Business news from Ukraine

“АГРОМАТ” ДОСТРОКОВО РОЗМІСТИВ ОБЛІГАЦІЇ НА 100 МЛН ГРН

Торговельно-виробнича компанія “Агромат” повідомила про дострокове – через два дні з моменту розміщення та на три місяці раніше за план – публічне розміщення трирічних облігацій серії G на суму 100 млн грн, йдеться в повідомленні компанії.

Як уточнили агентству “Інтерфакс-Україна” у Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), на фондовій біржі ПФТС було укладено один контракт на суму всього випуску – 100 млн грн, тоді ж було здійснено оплату.

НКЦПФР зареєструвала цей випуск наприкінці вересня. Згідно з проспектом емісії, номінальну процентну ставку на весь час обігу встановлено на рівні 13% річних, купонний період – квартал, номінальна вартість облігації – 1000 грн. Погашення заплановане на 25-27 вересня 2024 року.

Згідно з проспектом, “Агромат” планує 60% коштів від емісії спрямувати на організацію роботи нових магазинів, а 40% – збільшення товарних запасів.

Торговельно-виробнича компанія “Агромат” виробляє та продає керамічну плитку та сантехніку, зареєстрована у 1993 році. Згідно з проспектом, співвласниками ТОВ із частками по 28,65% є Сергій Войтенко, Оксана Рева та Анатолій Тадай, а ще 10,05% належить Ользі Башоті.

Виручка компанії у 2020 році зросла на 17,1% – до 2,166 млрд грн, а чистий прибуток – на 2,6%, до 116,44 млн грн. На 2021 рік “Агромат” запланував зростання чистого прибутку на 6,8% за зростання виручки на 10%.

,

УКРАЇНА ВІДПРАВИЛА СУПУТНИК “СІЧ-2-30” ДО США ДЛЯ ЗАПУСКУ В КОСМОС – МИТНИЦЯ

Україна завершила всі митні формальності та відправила до США свій супутник “Січ-2-30”, який планують запустити в космос у січні 2022 року, повідомила прес-служба Дніпровської митниці.

“Завершено митні формальності, і відправлено до США український супутник “Січ-2-30″, без відхилень від графіка”, – йдеться у повідомленні митниці у Facebook.

Наголошується, що у США відбудеться підготовка супутника до запуску.

Раніше глава державного космічного агентства України Володимир Тафтай заявив, що супутник “Січ-2-30” успішно пройшов усі заплановані випробування та готовий до відправки на пускову базу на мисі Канаверал (штат Флорида, США), пуск апарату заплановано на 10 січня 2022 року.

, , ,

МАКСИМ ШКІЛЬ: ПЕРЕМОГА “АВТОСТРАДИ” У РЕЙТИНГУ СУМЛІННИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРИНЦИПІВ НАШОЇ РОБОТИ

Асоціація платників податків України оголосила результати рейтингу «Сумлінні платники податків – 2020». У номінації «Дорожнє будівництво» другий рік поспіль перемогу здобула Група компаній «Автострада».

Визначаючи переможців, Вища рейтингова комісія оцінювала, зокрема, повноту і своєчасність сплати податків та зборів, дотримання податкової дисципліни, кількість офіційно працевлаштованих осіб, участь у соціальних програмах і благодійних акціях тощо.

Зазначимо, що Група компаній «Автострада» є одним з найбільших платників податків у дорожньо-будівельній сфері. Компанія проходить щорічний аудит фінансової звітності за міжнародними стандартами, а прозоре ведення бізнесу і соціальна відповідальність є для «Автостради» ключовими пріоритетами.

«Прозоре ведення бізнесу, аудит фінансової звітності за міжнародними стандартами, високий рівень податкового навантаження, повна та своєчасна сплата усіх податків і зборів – це принципи, на яких базується робота компанії з перших днів її заснування. Приємно, коли такий підхід отримує схвальну оцінку від незалежних експертів. Сплачені податки – це інвестиція у країну і внесок у наше спільне майбутнє. Дякую Асоціації платників податків за важливу ініціативу і організацію рейтингу!» – прокоментував отримання нагороди засновник Групи компаній «Автострада» Максим Шкіль.

Цьогорічний рейтинг є ювілейним – АППУ визначає його вже 10 років. Основною метою рейтингу є посилення ролі та авторитету платника податків в житті країни та підвищення загальної культури сплати податків.

, ,

“МАУ” В ГРУДНІ ВІДКРИВАЄ РЕЙСИ ОДЕСА – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

Авіакомпанія “Міжнародні авіалінії України” у грудні запускає прямі рейси за маршрутом Одеса – Івано-Франківськ – Одеса.

