Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

«Трансмагістраль» страхуватиме співробітників «Нафтогаз цифрові технології» за ДМС

ТОВ «Нафтогаз цифрові технології» та СК «Трансмагістраль» 3 червня 2025 року уклали договір на добровільне медичне страхування співробітників.
Як повідомляється в системі електронних держзакупівель Prozorro, сума договору становить 7,466 млн грн. Термін поставки товарів, виконання робіт або надання послуг: 1 червня 2025 року – 31 травня 2026 року.
СК «Трансмагістраль», зареєстрована в 2003 році, спеціалізується на наданні послуг у сфері ризикового страхування.

 

, , ,

Санофі, Академія Добробут та клініка «Добробут» оголошують про стратегічне партнерство у сфері охорони здоров’я України

3 червня 2025 року фармацевтична компанія Санофі підписала Меморандуми про взаєморозуміння з Приватним закладом вищої освіти «Академія Добробут» та медичною мережею «Добробут». Метою партнерства є суттєве покращення доступу пацієнтів в Україні до інноваційних методів діагностики й лікування орфанних захворювань, серцево-судинних хвороб, цукрового діабету, а також підвищення рівня імунопрофілактики.

Зокрема, партнери об’єднують зусилля в рамках проекту «Академія орфанних захворювань», спрямованого на раннє виявлення рідкісних спадкових захворювань та комплексну підтримку пацієнтів, зокрема через безкоштовний доступ до високоспеціалізованої лабораторної діагностики за кордоном.

Важливим напрямком співпраці є також розвиток профілактичних та освітніх програм з цукрового діабету і серцево-судинних захворювань, а також організація навчальних курсів і тренінгів для медичних працівників із залученням сучасних методик і експертів. Це сприяє підвищенню професійного рівня лікарів та впровадженню передових технологій у медичну практику.

Особлива увага приділяється впровадженню цифрових рішень для моніторингу пацієнтів та активному просуванню вакцинації як ключового інструменту захисту здоров’я населення, що сприяє зміцненню імунопрофілактики та підвищенню рівня вакцинаційної грамотності.

«У час, коли система охорони здоровʼя України працює в умовах безпрецедентних викликів, надійні партнерства мають вирішальне значення. Ми раді, що до просвітницьких ініціатив Санофі приєднуються нові партнери – медична мережа «Добробут» та Академія Добробут, провідні медичні структури, які поділяють наші цінності якості, доступності й довіри. Спільна робота над ранньою діагностикою, навчанням медичних працівників, впровадженням інноваційних технологій та зміцненням імунопрофілактики дозволяє розширити можливості допомоги пацієнтам і посилити нашу спільну мету – забезпечити українцям належну підтримку незалежно від обставин», – зазначила Олена Бушміна, керівниця фармацевтичного напряму компанії Санофі в Україні.

«Я дуже радий, що дві провідні компанії-лідери в сфері охорони здоровʼя, Добробут та Санофі, уклали меморандум. Адже йдеться про конкретні дії заради здоровʼя українців. Наша співпраця надасть доступ сотням пацієнтів із орфанними, ендокринологічними та серцево-судинними захворюваннями до кращої сучасної діагностики та необхідних знань. Не маю сумнівів, що наша спільна робота дасть свої плоди: кращу якість життя та надію для тих, хто потребує підтримки», — генеральний директор медичної мережі «Добробут» Сергій Орел. 

«У часи, коли кожна ініціатива може врятувати життя, об’єднання зусиль стає не просто важливим — воно є життєво необхідним. Для Академії Добробут це партнерство — це не просто про освіту. Це про надію для пацієнтів, нові горизонти для лікарів і віру в те, що навіть у найскладніші часи ми можемо будувати майбутнє разом. Ми пишаємося бути частиною цієї великої справи», — Нана Войтенко, ректорка Академії Добробут, професорка, д.б.н.

Підписання співпраці відбулося у Приватному закладі вищої освіти «Академія Добробут» за участі Олени Бушміної, керівниці фармацевтичного напряму компанії Санофі в Україні, а також Сергія Орла, генерального директора медичної мережі «Добробут» і Нани Войтенко, ректорки Академії Добробут.

,

Пересадка волосся зі стимуляцією екзосомами від ADONIS

Мрієте про густе, здорове волосся та довготривалий результат після пересадки? Зараз саме час діяти! Тільки в рамках спеціальної акції ви отримуєте інноваційне підсилення – введення екзосом EXOPROVE Tricho в подарунок до процедури пересадки волосся. Це прорив у регенеративній медицині, який помітно підсилює ефект від трансплантації та пришвидшує відновлення.

Умови акції:

  • Період дії: з 01.06.2025 до 30.06.2025.
  • Спеціальна вартість процедури —

-Пересадка волосся з повним вистригання (до 1000 графт), 1 графт — 58 грн. (код 3858)

-Пересадка волосся з повним вистригання (від 1000 графт), 1 графт — 39 грн. (код 3859)

-Пересадка (від 1000 графт) з частковим вистриганням, 1 графт — 50 грн. (код 3860).

