Alliance Novobud третій рік поспіль стає переможцем престижної премії Ukrainian Business Award, отримавши звання BUSINESS OF THE YEAR 2025. Це визнання є свідченням стабільності та професіоналізму команди девелопера, яка продовжує реалізовувати масштабні проєкти навіть в умовах війни та економічної нестабільності.
З моменту відновлення роботи компанії у квітні 2022 року Alliance Novobud активно працює на всіх своїх будівельних майданчиках. Зокрема, за останній рік завершено будівництво першого проєкту компанії у столиці — клубного будинку Illinsky House, введений в експлуатацію житловий комплекс в Броварах — «Лавандовий», тривають підготовчі роботи до старту продажів нового будинку в легендарному проєкті «Лісовий квартал» тощо.
Ukrainian Business Award — щорічна премія, яка вручається успішним підприємствам та бізнес-лідерам в Україні за досягнення в різних сферах, таких як фінанси, інвестиції, маркетинг, девелопмент, інновації тощо. UBA має вагомий вплив на розвиток бізнес-середовища в Україні й сприяє підвищенню рівня конкуренції та якості бізнесу в країні.
Alliance Novobud — надійний девелопер прогресивної формації, який понад 18 років працює на будівельному ринку Києва та області. Компанія проєктує й будує осмислені простори для життя, відпочинку та самореалізації.
Отримання звання BUSINESS OF THE YEAR 2025 є підтвердженням високого рівня професіоналізму команди Alliance Novobud та її здатності досягати високих результатів попри всі виклики. Компанія продовжує втілювати у життя мрію кожного українця — мрію про власне якісне житло.
Alliance Novobud, Illinsky House, Ukrainian Business Award, Лавандовий
Група компаній Kormotech ставить за мету у найближчі три роки зайти у топ-20 мереж на кожному з пріоритетних ринків та збільшити долю інтернет-продажів до 15%.
Такі плани озвучив керівний директор регіону Центрально-Східної Європи Kormotech Юрій Бикоріз в інтерв’ю агентству “Інтерфакс Україна“.
“По країнам Центральної і Східної Європи хочемо мати (долю є-коммерс) не менше, ніж 15% до 2028 року. Ми бачимо ресурс швидкого зростання – бо і сама частка продажів у країнах CEE через інтернет зростає і е-коммерс показує більші темпи зростання, ніж інші канали”, – наголосив Бикоріз.
Він повідомив, що у комерційній структурі в Європі є окремі команди – та, яка відповідає за розвиток мереж супермаркетів і яка відповідає за розвиток інтернет-продажів.
“На даний час напрям інтернет-продажів розвиває німець Стефан Рош, якого ми обрали на цю посаду завдяки його досвіду, з найбільшої європейської мережі зоомагазинів, де він розвивав є-коммерс. Тепер він працює з нами і ми вже є на ключових майданчиках. Наприклад, у Польщі ми є і на Allegro, у Румунії – на eMag, наші бренди представлені на “Амазоні” також. Наша задача за найближчі три роки зайти у топ-20 мереж на кожному із пріоритетних ринків”, – повідомив Бикоріз.
Піковим періодом інтернет-продажів є період розпродажів.
“Листопад, т.зв. “чорна п’ятниця” дає піки. Цікаво, що в Європі це різні дати. Наприклад, у Румунії ці акції у перших числах листопада, у Польщі, країнах Балтії – ближче до кінця листопада. Тому у цілому листопад по Європі у нас дає виручки до EUR200 тис., і показник зростає”, – повідомив він.
Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Delickcious, Club 4 Paws, Гав!, Мяу! My Love Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech – лідер в Україні, входить у ТОП-50 світових виробників харчування для тварин і ТОП-20 найбільш динамічних петфуд-брендів. Kormotech реалізує у 46 країни світу продукцію своїх брендів та власних торгових марок партнерів.
Група компаній Kormotech завершила 2024 рік із $162,7 млн обороту, що на 6,5% більше, ніж за 2023 р. Сумарно, протягом минулого року група компаній продала 83 тис. тонн сухих та вологих раціонів для котів та собак, що в цілому майже на 7,5% перевищує показники 2023 року.
Ринок житлової нерухомості Чорногорії в 2025 році демонструє стійке зростання, обумовлене високим попитом з боку іноземних інвесторів, обмеженою пропозицією і позитивними економічними очікуваннями, пов’язаними з можливим вступом країни до Європейського Союзу в 2026 році.
Поточна ситуація на ринку
За даними порталу Tranio, середня вартість квартир в Чорногорії становить близько 3 800 євро за квадратний метр, а будинків — близько 3 600 євро за квадратний метр. Однак ціни значно варіюються в залежності від регіону і типу нерухомості.
Прибережні регіони
Тіват: ціни на квартири варіюються від 3 500 до 5 500 євро/м², особливо в районах, прилеглих до Porto Montenegro.
Будва: вартість квадратного метра в новобудовах становить від 3 000 до 4 200 євро, а в готових об’єктах — від 2 800 до 3 800 євро.
Котор: ціни на житло становлять від 2 400 до 3 800 євро/м².
