Обсяги продажу населенням України валюти в червні перевищили обсяги її купівлі на $207,3 млн, що трохи нижче за травневий показник $262,2 млн і квітневий $237,8 млн, повідомив Національний банк України.
Згідно з даними на його сайті, “чистий” продаж, як і раніше, формується за рахунок безготівкової валюти в умовах введеної Нацбанком з початку війни практично повної заборони на її купівлю населенням: у червні обсяги продажу валюти скоротилися до $206,6 млн із $244,1 млн у травні та $252,6 млн у квітні, тоді як обсяги купівлі склали $11,9 млн порівняно з $10,2 млн та $8,6 млн у травні-квітні відповідно.
Водночас на готівковому ринку обсяги операцій у червні підскочили вчетверо завдяки зняттю НБУ стелі на ціну продажу валюти. Якщо у березні-квітні банки реалізували населенню відповідно $72 млн і $62,7 млн, у травні – $216,9 млн, то вже у червні – $865 млн.
Обсяги купівлі валюти у населення на офіційному ринку у червні зросли ще більше – до $852,4 млн із $188,6 млн – у травні, $68,8 млн – у квітні та $71,3 млн – у березні.
Відповідно до цих даних НБУ, обіг на офіційному готівковому валютному ринку в червні вже перевищив 40% довоєнного рівня, тоді як у перші місяці війни після повної заборони він становив менше ніж 5%.
Обсяги продажу безготівкової валюти скоротилися порівняно з довоєнними в середньому в 2-2,5 раза, тоді як обсяги купівлі впали майже на два порядки.
Водночас загалом клієнти банків у червні стали суттєво більше купувати безготівкову валюту, ніж продавати: “чиста” купівля склала $1,678 млрд порівняно з $1,184 млрд у травні та $421,2 млн у квітні.
Загалом з початку цього року населення продало валюти на $497,7 млн більше, ніж купило, тоді як клієнти банків навпаки купили її на $5,7 млрд. більше, ніж продали.
Інтервенції НБУ в червні зросли майже до $4 млрд із $3,4 млрд у травні, $2,2 млрд у квітні, $1,78 млрд у березні, $0,31 млрд у лютому та $1,31 млрд у січні.
У результаті міжнародні резерви України за червень упали на 9% – до $22,76 млрд, а з початку року – на 26,5%, або на $8,18 млрд.
“Нова Пошта Глобал” (входить до групи компаній “Нова Пошта”) із 7 липня змінює тарифи на міжнародні відправлення та доставку з міжнародних інтернет-магазинів, повідомила пресслужба компанії у четвер.
Так, Нова Пошта Глобал продовжує термін дії послуги “Речі з дому за кордон” зі знижками від 30% до 75%. Клієнти можуть надсилати особисті речі до 25 країн Європи, а розмір знижки залежить від зони доставки, до якої входить країна.
Тариф на доставку особистих речей до Польщі в рамках цієї послуги зменшується на 33%. Тепер доставка відправлення з України до Польщі складатиме: до 2 кг – 600 грн замість 800 грн, до 10 кг – 900 грн замість 1,2 тис. грн, до 30 кг – 1,5 тис. грн замість 2 тис. грн, до 70 кг – 3 тис. грн.
При цьому у зв’язку з подорожчанням пального вдвічі, зокрема й авіапального, тариф на “Глобальну доставку” в/із США підвищується на 20%, з інших країн та територій світу – на 10%. Так, доставка відправки вагою 0,5 кг із США коштуватиме 840 грн., а з іншої країни світу – від 1,1 тис. грн (залежно від країни).
Доставка документів вагою до 0,5 кг у США становитиме – 720 грн., а в іншу країну світу – від 880 грн.
Тариф на доставку відправлень із міжнародних інтернет-магазинів через сервіс NP Shopping вагою 0,5 кг збільшиться на $1-2 в залежності від країни. Тариф на посилки із США збільшується на $2 у середньому у всіх вагових категоріях.
Отже, доставка відправлення з інтернет-магазину вагою 0,5 кг складатиме: зі США та Англії – $7; з Польщі, Німеччини, Іспанії та Франції – $5; з Італії та Туреччини – $6.
Українців закликають подякувати захисникам і захисницям: при зустрічі прикладати долоню до серця.
У тилові міста України поступово повертається життя. Чим далі від лінії фронту, тим спокійнішим може здатися нам кожен день, тим швидше ми намагаємось повернутися до буденності та налагодити справи. І тим легше забути, що війна – триває.
Повертати міста до життя – важливо. Знаходити можливість розрадити себе та близьких – необхідно. Втім найважливіше – пам’ятати, завдяки кому ми можемо це все робити.
Кожним таким днем ми завдячуємо нашим військовим і ветеранам, рятувальникам і медикам, які продовжують боронити країну. Тож сьогодні як ніколи важливо дякувати їм за це . Коли бачите захисників і захисниць, прикладіть праву долоню до серця – простий та природний жест подяки, що говоритиме за вас.
Аби щонайбільше людей про це дізналися, Veteran Hub разом з агентством provid поновили комунікацію кампанії #ЗавдякиТобі серією нових відео та діджитал-матеріалів, до яких залучили учасників бойових дій. Тож під час знімання актори абсолютно щиро дякували їм у кожному дублі.
Можна впевнено сказати, що взагалі вся ця кампанія була створена – завдяки їм.
Жест подяки #ЗавдякиТобі з’явився 2018 року, а сьогодні став іще доречнішим. Коли складно й ніяково добирати слова, рука на серці викаже вашу шану.