Як повідомила прес-служба компанії в п’ятницю, регулярні рейси за цим напрямком виконуватимуться 25 грудня, 8 січня та щонеділі з 16 січня.

Крім того, на цьому рейсі додатково до норми багажу “МАУ” надає можливість перевезти одне місце лижного спорядження.

Наразі прямих рейсів на цьому напрямку немає.

, , ,

ПРОФЕСОР: ІНВЕСТИЦІЇ В АГРОДОСЛІДЖЕННЯ ЗБІЛЬШУЮТЬ ДОДАНУ ВАРТІСТЬ У СЕРЕДНЬОМУ У 32 РАЗИ

Інвестиції в дослідження в агарній галузі (research and development, R&D) та точне землеробство дають змогу в довгостроковій перспективі збільшити вкладені кошти у ВВП більш ніж у 30 разів, повідомив професор Київської школи економіки (KSE) Олег Нів’євський під час панельної дискусії в агентстві “Інтерфакс-Україна” у четвер.

“Один долар інвестицій у наукові дослідження в аграрному секторі продукує в середньому $32 у національному багатстві в довгостроковій перспективі. Якщо порівняти їх з інвестиціями в інфраструктуру, “вихлоп” там становить до $5 з кожного вкладеного в неї долара. Відповідно потенціал аграрних R&D набагато вищий, ніж може здаватися”, – наголосив він.

Крім того, за даними Нів’євського, для українських умов інвестування в агарні R&D за одночасного впровадження методів точного землеробства дає змогу наростити цей показник на 10%.

У панельній дискусії з питань розвитку точного землеробства також взяли участь президент Української агропродовольчої платформи Ольга Трофімцева; менеджер з розвитку бізнесу компанії “Байєр” Сергій Сичевський; керівник служби точного землеробства агрохолдингу “Контінентал Фармерз Груп” Дмитро Зайцев; керівник відділу точного землеробства та телеметрії в Україні, Молдові, Скандинавії та Прибалтиці CNH Україна Микола Чорнонос; директор з інновацій компанії Agrain Кирило Дружинін.

“Якщо технологія відповідає на одне з двох питань: полегшити умови роботи для людини або покращити її результати, то вже є доцільність її розглядати. Далі вже вивчається площа поля, які культури на ньому висаджують, яка у нас технологія та культура виробництва”, – пояснив Представник “Контіненталу” Зайцев підхід до впровадження точного землеробства.

У свою чергу представник агрохолдингу Agrain Дружинін уточнив, що способи впровадження точного землеробства можуть значно відрізнятися для агрохолдингів із тисячами гектарів в обробці та для фермерів із земельним банком у десятки гектарів. За його словами, іншою тенденцією у точному землеробстві стане скорочення кількості працівників у сільському господарстві та зміна затребуваності професій: наприклад, уже зараз трактористи в агрохолдингу скоріше виконують функції операторів, які контролюють автономну роботу машин.

“Той прогрес, який ми маємо щодо техніки, – це просто космос. Якщо дивитися на техніку як на річ, яка виконує за вас якусь операцію, ви прогресу не побачите. Але якщо подивитися на неї як засіб полегшення роботи і засіб скорочення затрат, то у нас є факт технологічної революції, яка відбувається на наших очах”, – наголосив Дружинін.

За його словами, наразі Agrain практично завершив переведення техніки на автономну обробку полів, коли сільгоспмашини можуть самостійно рухатися визначеними лініями навігації не лише прямо, а й розвертатися в міжряддя.

Сергій Сичевський уточнив, що однією з проблем широкого впровадження автономної техніки є мала кількість інноваційної техніки в Україні, що здатна генерувати дані про переміщення, які в подальшому зможе зчитувати та використовувати техніка інших виробників. Він навів оцінки компанії “Байєр”, згідно з якими в Україні наразі лише близько 20% комбайнів та сівалок можуть генерувати якісні навігаційні дані для автономної роботи.

“Я зроблю невеликий акцент: на виставці Agritech у Німеччині ми запропонуємо рішення, яке ми також пропонуватимемо в Україні. Воно дасть змогу збільшити кількість сумісних комбайнів, які зможуть генерувати таку інформацію на полях”, – зазначив менеджер із розвитку бізнесу “Байєра”.

Представник CNH Україна Микола Чорнонос наголосив на значній нестачі кадрів, що здатні розвивати напрям точного землеробства, а особливо фахівців у сфері аналітики даних та машинного навчання. Під час дискусії учасники підтримали думку, що жоден навчальний заклад в Україні не готує спеціалістів у зазначеній галузі, їхнім навчанням “з нуля” займаються самі агрокомпанії.

