Друзі, ми потонемо в пластику, і наші діти будуть жити в пластмасових джунглях. Щорічно в світі використовується майже 500 мільярдів пластикових одноразових стаканчиків. Це в 60 разів більше населення планети. Нам кришка. Всюди пластикові стаканчики: в офісах, кав’ярнях, школах, садочках, лікарнях, барах. Паперові не вирішують проблему: по-перше, вони теж покриті пластиковою оболонкою, по-друге, робляться з дерева, а це значить, що вирубується ліс. Лиса планета з метровим шаром пластика – ось, що нас чекає.
Щорічно в Україні проводиться понад 500 масштабних фестивалів та заходів і тисячі корпоративів. Після них утворюються тонни сміття із пластику й несортованих відходів.
Асоціація лідерів сталого розвитку запускає перший в Україні інтегрований проект Cup Sharing & Sorting Waste.
На всі заходи національного, регіонального, міського чи корпоративного масштабу ми готові надати багаторазові стакани з бамбукового волокна і пластика, що підходять для вторинної переробки і не виділяють шкідливі речовини в будь-якому температурному режимі. На них можна нанести логотип івенту і залишити як сувенір учасникам. Або такі стакани видають під залог від 50 до 100 грн за великий або 30 – 60 за маленький, залежно від формату заходу. Окремо оплачується нанесення корпоративного логотипу.
На заході учасники за заставну суму беруть нову чашку. Якщо після користування її захочуть поміняти на чисту, то це можна зробити безкоштовно в пункті обміну, що будуть розташовані на івенті.
«За оцінками західних експертів, які реалізують подібні проекти вже досить давно, всього 7-8% учасників заходу повертають посуд. Решта залишають його як сувенір. Деякі починають колекціонувати чашки з логотипами улюблених компаній або заходів. Ми розраховуємо на партнерство влади, бізнесу і суспільства в цьому проекті. Для того, щоб все працювало як годинник, ми залучаємо волонтерів по всій Україні. Розробили креативний мерч, який дістається учасникам в подарунок. Унікальні сміттєві баки, які матимуть незвичайну форму і малюнок з елементами лого івенту, будуть спонукати до правильного сортування відходів. А ми в подальшому будемо роздільно утилізувати все сміття або віддавати в переробку, що стане додатковим інформаційним приводом для організаторів івенту. Тобто осаду після свята у вигляді переповнених сміттєвих баків з різного роду відходами та розкиданого пластика більше не буде. Замість цього буде фірмова чашка і сортовані і перероблені відходи. Першій компанії з кожної галузі, що підтримає проект, ми подаруємо наш мерч і проведемо тренінг із сортування сміття для співробітників», – зазначила Олена Зубарєва, глава Асоціації лідерів сталого розвитку, засновник агентства формування смислів і креативних ідей «Zubarewa: communication and sustainability».
Автором проекту стала Асоціація лідерів сталого розвитку, яка об’єднує бізнес, владу, суспільство і медіа для реалізації соціально-значущих проектів.
Довідка:
Пластикові стаканчики розкладаються близько 500 років. Згідно з дослідженням Массачусетського технологічного інституту, кожен пластиковий стаканчик складається приблизно з 3,2 г бензину. До 2050 року на пластик може припадати 20% світового споживання нафти.
Тільки 1% пластикових стаканчиків потрапляє в переробку.
У всьому світі багато країн вирішили зайнятися одноразовим пластиком і забороняють їх:
З усіх питань:
Зубарева Олена, 0503671699
https://www.facebook.com/CupSharing/
Сервіс із виклику таксі Uklon спільно з Міністерством охорони здоров’я запустив ініціативу для вакцинованих від COVID-19 українців, повідомляється на сайті відомства.
Згідно з повідомленням, тим, хто зробить щеплення щонайменше першою дозою, Uklon дарує -50% на три поїздки.
Скористатися пропозицією можна в усіх 27 містах, де діє сервіс. Для того, щоб отримати знижку на поїздки, необхідно в застосунку Uklon відсканувати QR-код із пунктів вакцинації.
Ініціатива діє до 31 жовтня 2021 року.
Співвідношення кількості безробітних і кількості вакансій в динаміці з липня 2020 р по липень 2 021 гг (тис чел / од)
Дані: Держцентр зайнятості
Посадовці митного поста “Аеропорт Бориспіль”, які пройшли конкурсний відбір і відповідають критеріям “реформованої митниці”, систематично вимагали й отримували від підприємців неправомірну вигоду, повідомляє Служба безпеки України.
