Результати соціологічного опитування компанії Active Group спільно з Experts Club демонструють: ставлення українців до Венесуели загалом більш негативне, ніж позитивне.
19,6% респондентів оцінили своє ставлення як негативне, з них 15,1% — “здебільшого негативне”, а 4,5% — “повністю негативне”. Водночас 17,6% опитаних висловили позитивне ставлення, зокрема 13,1% — “здебільшого позитивне” та 4,5% — “повністю позитивне”. Найбільша частка — 55,7% — обрали нейтральну позицію, ще 7,1% утримались від відповіді.
«Негативні асоціації з Венесуелою пов’язані переважно з економічною та політичною кризою в країні. Вона часто фігурує в новинах як приклад держави, де соціально-економічна ситуація погіршилась через популістичні рішення. Це формує насторожене ставлення серед українців», — зазначає Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Венесуела сприймається українцями переважно через призму проблем, які стали відомими з міжнародних новин. Хоча значна частина респондентів займає нейтральну позицію, негативний імідж переважає над позитивним.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Згідно з результатами спільного дослідження компанії Active Group та аналітичного центру Experts Club, більшість українців мають нейтральне або позитивне ставлення до Таїланду.
Так, 54,8% опитаних оцінили своє ставлення як нейтральне, ще 36,4% відповіли позитивно (з них 28,4% — “здебільшого позитивно”, а 8,0% — “повністю позитивно”). Лише 3,2% респондентів висловили негативне ставлення, а 5,6% не змогли відповісти на запитання.
«Таїланд уже давно є одним з улюблених напрямків українських туристів, особливо в зимовий період. Туризм формує позитивний імідж країни в українській масовій свідомості», — коментує Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Загалом понад третина українців має доброзичливе ставлення до Таїланду, а понад половина — нейтральне. Ці дані свідчать про позитивний туристичний образ країни серед українців, що створює потенціал для подальшого розвитку культурних та економічних зв’язків.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
У квітні 2025 року соціологічна компанія Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club провела дослідження, щоб з’ясувати, як українці сприймають Грузію в умовах сучасних геополітичних реалій. Результати демонструють стабільно високе позитивне ставлення з певним критичним тлом.
Згідно з даними опитування, 54,8% українців висловили позитивне ставлення до Грузії, зокрема 37,9% — здебільшого позитивне, а 16,8% — повністю позитивне. Водночас 27,9% респондентів дотримуються нейтральної позиції. 14,8% громадян мають негативне ставлення — з них 12,9% — здебільшого негативне, і лише 1,9% — повністю негативне. Ще 2,6% опитаних вагались із відповіддю.
«Грузія залишається однією з найближчих для українців країн на пострадянському просторі, проте політична непослідовність окремих її лідерів в останні роки частково підірвала цю довіру», — зазначив Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Більшість українців зберігає позитивне ставлення до Грузії, незважаючи на зростання частки нейтральних і критичних оцінок.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Згідно з опитуванням Active Group та Experts Club, 33,8% українців мають позитивне ставлення до Сінгапуру (24,9% — здебільшого позитивне, 9,0% — повністю позитивне). Нейтральна позиція домінує — її висловили 56,3% респондентів, тоді як негативне ставлення фіксується лише у 2,4% опитаних.
Ще 7,5% опитаних не змогли однозначно відповісти, що також може свідчити про обмежену кількість публічної інформації про країну в українському медіапросторі.
«Сінгапур вважається символом ефективного управління, економічного дива та високої якості життя. Він уособлює модернізацію й розвиток без зайвого політичного шуму. Саме тому ставлення до нього здебільшого позитивне, без істотного емоційного забарвлення», — зазначає Олександр Позній, співзасновник компанії Active Group.
Сінгапур для українців — взірець стабільності, динамічного розвитку та економічної ефективності, що формує здебільшого прихильне ставлення на фоні низького рівня критичності.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Туреччина залишається однією з тих країн, до яких українці ставляться з переважно позитивними емоціями. Про це свідчать результати соціологічного опитування компанії Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, проведеного у квітні 2025 року.
Дані свідчать, що 46,4% українців мають позитивне ставлення до Туреччини (40,4% — здебільшого позитивне, 6,0% — повністю позитивне), тоді як 12,0% висловлюють негативну оцінку (10,9% — здебільшого негативне, 1,1% — повністю негативне). Водночас 39,3% респондентів залишаються нейтральними, а 2,4% — утрималися від відповіді.
«Українське суспільство сприймає Туреччину як важливого регіонального партнера, зокрема завдяки її ролі в гуманітарних та оборонних ініціативах, а також розвинену туристичну галузь», — зазначив Олександр Позній, співзасновник компанії Active Group.
Такі результати свідчать про сталі відносини між народами та простір для подальшої активізації співпраці на міждержавному рівні.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Результати соціологічного дослідження компанії Active Group та аналітичного центру Experts Club демонструють, що 63,6% українців висловили нейтральне ставлення до Філіппін.
Позитивну оцінку дали 22,2% респондентів, з них 16,8% обрали варіант “здебільшого позитивне”, а 5,4% — “повністю позитивне”. Негативне ставлення висловили лише 4,1% опитаних, з них 3,4% — “здебільшого негативне” та 0,7% — “повністю негативне”. Ще 10,1% українців не змогли визначити свою позицію.
«Такий рівень нейтральності та відносно високий позитив свідчать про загалом доброзичливе, хоча й не надто поінформоване ставлення українців до Філіппін. Можна припустити, що країна асоціюється радше з туризмом і природою, ніж із політикою», — пояснює Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Українці здебільшого нейтрально сприймають Філіппіни, проте п’ята частина респондентів має до країни симпатію. Це відкриває можливості для розвитку двостороннього діалогу, зокрема в гуманітарній та туристичній сферах.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