Закликаємо і вас підтримати нашу кампанію, дякуючи нашим захисникам та захисницям не тільки особисто, а й у своїх соцмережах. Для цього ставте хештег #ЗавдякиТобі у постах і завантажуйте матеріали для свого контенту за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1PnltMvYOrziWKXZdEZKHZEE5Q_ucS-it.
Veteran Hub
Івона Костина – голова правління Veteran Hub
Артем Денисов – виконавчий директор Veteran Hub
Галина Альомова – керівниця відділу комунікацій Veteran Hub
Леся Николин – менеджерка з партнерств Veteran Hub
Вікторія Денисова – дизайнерка Veteran Hub
Анастасія Родомазова – менеджерка з комунікацій Veteran Hub
Антоніна Хабуля – менеджерка з комунікацій Veteran Hub
provid
Юрій Дума – виконавчий директор
Влад Галяпа – креативний директор
Марина Босько – менеджер проєкту
Joy Films
Олександр Стратієнко – режисер/ператор
Дмитро Хасанов – другий режисер
Віталій Кукшин – продюсер
Анна Образцова – художник з костюмів
Ольга Буханська – гример
Данило Дубровський – художник-постановник
Тетяна Усенко, Ксенія Шершньова – кастинг
Дмитро Перевалов – директор групи
Діма Шевченко, Євген Касамара – менеджмент локацій
Тимофій Геращенко – гафер
Андрій Карпетс – фокус-пулер
Микола Щепотін – звук
Ілай Труфакін – плейбек
Влад Константинов, Віталій Кукшин – постпродакшн
Україна у червні 2022 року наростила експорт молочної продукції на 32% порівняно з попереднім місяцем – до 9,3 тис. тонн, тоді як у другому кварталі цього року її експорт сумарно знизився лише на 3% до квітня-червня 2021 року – до 21,9 тис. тонн.
Найбільшими імпортерами української молочної продукції стали Польща, Молдова та Литва, повідомляється на сайті асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) у четвер.
“У першому півріччі 2022 року українським експортерам молокопродуктів довелося пристосовуватися до нових умов праці воєнного часу: більшість логістичних шляхів зазнали змін, виробництво та переробка в деяких регіонах були припинені або знищені через військові дії. Але все ж таки українські виробники молочних товарів намагаються нарощувати торгівлю за кордоном”, – цитує (УКАБ) свого аналітика Максима Гопка.
За даними організації у червні Україна експортувала 2,7 тис. тонн молока та вершків не згущених (+17% до травня 2022 року), 3,3 тис. тонн молока та вершків згущених (+71%), 1,5 тис. тонн молочної сироватки (+16%), 0,9 тис. тонн вершкового масла (+12%), 0,56 тис. тонн сирів та кисломолочних сирів (+35%).
Крім того, імпорт молочних продуктів в Україну в червні 2022 року склав 3,6 тис. тонн, що на 59% більше за показники травня 2022 року, і на 6% – червня 2021 року.
“Це підтримує ціни на внутрішньому ринку, але одночасно шкодить українському виробнику, оскільки нині спостерігається зменшення споживчого попиту на сири. Однією з причин цього є досить висока ціна: виробники в оптовій торгівлі не готові віддавати традиційні сорти дешевше, а з націнкою мереж сир стає недоступним для багатьох споживачів”, – уточнив експерт у повідомленні.
За даними УКАБ, закупівельні ціни на сире молоко в Україні коливаються в діапазоні 10,54-10,85 грн. без ПДВ (залежно від регіону та сорту), що еквівалентно (EUR0,35-0,36/кг). При цьому аналогічні закупівельні ціни у Польщі становлять EUR0,47/кг, Нідерландах – EUR0,54/кг, Франції EUR0,45/кг, Німеччині – EUR0,5/кг.
За таких умов Україна має певну перевагу – низькі внутрішні ціни на комбікорми, спричинені надлишком сільгоспсировини в країні через труднощі з його експортом, стримують зростання собівартості молока, що робить українську продукцію конкурентною на зовнішньому ринку.
“Укрзалізниця” призначає новий поїзд №288/287 сполученням Харків – Одеса, який дасть змогу з’єднати прямим залізничним сполученням міста зі сходу до півдня країни.
“Поїзд №288/287 проходитиме через Лозову, Павлоград, Дніпро, Запоріжжя, Марганець, Нікополь, Кривий Ріг, Кропивницький та інші міста, даючи зручне залізничне сполучення кільком регіонам”, – ідеться у повідомленні перевізника у телеграмі.
Згідно з ним, поїзд курсуватиме з Харкова через день у непарні числа з 29 липня. Відправлення – о 7:58, прибуття до Одеси – о 10:39. У зворотному напрямку з Одеси поїзд курсуватиме у парні числа з 30 липня. Відправлення – о 15:42, прибуття до Харкова – о 17:40.
Квитки будуть доступні онлайн на сайті, у чат-боті “Укрзалізниці” та в касах з 8 липня.
Українці, що постраждали внаслідок військової агресії росії проти України, можуть отримати через Ощадбанк грошову допомогу від Міжнародної організації Red Rose CPS. У рамках пілотного проекту, що реалізується міністерством соціальної політики, допомогу отримають уразливі категорії внутрішньо переміщених осіб.
Розмір допомоги становитиме 2 000 гривень на кожну особу протягом трьох місяців поспіль. Кошти можна отримати на картку Ощадбанку переказом MoneyGram або в касі відділення. Номер переказу надійде отримувачу допомоги в SMS-повідомленні.
Заявку на отримання допомоги можна залишити на соціальній платформі єДопомога.
Прес-служба Ощадбанку