Він також наголосив на необхідності держави визначати стратегічні напрями розвитку АПК та ініціювати розвиток у них.

“Якщо подивитися, за останні роки спостерігається збільшення сервісної орієнтованості АПК. Фактично всі компанії-виробники переходять на сервісні моделі співпраці зі своїми кінцевими клієнтами. Одним із хороших кейсів, де можна побачити цю трансформацію, є ринок дронів, який збільшується щороку. Цього року, якщо я не помиляюся, їхнє зростання сягнуло 700%. Де ще таке можна побачити?”, – наголосила екс-заступник міністра агарної політики Ольга Трофімцева.

Попри такі обсяги зростання ринку, подібні компанії поступово переходять на сервісну модель роботи, продаючи як обладнання, а й послуги з їх обслуговування.

, , , , , , ,

PARIMATCH КУПИВ POKERMATCH

Parimatch Tech розширює портфель послуг у сфері розваг і купує онлайн-покер-рум PokerMatch

Міжнародний холдинг Parimatch Tech, що розвиває бренд Parimatch та надає технологічні й маркетингові рішення для індустрії розваг по всьому світу, оголосив про купівлю онлайн-покер-руму PokerMatch. Після оформлення угоди Parimatch Tech розширить свій портфель продуктів у галузі розваг, а PokerMatch отримає нові можливості для глобального масштабування бізнесу.

«Parimatch Tech та PokerMatch об’єднають зусилля для досягнення спільної амбітної мети — розширити перелік розваг і вражень, які отримує користувач при контакті з брендом Parimatch. Це дозволить побудувати таку синергію експертиз, яка допоможе посилити позиції обох брендів на міжнародному рівні. Наші компанії мають схожі підходи до ведення бізнесу, і ми раді, що український лідер з онлайн-покеру та бренд Parimatch відтепер будуть будувати екосистему розваг разом», — повідомив Максим Ляшко, co-CEO Parimatch Tech.

Наразі PokerMatch є лідером індустрії онлайн-покеру в Україні та вже входить до 10 світових лідерів індустрії iGaming, що охоплює онлайн-покер, казино та настільні ігри. Як частина холдингу Parimatch Tech PokerMatch буде інтегрована у маркетингову та бізнес-стратегію виходу на міжнародні ринки разом з брендом Parimatch.

«Це дуже радісний день для всіх нас! Наші компанії поділяють спільні цінності та прагнення до міжнародного розвитку. Я переконаний, що злиття відбудеться максимально гармонійно, і вже найближчим часом ми почнемо втілювати в життя всі наші міжнародні плани», — відзначив Руслан Бангерт, CEO PokerMatch.

Сума та умови угоди не розголошуються.

Довідка про Parimatch Tech
Parimatch Tech — міжнародний холдинг, який розвиває бренд Parimatch й надає технологічні та маркетингові рішення для індустрії розваг по всьому світу.

Платформа Parimatch Tech — одна з найшвидших у Східній Європі за темпами росту та обслуговує понад 2,6 мільйона активних користувачів. Локальні оператори та партнери використовують бренд, продуктові та маркетингові розробки Parimatch Tech в Україні, Великій Британії, Казахстані, Білорусі, Таджикистані, Танзанії, Кенії, Нігерії, на Кіпрі, а також у країнах Європи, Азії та Океанії. Головний офіс компанії розташований на Кіпрі в місті Лімасол.

Як лідер ринку Східної Європи та відповідальний бізнес, Parimatch Tech просуває принципи відповідальної гри. Слідуючи міжнародним практикам, компанія впроваджує принципи відповідальної гри в розробку, аналітику та комунікацію з клієнтами. У 2021 році абсолютний чемпіон світу з боксу в суперважкій вазі та володар золотої медалі Олімпійських ігор 2012 року Олександр Усик приєднався до бренду Parimatch як перший в історії амбасадор проєкту відповідальної гри.

Довідка про PokerMatch
PokerMatch — один із провідних онлайн-покер-румів, що працює в багатьох країнах світу. Заснована у 2016 році, сьогодні компанія входить до 10 світових лідерів галузі. PokerMatch починав свою діяльність як покерний бренд, і з часом перетворився на повноцінну iGaming-платформу з широкою лінійкою продуктів, серед яких покер, казино та настільні ігри. Філософія PokerMatch — «Покер — це спорт», є ключовим принципом його повсякденної діяльності та роботи.

Компанія є титульним спонсором національної збірної України зі спортивного покеру, співпрацює зі Всеукраїнською федерацією спортивного покеру та просуває цю філософію серед широкої аудиторії.

,