Херцег-Нові: вартість квадратного метра досягає 5 800 євро.
Інші регіони
Бар: ціни на будинки в середньому становлять 1 300 євро/м², що робить цей регіон більш доступним для інвесторів.
Підгориця: в столиці країни вартість квартир починається від 800 євро/м², а будинків — від 1 000 євро/м².
Фактори, що впливають на зростання цін
Високий попит з боку іноземних інвесторів: Чорногорія приваблює покупців з Європи, Росії та країн Близького Сходу завдяки лояльній податковій політиці та привабливому географічному положенню.
Обмежена пропозиція: Будівництво нових об’єктів не встигає за зростаючим попитом, особливо в прибережних зонах, що призводить до дефіциту житла.
Економічне зростання та перспективи вступу до ЄС: Очікуване вступ Чорногорії до Євросоюзу робить регіон більш стабільним для довгострокових інвестицій, що позитивно позначається на ринку нерухомості.
Прогноз на 2026 рік
Експерти прогнозують, що в 2026 році ціни на нерухомість в Чорногорії продовжать зростати. У найбільш затребуваних регіонах, таких як Будва і Тіват, зростання може скласти до 15%. Це робить інвестиції в чорногорську нерухомість перспективними, особливо в умовах обмеженої пропозиції і стабільного попиту.
Лідер експрес-відправлень в Україні компанія “Нова пошта” у 2024 році збільшила дохід на 22%, до 44,77 млрд грн, чистий прибуток зменшила на 36,9%, до 2,5 млрд грн, свідчать підтверджені аудиторською компанією ТОВ “Бейкер Тiллi Україна” її фінансові результати, опубліковані у системі розкриття інформації SMIDA.
“Попри виклики воєнного часу та обстрiли вiддiлень і термiналiв компанiя “Нова Пошта” у 2024 роцi працювала в звичному режимi. Кількiсть вiдправлень за 2024 рiк перевищила 480 млн посилок та вантажiв, або +16% до попереднього року. Рiвень NPS (Iндекс споживчої лояльностi) за 2024 рiк по компанiї становив 80,8%”, – йдеться у тексті звіту.
Зазначається, що завдяки стратегiї збiльшення точок доступностi для клiєнта кiлькiсть вiддiлень, пунктiв видачi та поштоматiв на кiнець грудня 2024 року в Україні складала понад 37 тис. шт.
Станом на 31 грудня 2024 року спiввiдношення власних та агентських вiддiлень становило відповідно 1 891 та 11 317 проти 1 847 та 9 614 станом на 31 грудня 2023 року.
Середня кiлькiсть штатних працiвникiв компанiї з урахуванням сумiсникiв та осiб, якi знаходяться у декретнiй вiдпустцi, на кінець 2024 року становила 27 509 осiб проти 26 327 осiб на кінець 2023-го.
За перiод 2024 року, незважаючи на вiйськову агресiю, “Нова Пошта” поновила iнвестицiї в iнновацiї, запуск та тестування нових технологiй та послуг – вони становили 7,3 млрд грн, зазначається у звіті.
Згідно з інформацією на SMIDA, консолідований дохід групи компаній, до якої входять материнська компанія ТОВ “Нова пошта” і її дочірні підприємства, зокрема “НоваПей”, NovaPay PL, “НП Діджитал”, NOVA Digital Sp. z o.o. (Польща ), “Нова-Енерджi”, “Новобокс”, “Нова Плейс”, “Нова Пост Європа”, дочірні підприємства в Литві, Молдові, Польщі, Словаччині, Угорщині, Румунії, Естонії, Латвії, Чехії, Канаді, Великій Британії, Франції, Італії, Польщі, Бельгії, Іспанії, Нідерландах, в 2024 році зріс на 24%, до 54,2 млрд грн. Консолідований прибуток скоротився на 10,8%, до 3,81 млрд грн.
Основним видом діяльності “Нової пошти” лишається експрес-доставка документiв, посилок та палетованих великогабаритних вантажiв. Компанія є лiдером експрес-доставки по Україні. Її кінцевими бенефiцiарними власниками є Володимир Поперешнюк і В’ячеслав Климов.
Група “Нафтогаз” за результатами 2024 року отримала майже 38 млрд грн чистого консолідованого прибутку, що на 15 млрд грн, або на 64% більше, ніж у 2023 році.
“Усі ключові бізнес-напрямки продемонстрували зростання: видобуток газу, транспортування і зберігання, продаж і розподіл, реалізація електро- та теплової енергії”, – повідомила компанія у четвер.
При цьому валовий прибуток групи за 2024 рік зріс до 89,1 млрд грн порівняно із 48,5 млрд грн за 2023 рік. Водночас, операційний прибуток за 2024 рік становить 51,1 млрд грн, що майже на 13,3 млрд грн, або на 32% більше аналогічного показника за попередній період.
Результати діяльності “Нафтогазу” підтверджено незалежним міжнародним аудитом KPMG.
“В умовах війни ми гарантуємо енергетичну стабільність і водночас посилюємо фінансову стійкість країни. Дякую кожному працівнику групи за цей результат”, — зазначив очільник групи “Нафтогаз” Роман Чумак.