  • Філіяї, на якій можна скористатись пропозицією:  вул. Спаська, 39.
  • Лікар, який бере участь в акції: Муран Ярослав Констянтинович.
  • Акція не поширюється на пацієнтів, які обслуговуються за страховими програмами.
  • Пропозиція доступна для пацієнтів від 18 років.

Що таке екзосоми

Екзосоми – це мікроскопічні біологічні носії, які активують «сплячі» клітини, покращують мікроциркуляцію, стимулюють ріст нового волосся та зменшують запальні реакції після процедури. Завдяки їм трансплантовані фолікули краще приживаються, а загальний стан шкіри голови значно покращується.

Переваги використання EXOPROVE Tricho

  • Прискорене приживлення фолікулів – зменшується ризик втрати пересадженого волосся;
  • Активізація росту волосся – не тільки пересадженого, а й власного;
  • Швидка регенерація – пацієнт швидше повертається до звичного ритму життя;
  • Покращення структури шкіри голови – створюється оптимальне середовище для росту нового волосся.

Як скористатися акцією?

Дізнайтесь більше та запишіться на процедуру за номером: 0 800 707 707

Під час запису повідомте, що хочете скористатися акцією.

ADONIS – мережа приватних медичних центрів для дорослих і дітей. Приватна клініка ADONIS заснована понад 25 років тому. В її мережу входять сім філій у Києві та області, зокрема центр реабілітації та лабораторія стовбурових клітин. У філіях клініки лікарі ведуть прийом за 65 медичними напрямами. В умовах війни філії ADONIS з хірургічними підрозділами надають якісну медичну допомогу військовим і мирним жителям.

Продажі нових комерційних авто в Україні впали на 15% у травні

Продажі в Україні нових комерційних автомобілів (вантажних та спеціальних) у травні 2025 року скоротилися на 15% порівняно з тим самим місяцем 2024 року – до 954 од., і на 3% (на 28 авто) відносно квітня-2025 повідомляє “УкрАвтопром” на сайті.

Згідно з повідомленням, першу сходинку посіла марка MAN з реєстрацією 102 авто (рік тому була третьою в рейтингу з 92 од.).

Другим став лідер минулорічного травня Renault (98 од. проти 305 од. торік), а третім – Peugeot з продажем 88 авто, який торік був на 11-й сходинці рейтингу з 35 машинами.

До п’ятірки лідерів увійшли також Citroen – 79 од. (у травні-2024 – 115 од. і друге місце) та Mercedes-Benz – 75 од. (38 од.).

“Всього з початку року український парк вантажних та спец. автомобілів поповнили 4,774 тис. нових машин, що на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року”, – констатує “УкрАвтопром”.

Як повідомлялося, у травніі-2024 ринок нових комерційних авто зріс на 18% порівняно з травнем-2023 – до 1127 од.

У 2024 році, за даними “УкрАвтопрому”, в Україні зареєстровано 12,9 тис. нових комерційних авто – на 14% більше, ніж у 2023-му.

Батьки розуміють значення своєї ролі у захисті прав дитини, але їм потрібна підтримка – опитування ЮНІСЕФ

Нове дослідження показало, що більшість батьків та піклувальників вважають, що родина має опікуватися правами дитини, проте їм бракує чіткого розуміння цих прав, і вони можуть подекуди їх порушувати.

КИЇВ, 3 червня 2025 року. Практично всі батьки та піклувальники усвідомлюють свою ключову роль у тому, щоб захистити права своїх дітей і допомогти їм реалізувати свої права, але понад третина з них визнають, що часом порушують ці права, як свідчить нове опитування ЮНІСЕФ.

Результати дослідження, оприлюднені з нагоди початку Міжнародного місяця батьківства, також показали, що 89 % опитаних батьків не мають чіткого розуміння, в чому саме полягають права дитини згідно з Конвенцією ООН про права дитини, яка окреслює громадянські, політичні, економічні, соціальні та культурні права дітей.

«Відповіді батьків у нашому опитуванні свідчать про те, що вони рішуче налаштовані краще захищати права своїх дітей і надати їм усю необхідну підтримку й турботу, – зазначив голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде. – Водночас вони дійсно переймаються тим, як їхні дії впливають на дітей у такі стресові часи».

Підлітки, які брали участь в опитуванні, вказували, що найчастіше їхні права порушувалися через психологічне або фізичне насильство, ігнорування їхньої думки чи порушення приватності.

«Ми повинні зробити усе можливе, щоб захистити та забезпечити права дітей всюди, зокрема і вдома, – сказала Радниця-уповноважена Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’я Герасимчук. – Батьки та піклувальники переживають надзвичайно складні часи і намагаються впоратися з наслідками війни, тож ми прагнемо зробити усе можливе, щоб допомогти їм у вихованні дітей».

