Для більшості українців Лаос — це екзотична, маловідома країна, тому переважає нейтральне ставлення. Але на тлі загальної нейтральності простежується й симпатія — понад 10% позитивних відповідей», – зазначив Олександр Позній, співзасновник компанії Active Group.
Понад дві третини українців ставляться до Лаосу нейтрально, що свідчить про обмежене уявлення про країну. Позитивна частка відповідає середньому рівню по менш відомих країнах Азії, а високий відсоток тих, хто вагається з відповіддю, вказує на потенціал для культурного зближення та інформаційного просвітництва.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