ПрАТ “Ічнянський молочно-консервний комбінат” (ІЧКК, Чернігівська обл.) у 2025 році запустить лінію з виробництва кисломолочного сиру, для будівництва якої залучив 150 млн грн за держпрограмою “Доступні кредити 5-7-9%”, і побудує молочну ферму, повідомив міністр аграрної політики і продовольства Віталій Коваль.
“Відвідав підприємство і поспілкувався з керівництвом. Незважаючи на війну, комбінат не зупинився. Нині тут працює близько 300 осіб. А середня зарплата на підприємстві – понад 19 тис. грн. За минулий рік вони сплатили 28,7 млн грн до бюджетів різних рівнів”, – сказав він під час відвідування заводу в межах робочої поїздки до Чернігівської області.
За його інформацією, у планах підприємства на 2025 рік не лише запуск нової лінії потужністю 300 тонн/місяць, а й будівництво ферми на 4000 голів великої рогатої худоби.
Коваль зазначив, що “Ічнянський молочно-консервний комбінат” виробляє свою продукцію за міжнародними стандартами. Потужність виробництва згущеного молока становить 24 тис. тонн на рік. Підприємство експортує свою продукцію до країн Азії, Африки, Америки та Європи. Тільки за дев’ять місяців 2024 року ця кількість склала 3,3 тис. тонн.
“Мінагрополітики підтримує експорторієнтованість українських переробників, оскільки один із наших пріоритетів – відкриття нових ринків для вітчизняної продукції. А у керівництва “Ічнянського молочно-консервного комбінату” вже є досвід, яким вони можуть поділитися зі своїми колегами”, – резюмував міністр агрополітики.
“Ічнянський молочно-консервний комбінат” входить до групи компаній “Провіант”, яка є дистриб’ютором та експортером згущеного молока, що виробляється комбінатом. ТОВ “Провіант” входить в однойменну групу поряд із іншими компаніями з виробництва та продажу молочної продукції.
Згідно з інформацією в системі розкриття НКЦПФР, акціонерами з великими пакетами акцій ІМКК є ТОВ “Провіант”, якому належить 53,7% акцій, АТ “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “Гіперіон Інвест” – 43,92%.
ІМКК, згідно з інформацією на його сайті, займає близько 25% внутрішнього ринку в сегменті продукції, яку він випускає (молоко бутильоване і згущене молоко), і експортує її в 38 країн. Бренди – “Ічня”, MamaMilla і Milada.