Батьки можуть іноді порушувати права дитини, проте 67 % підлітків віком від 14 до 18 років відповіли, що звернулися б до батьків за захистом у разі порушення їхніх прав, а ще 24 % вважають вчителів другою важливою лінією підтримки.

«Батьки є головною опорою для розвитку і благополуччя дитини, проте їм складно впоратися самотужки, особливо у воєнний час, – каже пан Мамедзаде. – Міцний фундамент для прав дитини закладається саме вдома, але він має бути підкріплений політикою та послугами, які б допомагали батькам та піклувальникам дбати про наступне покоління».

Інші ключові результати опитування свідчать про те, що:

  • Загальний рівень обізнаності про права дитини високий, проте є значні прогалини: лише 11 % опитаних знайомі з конкретними положеннями, визначеними у Конвенції про права дитини.
  • Гендерні відмінності у сприйнятті: 81 % жінок вважають, що крики чи використання образливої мови є формою насильства над дітьми, натомість серед чоловіків цю думку поділяють лише 68 % опитаних.
  • Обмежений сімейний діалог про права дитини та її благополуччя: лише 22 % батьків і 17 % підлітків зазначили, що в їхній родині ведуться бесіди про права дитини щомісяця або частіше.

ЮНІСЕФ розпочинає кампанію, спрямовану на зміцнення знань про права дитини, та закликає поважати дітей і надавати їм можливість відстоювати свої права.

Примітки для редакторів:

Цифрове опитування «Сприйняття прав дитини: знання, ставлення та досвід впровадження в українських сім’ях» включає відповіді від 600 чоловіків і жінок віком від 19 до 55 років, які мають дітей, а також 400 підлітків віком від 14 до 18 років. Опитування було проведене по всій Україні компанією Gradus Research.

Повний звіт доступний тут.

Контакти для медіа:

Тобі Фрікер

Керівник відділу комунікації та адвокації

ЮНІСЕФ Україна

Tel: +38-050-245-67-31

Email: tfricker@unicef.org

https://interfax.com.ua/

 

,

Ваша інвестиція у клієнтський сервіс, що приносить прибуток

Якщо ви відповідаєте за розвиток клієнтського досвіду, сервісу, маркетингу або розвиваєте бренд, зафіксуйте ці дати:

5-6 червня – онлайн-конференція з клієнтського досвіду (пітчинг СХ-кейсів)
20 червня – “Оскар” клієнтського досвіду в Україні – Церемонія нагородження переможців Ukrainian CX Excellence’2025

Це події, які варто відвідати, якщо ви:

  • шукаєте рішення, як покращити клієнтський сервіс онлайн і офлайн
  • бажаєте зрозуміти поведінку своїх клієнтів і стати Lovemark для них
  • впроваджуєте цифрові інструменти та AI для розвитку клієнтської бази
  • працюєте над сервіс-дизайном і зростанням через клієнтський сервіс
  • хочете зробити контакт-центр компанії точкою довіри і прибутку
  • розумієте, що досвід ваших працівників = сильніший клієнтський сервіс.

Що на вас чекає:

5–6 червня  онлайн-конференція, що складається з найновіших практичних кейсів про клієнтський сервіс
2 дні, 13 номінацій, 60+ суто практичних кейсів від компаній, які вже впровадили сучасні CX-рішення. Стратегії, шляхи впровадження, факапи та вивчені уроки, показники результатів. Серед компаній-номінантів – WOG, Comfy, UKRSIBBANK, Нова пошта, МХП, Ощадбанк, Дніпро-М, OLX, Pizza Day, BAO Group, UKLON та десятки інших.

20 червня – Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду (UCXE’2025)
Нагородження найкращих кейсів року в ключових категоріях: клієнтський досвід онлайн і офлайн, кращий сервіс у контакт-центрах, кращі кейси з сервіс-дизайну, інклюзивності, персоналізованого досвіду, клієнтський досвід у B2B, Employee Experience тощо.

Що ви отримаєте?

Доступ до актуального досвіду та трендів
Отримаєте ідеї, як масштабувати те, що вже працює
Повернетеся з рішеннями, які можна впроваджувати відразу
Нетворкінг з професіоналами індустрії клієнтського досвіду
Надихаючий імпульс для трансформацій у вашій команді

Дивіться, як це було минулого року:

Звітний ролик про подію

Сюжет на телеканалі СТБ

Фото звітПереглянути тут

Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду’2025 організована KA Group за підтримки генеральних партнерів – Нової пошти, Ощадбанку, 4Service

Звертайтеся до персонального менеджера для замовлення квитків або корпоративних спеціальних пропозицій: +38063 311 58 41, info@kagroup.ua
Не пропустіть шанс інвестувати у клієнтський досвід компанії і зростання команди, яка потребує нових знань і натхнення сильними прикладами!