Результати соціологічного опитування, проведеного компанією Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, свідчать: 68,4% українців висловили нейтральне ставлення до М’янми (Бірми).
Позитивне ставлення до цієї азійської країни мають 10,5% респондентів, з них 7,1% зазначили “здебільшого позитивне”, а 3,4% — “повністю позитивне”. Негативно ставляться 10,8% опитаних, з них 9,0% — “здебільшого негативне”, а 1,9% — “повністю негативне”. Ще 10,3% учасників опитування не змогли визначити свою позицію.
«Переважна нейтральність у ставленні до М’янми зумовлена низькою поінформованістю українців про цю країну. Однак той факт, що позитивних і негативних оцінок майже однаково, свідчить про відсутність сформованого стійкого іміджу», – зазначає Олександр Позній, співзасновник компанії Active Group.
Отже, ставлення українців до М’янми залишається переважно нейтральним. Проте позитивні й негативні оцінки зрівнялися, що вказує на відкритий потенціал для формування іміджу країни в українському суспільстві.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Згідно з результатами опитування, проведеного компанією Active Group у співпраці з аналітичним центром Experts Club, більшість українців мають нейтральне ставлення до Малайзії — 69,0% респондентів обрали саме цей варіант.
Позитивне ставлення висловили 16,6% опитаних: 12,5% обрали відповідь “здебільшого позитивне”, а ще 4,1% — “повністю позитивне”. У свою чергу, негативне ставлення продемонстрували 4,9% українців, з яких 3,7% — “здебільшого негативне”, а 1,1% — “повністю негативне”. Ще 9,5% респондентів не змогли визначитися з відповіддю.
«Малайзія залишається для українців відносно маловідомою країною, через що переважає нейтральне ставлення. Проте ми бачимо, що позитив оцінюється втричі вище за негатив, що вказує на позитивний імідж країни в уявленні українців», – коментує Максим Уракін, кандидат економічних наук і засновник аналітичного центру Experts Club.
Українці переважно нейтральні щодо Малайзії, однак серед тих, хто має чітке уявлення про цю країну, позитивних оцінок утричі більше, ніж негативних. Це свідчить про наявність доброзичливого фону для розвитку міждержавних зв’язків і туристичного інтересу.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
У рамках всеукраїнського соціологічного опитування компанії Active Group та аналітичного центру Experts Club, проведеного у квітні 2025 року, досліджено громадське ставлення українців до Вірменії. Результати вказують на помірковано позитивне сприйняття країни.
38,3% опитаних висловили позитивне ставлення до Вірменії: з них 29,9% — здебільшого позитивне, а 8,4% — повністю позитивне. Водночас 49,0% українців зазначили нейтральну позицію щодо цієї країни. Лише 7,9% опитаних мають негативне ставлення: 7,3% — здебільшого негативне, 0,6% — повністю негативне. Ще 4,9% не змогли дати визначеної відповіді.
«Ставлення українців до Вірменії демонструє схильність до нейтральності, це свідчить про те, що емоційний зв’язок залишається обмеженим», — прокоментував Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ
Акціонери СК “Українська пожежно-страхова компанія” (“УПСК”, Київ) на зборах 1 травня 2025 року ухвалили рішення направити на дивіденди 11,2 млн грн нерозподіленого прибутку за 2024 рік, повідомила копання у системі розкриття інформації Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР).
Розмір дивідендів на одну акцію складає 0,7 грн.
Раніше у проєкті рішення зборів акціонерів повідомлялося, що прибуток “УПСК” за 2024 рік становив 15,788 млн грн, з яких на виплату дивідендів планувалося спрямувати 11,2 млн грн, залишити нерозподіленими 4,588 млн грн.
Як повідомлялося, акціонери “УПСК на зборах 5 листопада 2024 року розглядали питання про направлення на дивіденди 4,8 млн грн нерозподіленого прибутку за 2023 рік, і на зборах 7 травня 2024 року – 25,6 млн грн за 2022 рік.
ПрАТ “УПСК” зареєстровано 1993 року. Спеціалізується, зокрема, на страхуванні автотранспорту, фінансових ризиків, туристів, майна, вантажів та багажу.
Страховик є членом Моторного (транспортного) страхового бюро України та має 36 ліцензій на провадження страхової діяльності: 20 – на здійснення добровільного страхування, 16 – обов’язкового страхування.
Згідно з даними НКЦПФР, станом на другий квартал 2024 року власником 99,999% акцій страховика є Олександр Михайлов.
Статутний капітал страховика становить 100 млн. грн.
Згідно з результатами загальнонаціонального опитування компанії Active Group спільно з аналітичним центром Experts Club, проведеного у квітні 2025 року, більшість українців ставляться до Азербайджану позитивно або нейтрально.
Так, 42,4% опитаних висловили позитивне ставлення до країни, з них 33,6% — здебільшого позитивне, а 8,8% — повністю позитивне. Нейтральне ставлення обрали 45,4% респондентів. Лише 7,7% українців висловили негативну думку: 6,9% — здебільшого негативно, а 0,7% — повністю негативно. Ще 4,5% вагалися з відповіддю.
«Азербайджан сприймається українцями досить позитивно, що є результатом як історичних контактів, так і сучасної підтримки на міжнародній арені. Водночас високий рівень нейтральності свідчить про відсутність глибшої емоційної прив’язаності», — зазначає Максим Уракін, кандидат економічних наук та засновник інформаційно-аналітичного центру Experts Club.
Українці загалом мають позитивне або нейтральне ставлення до Азербайджану, тоді як відсоток негативних оцінок є досить низьким.
З презентацією дослідження можна ознайомитись за посиланням.
ACTIVE GROUP, EXPERTS CLUB, URAKIN, дипломатія, Позній, СОЦИОЛОГИЯ