“Зловмисники обклали “даниною” бізнесменів за сприяння в безперешкодному митному оформленні товарів, що їх завозили в Україну. В разі відмови підприємцям погрожували штучними перешкодами й затягуванням процесу оформлення”, – йдеться в повідомленні прес-служби СБУ у вівторок.
При цьому сам комерційний вантаж митники-зловмисники реєстрували як особисті речі пасажирів літаків, і за них не йшло жодних нарахувань до державного бюджету. Розмір хабарів залежав від кількості товарів і їхньої вартості.
Правоохоронці затримали одного з митників на гарячому під час отримання чергового траншу хабара. Загалом із підприємця вимагали $4500. Водночас задокументовано протиправні дії інших осіб, причетних до скоєння корупційного правопорушення.
Наразі тривають слідчі дії, зокрема, відбуваються обшуки за місцем вчинення зазначеного кримінального злочину та за місцем проживання правопорушників.
Лідер фармацевтичного ринку України* та один з найбільших експортерів лікарських засобів компанія «Фармак» відкрила офіс в Об’єднаних Арабських Еміратах.
На ринку Близького Сходу продукція компанії представлена з 2016 року. Здійснюючи реалізацію препаратів через локальних дистриб’юторів, компанія проводила аудит потенціалу ринку й аналіз продуктових ніш фармацевтики регіону. Цього року з метою консолідованого управління бізнесом на Близькому Сході керівництво «Фармак» прийняло рішення відкрити офіс компанії в Об’єднаних Арабських Еміратах.
Наразі виробничі потужності компанії успішно пройшли атестацію в державних органах ОАЕ. Також здійснили реєстрацію ін’єкційних препаратів виробництва «Фармак». Ці лікарські засоби вже закуповуються на державних і локальних госпітальних тендерах регіону.
«Ринок Близького Сходу для нас не є новим, і ми активно масштабуємо свою присутність у цьому регіоні. Центром діяльності на Близькому Сході ми вибрали Об’єднані Арабські Емірати. ОАЕ мають репутацію держави з дуже високим рівнем національної системи охорони здоров’я та жорстким регулюванням діяльності, пов’язаної з виробництвом і розповсюдженням лікарських засобів. Те, що на цьому ринку представлена продукція “Фармак”, ще раз засвідчує високий рівень якості наших препаратів», – коментує Віктор Костюк, директор з розвитку бізнесу АТ «Фармак».
Очолить новий офіс Мурад Ішак Хабіб, який раніше був генеральним директором представництва компанії Tabuk Pharmaceuticals і понад 8 років очолював у регіоні Близького Сходу діяльність компанії Sandoz. За словами Мурада Хабіба, відкриття офісу в Об’єднаних Арабських Еміратах – лише перший стратегічний крок для «Фармак», надалі компанія планує посилити експансію в регіоні та локалізацію в Саудівській Аравії та Єгипті.
Офіс в ОАЕ – шостий міжнародний офіс компанії. У 2020 році «Фармак» збільшив експортні поставки на 40%. Сьогодні продукція виробника представлена у понад 30 країнах ЄС, Центральної та Південної Америки, СНД, Близького Сходу та Азії.
* За обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research.
Довідка про компанію
«Фармак» – лідер фармацевтичного ринку України*. У продуктовому портфелі компанії близько 200 брендів. Серед основних напрямів – ендокринологічні, гастроентерологічні, кардіологічні, неврологічні, офтальмологічні, рентгеноконтрастні та інші препарати.
Компанія щорічно реінвестує в розвиток до 90% прибутку. Загалом з 1995 року було інвестовано в модернізацію виробництва понад 310 млн доларів США. Щорічні інвестиції в наукові дослідження та розробки становлять приблизно 15 млн доларів США. Виробничі потужності, лабораторно-технічний комплекс підприємства мають міжнародну сертифікацію та відповідають високим вимогам європейських стандартів GMP.
У 2020 році «Фармак» збільшив експортні постачання на 40%. Сьогодні продукція компанії представлена у понад 30 країнах ЄС, Центральної та Південної Америки, СНД, Близького Сходу, Азії та ін.
«Фармак» входить до ТОП-25 найінноваційніших компаній, визнаний найбільшим платником податків серед фармвиробників України та кращим роботодавцем**.
* за обсягами продажу лікарських засобів у грошовому вираженні, за даними Proxima Research
** за даними рейтингів видання «Власть денег» (2020 р.), «РЕЙТИНГ. Бізнес в офіційних цифрах» (2021 р.), «ТОП-100. Рейтинги крупнейших» (2020 р.).